ZJ, zij heeft een paardje Fennoootje. Daar rij ik op donderdag altijd op en als ze er niet is ook… Mijn peetpaardje
Rom, druk…
Berdien, leuk is ie he! Je bril staat je trouwens ook goed.
Grid, ik red t niet om nog foto's af te laten drukken voor vrijdag… Was wel een leuk idee… Druk met bijlezen
TK, gave foto, speciaal moment!
We hebben een nieuwe wasmachine. Supersonische Bosch die 8 kg kan wassen. Was in de aanbieden van 1.299 voor 899 en wij hebben er nog 805 van weten te maken Ze komen hem vrijdag brengen
Jan gisteren weer op Flan gehobbeld. Was wel weer leuk. Vanaaf kunnen we samen hobbelen want dan heb ik Fen erbij
Gadverdarrie, ik moest pasfoto's laten maken voor m'n paspoortverlenging, en voor naar Ierland te sturen. Het is echt geen porem, haar achter je oren, serieus kijken.. ik sta er echt op als een idioot En dat meisje was heel sjacherijnig, dus ik heb maar niet gevraagd of ik nog een keertje mocht
timokyana
Tk: wat super gaaf zeg! Timo ziet er relax uit. Ik zeg niets, want ik zat ook voor het eerst op Ziggy zonder cap... vervelend dat janeeba diaree heeft. Jellie: gefeliciteerd met je nieuwe wasmachine. Wij hebben net een nieuwe droger waar 7 kilo in kan, echt ideaal. berdien: vervelend he pasfoto's maken, vooral met de nieuwe voorwaarden.
Goedemorgen Vervelend je Berdien.. Die nieuwe foto's! Adopteer een kip, nog nooit van gehoord, klinkt leuk! Ja of ze er van houd.. Kom je snel genoeg achter Jellie gefeliciteert met je nieuwe wasmachine
Ik moet trouwens as weken elke dag werken .. Iemand heeft ontslag genomen, er zijn er 4 op vakantie, en er moet er 1 helpen op een ander filiaal.. We zijn dus nog maar met ze 3e
rommulus
nou zelfs het oude topic door gelezen ben weer helemaal bij maar gaat geen oude koeien uit de sloopt halen (letterlijk ) dus probeer ik het een beetje bij te houden btw ik mocht het nieuwe topic openen he dus tips ideeen ed mogen naar moi
Hé Jel dat heb je ook met varkentje of geitje maar dan moet je idd wel weten dat ze 1 van die beesten leuk vindt
TK kan Janeeba toevallig bij water? Als ze te vroeg (veel) water gaan drinken krijgen ze nl ook diarree --> Verder even in de gaten houden evt temperaturen en als het met dit warme weer lang aan blijft houden toch wel ff DA om advies vragen ivm uitdrogingsgevaar ...
Rom toch nog ff tussendoor lezen
Prada balen maar met drieën
Berdien ja die nieuwe manier van pasfoto's
Hier eigenlijk niks bijzonders
Gister Lekker gereden, met vriendin nog ff naar kermis geweest en terrasje gezeten
Vandaag gewinkeld, hond gewassen en straks weer naar Sayla --> denk even beetje spelen/ vrij springen of zo
timokyana
Dankjewel grid, ze heeft toegang tot water, maar het enigste waar je janeeba ziet is bij mams aan de melkbar of slapend of spelend in de wei. Ook brokjes enzo eet zij nog niet. Wel heeft ze goed van mams mest gegeten, maar dat is goed voor de mineralen toch? Ik hou ze in de gaten,als het te lang duurt vraag ik de veearts eens langs te komen.Ze is verder wel heel levendig enz.
rommulus
ja ja je moet wat anders over werk ik mezelf weet ik nu al en lig ik morgen weer op bed te braken enzo
maar goed ik ben nu alleen thuis dus gezeur heb ik niet meer gaat zo als het goed is potc 3 kijken !!! (ben ik alie illegalie aan het douwnloaden ) nog 10 min en dan heb ik um (hoop ik )
edit : jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj is binnen !!!!!
gaat even 1 e deel van de film kijken om dan vervolgens een volgende poging gaat ondernemen mijn bumper te demonteren (die zit met nog 2 rotte bouten vast dien niet meer ok zijn dus word nog een klus vrees ik )
Laatst bijgewerkt door rommulus op 18-07-07 15:51, in het totaal 1 keer bewerkt
gloeiende geen beeld nu ben ik het flauw ik haal geen films meer binnen !!!!!!!!! ga vanavond wel naar de videotheek gloeiende gloeiende p!@#%#%!#^$%^!#$!~@#!#%$&*$^*(&*(&()&^*%@#$@#~$@#$^ zo klaar
nou gaat poging ondernemen met bumper pfff klereding
is en blijft een klere ding krijg um dr niet zonder kleerschuren af en ook niet zelf *jank snotter snif enzo * gaat info ed zoekken pff
lekker alleen thuis rom. Maar het loopt allemaal dus niet zo lekker.
Ik had vanmiddag een blonde actie, niet normaal. Kwam met mijn moeder de intra tuin uit lopen (ja alweer), zag ik een trekker met wikkellaar aan komen rijden. Dus ik helemaal blij, want het was wilco. Knal ik toch niet met wagentje vol bloempjes en al tegen een stoep rand aan. Iedereen kijken en lachen, ik een dikke rooie boei...
rommulus
nope ik ben bezig de bumpers ed van de auto aan het schroeven zodat ik ze kan uit deuken en zwart spuiten maar er zijn dus van de voor bumper (die moet nog weer gebruikt worden) 2 bouten die ik er met geen mogelijkheid af krijg koppen rond dus je krijgt er geen sleutel op en op een onmogelijke plek verder had ik alles er al af de bumper hangt dus aan 2 bouten vast die niet mee willen werken klere dingen
ik hoop toch wel dat wilco je zag anders voor niet met karretje botsing gehad