Raar dat je ze niet in de sloot za liggen dan,zou er toch even doorgewandeld zijn

Sterkte en veelsucces.
IK duim alvast mee
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
skippy1 schreef:T is altijd zo makkelijk om van de zijlijn te roepen dat "je wel even door de sloot zou hebben gewandeld" etc. Een paar mensen zie ik dit soort dingen posten, ten eerste vind ik t niet gepast naar de eigenaresse toe, zij heeft onwijs haar best gedaan haar paard te vinden! Daarnaast is t zó makkelijk dit te roepen vanaf de afstand...maar weinigen kennen de situatie daar en helemaal de situatie sinds gistermiddag...wie weet lag t paard zo stil dat ze niet opgemerkt werd, misschien is ze wel honderd meter verderop gevonden...niemand weet t. Om nu een soort van (en wellicht niet zo bedoelde, maar waarschijnlijk wel zo overkomende) 'berisping' te geven vind ik niet eerlijk naar de eigenaresse toe.
Het gaat er niet meer om wát er gebeurt is, maar wat er nu gáát gebeuren...
Hopelijk wordt Daisy snel op t droge geholpen en is ze snel de oude...
skippy1 schreef:T is altijd zo makkelijk om van de zijlijn te roepen dat "je wel even door de sloot zou hebben gewandeld" etc. Een paar mensen zie ik dit soort dingen posten, ten eerste vind ik t niet gepast naar de eigenaresse toe, zij heeft onwijs haar best gedaan haar paard te vinden! Daarnaast is t zó makkelijk dit te roepen vanaf de afstand...maar weinigen kennen de situatie daar en helemaal de situatie sinds gistermiddag...wie weet lag t paard zo stil dat ze niet opgemerkt werd, misschien is ze wel honderd meter verderop gevonden...niemand weet t. Om nu een soort van (en wellicht niet zo bedoelde, maar waarschijnlijk wel zo overkomende) 'berisping' te geven vind ik niet eerlijk naar de eigenaresse toe.
jomaro schreef:skippy1 schreef:T is altijd zo makkelijk om van de zijlijn te roepen dat "je wel even door de sloot zou hebben gewandeld" etc. Een paar mensen zie ik dit soort dingen posten, ten eerste vind ik t niet gepast naar de eigenaresse toe, zij heeft onwijs haar best gedaan haar paard te vinden! Daarnaast is t zó makkelijk dit te roepen vanaf de afstand...maar weinigen kennen de situatie daar en helemaal de situatie sinds gistermiddag...wie weet lag t paard zo stil dat ze niet opgemerkt werd, misschien is ze wel honderd meter verderop gevonden...niemand weet t. Om nu een soort van (en wellicht niet zo bedoelde, maar waarschijnlijk wel zo overkomende) 'berisping' te geven vind ik niet eerlijk naar de eigenaresse toe.
Klopt wel wat je denkt/zegt. Toch heb je gauw het idee, van ik had gisteren die hele sloot uitgelopen. En misschien hebben ze dat wel gedaan. Tenslotte weten wij niet hoe de beplanting is bij de sloot. Misschien wel heel veel riet.
Of is het een onwijs diepe sloot waar je niet zomaar even in ga lopen.
Duim nog steeds mee.