Colin, leuk hoor dat je voor hem gekozen hebt.
Mijn Tinus gaat er volgend jaar ook weer heen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Colin, leuk hoor dat je voor hem gekozen hebt.
snowdon schreef:Oew, leuk! *Bianca; nenenene told you so!* Darlah x Ryan, ook leuk
Ik ga vrijdag 8 juni naar de Gorterstraat, dan zie ik dus bekende tinkiewinkies
coydog schreef:Ow, je sterhengst is thuis!!
Kom ik hem weer eens opzoeken als dat mag
eventjes thuis overleggen hoe of wat... anders moet ze daar straks nog een tijd staan voordat ze hengstig wordt
had dat zelf ook al zo'n beetje gevoeld, maar nu bevestiging van de VA, dus helemaal super. wel een opluchting, anders had ie onder het mes gemoeten.. maar gelukkig trekt dat meestal vanzelf weg, en bij Kenyi ook.
Maar goed ik vond het echt heel gaaf om mee te mogen
zal wel lekker druk worden daar wat ik allemaal lees hierzo...maja leer ik meteen wat bokt mensen kennen
(maar alsie van Noowtje is issie altijd leuk toch bianc?
)
Briseis stond erbij en durfde niet eens te kijken en stond voor haar moeder netjes te wachten (nog net niet met haar ogen dicht hihihi) Saskia vond de beide dames erg lief en kan zich goed voorstellen dat ik zo gek op ze ben (en nu Marinka ook
) Zondag hoor ik weer meer, of ze nog een keer wilt of niet.
Ik had trouwens al vernomen dat je daar heen ging
Ik denk alleen dat Noa er dan al niet meer staat, ze had al zo'n groot ei, dus als het mee zit is ze binnen een paar dagen alweer thuis.
Hij is echt een shower en dat staat hem erg goed. Collin stond een beetje te snuiven en te roepen meer niet. Ryan was echt aan het laten zien dat hij een hengst was
Ach ja ze liggen weer schoon in een schoon bed, dus ze kunnen er weer een dagje (nou ja eerder ochtend) tegen...

?
snowdon schreef:Leuk!
Wanneer verwacht je Darlah hengstig?
Kans op zwartbont is wel gering hoor Elke... Ryan is donkerbruin....

als ze maar drachtig wordt, en het veulen maar gezond is

, ik zit stiekum te hopen dat Chayenne geen vosgen bij d'r draagt
)