zo, moet hier nog even een kwartiertje klokkijken, dan zit mijn dienst er weer op voor vandaag
Ga vanavond als ik thuis ben even uitgebreider reageren op iedereen..
Mijn gedachten zijn nu bij Joyce... Die zal nu wel aan de telefoon hangen..
En Puck, heel veel sterkte, MSN staat aan als ik thuis ben, als je je hart wil luchten..
Eevee gefeliciteerd!
Ik weet nog niet wat ik ga eten, Cris heeft boodschappen gedaan
Ik zit nog op het werk..
Edit: zie dat Joyce iemand aan de telefoon heeft gehad.. Gelukkig heb je geen Crohn!!!
Stomme vraag misschien, maar ben je al eens bij de gastro-enteroloog geweest voor een coloscopie? Ze dachten namelijk vorig jaar dat ik ook Crohn of erger zou hebben, maar uit de scopie bleek toen dat ik IBS heb (Irritated Bowel Syndrome) oftewel spastisch colon. Het bloed en slijm is bij mij een reactie op bepaalde voedingsmiddelen waar mijn darmen slecht op reageren.. Na de scopie was ik wel enigszins gerust gesteld moet ik zeggen (temeer omdat die vage klachten die ik had wel degelijk een realistisch iets waren, mijn darmslijmvlies was ernstig verdikt door het prikkelen).. En ging ik ook precies opschrijven wat ik at en wanneer ik last had van mijn darmen. Zo heb ik een aantal producten geschrapt van mijn lijstje van dingen die ik kan eten. Sindsdien gaat het met medicijnen redelijk goed. Alleen prei, rauwe ui, kruidkoek, bruine bonen en witte kool kan ik niet eten en ik moet uitkijken met teveel melkproducten eten.
Laatst bijgewerkt door DianneM op 12-01-10 17:54, in het totaal 2 keer bewerkt