pffffffffffff peet waneer komt die zwarte hengst nou? ik word een beetje moe van al dat wachten! en als het er nog niet is als kelsey terug is dan hebben we echt een probleem want die vroeg net nog aan de telefoon of "wizziemettesnor al uitte babybuikpaard!"was!
ps: voor degene die het niet snappen,kelsey is 2 en verzot op wishper der snor en wacht met smart op het veulen!
Nee het is er denk nog niet Piet heeft niet gebelt. Ik ga vanavond er weer slapen. Wel waren haar uiers dus groter gisteren en als ik ze maar aanraakte kwam er een straal doorzichtig klef vocht uit.
Nou kijk das nog niet zo erg wat ik op dit moment wel erg vind is dat ik met een griepje onder de leden loop. Maarja dik aankleden en zoveel mogelijk vitamienstjes naar binnen werken.
Ja Naat als ik haar puntje van het uier beet pak . Dan heb ik een traaltje met doorzichtig vocht in me handpalm zitten. En dat is wat kleverig hihi.
Nou ik zal vanavond eens goed met Whis om de tafel gaan zitten dat ze toch echt moet zorgen dat het er voor zondagavond uit is whahah
das wel een vereiste ja! whahahaha bij de weg moet ik nog enige versnaperingen meebrengen voor in uw hut? lekker warme cupasoepies of hot chocolade of ..........? vul zelf maar in!