[TI] [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:06

Leuk! Wel posten!!

Afbeelding

Niaffje <3
Ze is dol op sneeuw, vind dit nog wel even tof voor dr.
Aantal paarden zetten het op een rennen, normaal had ze wel mee gedaan, helaas vandaag niet.

Afbeelding

Zacje ^^

Afbeelding

Nientsje

Re: [HK]LGVIIII - Harig en bont, draven we topic #4 samen rond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:36

Oohh heerlijk die foto met de kar in de sneeuw!
Lijkt me heerlijk <3

Lieve Niaff :+:
En knappe Zac :)

En een fototje van Feike in de sneeuw:
Afbeelding
Oke nog eentje dan, meneer de sneeuwschuiver :')
Afbeelding

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 18:39

Hihi sneeuwsnor

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:05

Prachtige sneeuw foto's!

Zaterdag ochtend voert mijn moeder onze paarden altijd.(omdat ik werk van 6 tot half 1) Ze had vanochtend een filmpje van ze gemaakt. Eigenlijk omdat ze zo leuk aan het spelen waren toen ze kwam, maar natuurlijk hielden ze daar mee op toen de camera er was.
S ochtends gaan ze altijd even achter het draadje zodat we kunnen vegen, water kunnen bijvullen en de bakken weer vol met hooi kunnen doen, daarna gaan ze gezellig samen eten.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 20:16

Zo lekker bij jullie maartje ♡

En wat een heerlijke fotos dames!

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 22:54

ik was vanmorgen ook niet blij toen de rolluiken opengingen:sneeuw!neeeeee ik hou er echt niet van.alleen nuttig voor mooie foto's,maar voor de rest ,weg ermee.
onze hond zag het ook echt niet zitten:pap zou hem uitlaten,maar terwijl pap buiten stond met de rolriem,stond onze hond binnen in de woonkamer aan de andere kant van de riem.mooi niet dat hij door die koude troep gaat lopen.hadden we hem uiteindelijk buiten,wilt ie nog niet lopen.uiteindelijk is ie met tegenzin mee gaan lopen,maar hij was enorm vlug terug.lekker in een warm droog huis.

andrea wat een mooie foto van jaron achter de kar in de sneeuw.dat lijkt me prachtig!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-15 23:22

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 00:33

Txs Ellie.
Het was de 1e x bos met de kar na het ongeluk. Was heel fijn dat hij braaf was :+:

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 09:56

Wat een mooie foto's! Echt een prachtig stel paarden bij elkaar!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:04

Heerlijke foto's en filmpjes :D .

Hier vandaag of morgen maar is de stallen terug uitgebreid doen. :j

Ben afgelopen dagen uit onverwachte hoek lichtelijk gekwetst door iemand, niet door wat die zei maar door het feit dat die na meer dan een maand enorm gezellig praten mij zonder enige reden opeens negeert :n . Nog een bericht gezonden dat ik het enorm laf vindt van die en ik gewoon enkel de reden wil weten zodat ik dat hoofdstuk kan afsluiten maar nog niks van gehoord. Ben echt verbaasd over dit want in die maand en meer was er echt een klik tussen ons en konden over alles open praten en dan nu dit, ik snap het niet maar als die niet gaat antwoorden ga ik dat ook niet weten... tja best dat het enkel nog vriendschap was tot nu toe, stonden beiden voor meer open maar 't was gewoon vriendschap nog _-:( %) . Mensen zijn soms gemene wezens |( .
Is nu niet dat ik zielig in een hoekje huil hoor maar moest er even uit, ben vooral teleurgesteld in 't feit dat die nu opeens niet gewoon eerlijk is :) .

-Heb ook nog positief nieuws moet via dat volwassen ding niks van Frans volgen en Engels door mijn rapport punten van eind vorig jaar die goed waren. Van nog enkele vakken moet ik het resultaat gewoon afwachten :) :D
Laatst bijgewerkt door Lori op 25-01-15 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:07

Das wel naar ja. Vooral dat je gewoon geen reactie krijgt dan.
Kun je wel zeggen: dan is die persoon het ook niet waard. En dat is ook zo.
maar dat maakt het gevoel niet beter

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:10

Ja dat is inderdaad die persoon is het gewoon niet waard dan inderdaad, maar 't gevoel is naar gewoon om 't feit dat die anders wel gewoon antwoordde of 't nu over wat positief of negatief ging... Ben iemand die wil leren uit "fouten" en daarom dat ik wil weten wat ik eventueel misdaan heb maar als die niet antwoord ga ik dat nooit weten jammer genoeg. :+ .

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:15

Neee Lor stond net op et punt je een berichtje te sturen over ofje al antwoord had ;(

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:38

Jammer genoeg niet Chimello, ik baal er enorm van want hadden anders vast afgesproken nu komende week of week erna eens. Allemaal zonder enige duidelijke reden van zijn kant en die verwijderd mij maar niet maar antwoord ook gewoon niet, i don't understand... vooral met dat die zelf zei 19ste (vorig jaar) toen ik iemand proficiat wenste en die gene niet had gereageerd (vage kennis) "Zulke mensen zijn jou niet waard" en nu doet die eigenlijk gewoon het zelfde :? . Nu ik blijf eigenlijk hopen dat er een echte réden is maar mag nog zo slecht gaan met iemand een bericht zenden duurt nog geen minuut... dus ik reken er niet meer op maar toch blijft jammer -:(- .

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:39

Lori schreef:
Ja dat is inderdaad die persoon is het gewoon niet waard dan inderdaad, maar 't gevoel is naar gewoon om 't feit dat die anders wel gewoon antwoordde of 't nu over wat positief of negatief ging... Ben iemand die wil leren uit "fouten" en daarom dat ik wil weten wat ik eventueel misdaan heb maar als die niet antwoord ga ik dat nooit weten jammer genoeg. :+ .

waarschijnlijk is het niet iets dat je gedaan hebt, hoewel ik de situatie niet ken natuurlijk.
Afhankelijk van hoe lang je geen reactie hebt gehad kan het ook nog zijn dat er iets in het persoonlijke leven is gebeurd. Overlijden oid.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:41

Op dat laatste blijf ik ook "hopen" (niet op het feit dat er iemand dood is maar dat er een echte reden achter zit) eigenlijk maar feit is dat die de berichten wel telkens leest maar niet antwoord... moest die ze ook niet lezen zou ik er niet zo een probleem mee hebben maar die leest ze wel... :\ . Goh mij lijkt het op zich ook niet dat ik wat fout heb gedaan hadden 't ene moment nog gezellige gesprekken, niks ruzie of dergelijke en dan dit opeens :? .

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:42

Misschien dat de examens bijvoorbeeld erg frustrerend gelopen zijn of dat er indd iets gebeurd is. Of dat hij er niet zo over dacht en het nu aan het overwegen is of erover na aan het denken. Jongens zijn soms een beetje dom of traag hoor :+ Dus ik blijf nog even voor je duimen.

En dankjewel voor de complimentjes! :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:44

Nu dankje nog voor het duimen en ik heb nog altijd hoop maar ik reken er niet meer op... maar zoals je zegt jongens zijn soms moeilijk te doorgronden. :+

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:45

oooh het gaat om een man.. die moet je ook niet proberen te snappen :P

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:49

Jep daarom dat ik liefste zou willen dat die gewoon de reden zend want zonder dat kan ik het niet snappen bij ne vent inderdaad :') . Nu het doel was ook gewoon vriendschap hoor trouwens, stonden open voor meer maar vriendschap was echt de basis bedoeling voor beiden :o .

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:03

ja, dat kan eventueel een oorzaak zijn. Dat hij denkt dat je er meer achter zocht dan hij en dat ie het dan maar bruut afkapt.
Ik weet het niet hoor.. en dat maakt het niet minder l*llig

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:05

Tsjah helaas is het moeilijk, vriendschap met jongens. Geen goede ervaring mee :n

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:07

+1

de beste vriendschappen met jongens die ik nu heb zijn met exen xD maar dat werkt ook alleen zolang ze geen jaloerse vriendin hebben

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:08

Lor, zo jammer dat je zonder reden aan de kant geschoven bent. Zit er niet over in. Mensen zijn altijd voor een bepaalde tijd in je leven. Alleen echte vrienden blijven.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 13:10

Daar hebben we over gesproken samen verschillende keren en we waren beiden akkoord dat vriendschap de basis was maar we beiden voor meer openstonden maar die vriendschap toch echt de basis was, dus daar ligt het niet aan :) .

Nu 't leven gaat door ik ook maar moest er even uit hier :o .