Maar goed, het is hier bere gezellig maar ik ga me bed in.. Moet morgen om 9u op stal zijn voor de les.. Trusten iedereen!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sita_ schreef:Grit schreef:![]()
Kan ik van jou ook zeggen met je Cavia's..
TrusteNathalie83 schreef:Verboden.. Jeemig.. wist ik niet.. Ik heb vroeger een keer zo'n roodwang in de sloot gevonden.. Hebben we de dieren ambu gebeld en heeft m meegenomen.. Maar dat is echt al heeeel lang gelden..
Maar goed, het is hier bere gezellig maar ik ga me bed in.. Moet morgen om 9u op stal zijn voor de les.. Trusten iedereen!!

en een naamgenoot van onze shet bij, billy

succes met vinden van een plekje
.
. En die loopt steeds aan het hok te rammen als ze denkt dat ze honger heeft, negeren werkt niet. En dat heeft ze zo'n 6 keer op een dag. Resultaat: twee hele dikke cavia's
.
al gaat het wel steeds beter.
ze hebben altijd vers hooi tot hun beschikking, krijgen meerdere keren per dag verse groente en 1x per dag een bodempje caviavoer. Maar dik!
Vooral Ayla, dat is wel zo'n vet monster. Anya valt nog wel mee, die is de helft van haar zusje

Valt zo'n last van je af dan. Of het een voldoende gaat worden weet ik niet. Maar eerlijk gezegd kan me dat niet eens zo heel veel schelen, hij is af en klaar. Als het een her wordt dan komt er toch wel uitgebreid commentaar op, en dan kan ik hem aan de hand daarvan verbeteren en een voldoende halen

Puk moet inderdaad ook altijd Snoopy's stukje fruit hebben
. En dan komt onze vegahond er ook nog bij zitten voor zíjn stukje appel
.
Ol is nou.. 15? dus zo lang heeft ze dat vriesmerk ook al.
) "de wieperds" etc. etc.

Rijden ging redelijk.. Les ging niet door ivm regen.. Dus ben k zelf maar ff gaan rijden (gelukkig ben ik niet van suiker
) Levera was erg stijf.. Dus lekker los gestapt klein drafje en morgen maar weer verder.. Op een paar kleine protestjes na liep ze verder netjes.. Tis ook zo'n heerlijke muts
ze stond alweer met haar oortjes naar voor bij de staldeur te wachten..
Nagels doen ze eingeijk ook nooit erg moeilijk mee.. Alleen Lisa vind het beetje eng.. Haar oogjes ploppen dan bijna uit haar koppie.. 
Goed, ze is stokdoof, dement en krijgt regelmatig "schok" aanvallen, maar ze is nog zo soepel als wat