Niaffje
Ze is dol op sneeuw, vind dit nog wel even tof voor dr.
Aantal paarden zetten het op een rennen, normaal had ze wel mee gedaan, helaas vandaag niet.

Zacje ^^
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
. Nog een bericht gezonden dat ik het enorm laf vindt van die en ik gewoon enkel de reden wil weten zodat ik dat hoofdstuk kan afsluiten maar nog niks van gehoord. Ben echt verbaasd over dit want in die maand en meer was er echt een klik tussen ons en konden over alles open praten en dan nu dit, ik snap het niet maar als die niet gaat antwoorden ga ik dat ook niet weten... tja best dat het enkel nog vriendschap was tot nu toe, stonden beiden voor meer open maar 't was gewoon vriendschap nog
. Mensen zijn soms gemene wezens
.
.
.
. Nu ik blijf eigenlijk hopen dat er een echte réden is maar mag nog zo slecht gaan met iemand een bericht zenden duurt nog geen minuut... dus ik reken er niet meer op maar toch blijft jammer
. Lori schreef:Ja dat is inderdaad die persoon is het gewoon niet waard dan inderdaad, maar 't gevoel is naar gewoon om 't feit dat die anders wel gewoon antwoordde of 't nu over wat positief of negatief ging... Ben iemand die wil leren uit "fouten" en daarom dat ik wil weten wat ik eventueel misdaan heb maar als die niet antwoord ga ik dat nooit weten jammer genoeg..
. Goh mij lijkt het op zich ook niet dat ik wat fout heb gedaan hadden 't ene moment nog gezellige gesprekken, niks ruzie of dergelijke en dan dit opeens
.
Dus ik blijf nog even voor je duimen.
. Nu het doel was ook gewoon vriendschap hoor trouwens, stonden open voor meer maar vriendschap was echt de basis bedoeling voor beiden
.
.
.