Nee HijadelaLuna ik denk dat dat echt te makkelijk is. Ook al zijn het onervaren paardenmensen, dan nog zal op het moment dat zo'n stal alleen maar "meuk" verkoopt, niet kunnen voortbestaan. Feit is dat negatieve verhalen veel meer impact hebben dan positieve. Als iemand tevreden is hoor je ze niet, of er wordt heel makkelijk aan voorbij gegaan. Ik heb een goede ervaring met deze stal. En ik ben echt niet iemand die alles maar aanneemt. Wat wel duidelijk moet zijn is dat het een handelsstal is. Deze mensen moeten gewoon hun brood verdienen met de handel in paarden. Ze bieden al heel wat meer service dan andere handelsstallen denk ik. Maar ze hoeven ook niet vromer te zijn dan de paus. De paardenwereld is een harde wereld, heb ik inmiddels ervaren. Er is snel ruzie en dan wordt er heel wat afgekletst (heel venijnig). Dus dat de eigenaren van McCloud inmiddels gepokt en gemazeld zijn en absoluut niet alles pikken van iedereen, begrijp ik. Ik ben ervan overtuigd dat er heel wat kopers daar aan de deur komen met een attitude waarvan de honden geen brood lusten. Dus ik geloof dat er aan beide kanten wel eens wat aan schort. Het is te makkelijk om het allemaal bij de stal neer te leggen en dan maar te roepen dat paarden dan wel in het zwarte circuit verdwijnen...Dat kan je alleen zeggen als je keihard bewijs hebt. Ik weet trouwens niet of je verstand hebt van administratie voeren, belastingen etc.? Maar het zwarte circuit in terwijl je net een paard hebt aangekocht en op internet hebt gepromoot...? Zou niet erg slim zijn..