Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Sita_ schreef:Ooh.. Ik dacht het! Ik zie dr geloof ik wel eens voorbij komen op WN en toen dacht ik dat ze misschien trainster oid was..
Maar ik dacht het zo..
Foutje!
spijt me sita, voortaan kijk ik eerst in iemands profiel.

. Ze stampt en dendert af en toe nogal. Stalgenoten voelen ons van verre aankomen! Overkruist galopperen doet ze ook regelmatig. Dit is deels mijn schuld. Ik heb soms wat moeite met mijn balans. Als ik goed blijf zitten, en mijn benen op de juiste plek houd, blijft ze in de juiste galop. We kunnen nu steeds beter rustig galopperen, we leren het nog wel eens. Buiten is het trouwens helemaal geen probleem, maar dat gaat natuurlijk vooral rechtuit.
. Inmiddels hebben we echt al heel wat geleerd, en kan ze redelijk vw nw door de bak lopen. Buiten heeft ze dit soort trucjes trouwens nooit gedaan.
is ook leuk rijden mijn pa heeft een caddy en mag ik ook altijd pakken als pa hem niet nodig heeft maar nu pa werk heeft moest ik steeds in het donker gaan voeren en de rest op de brommer doen (pa en ma zijn een beetje anti brommer) dus vandaar de eigen auto echt heerlijk