Sodejú! Ik ben een uurtje niet online geweest en heb alweer 1,5 pagina's bij moeten lezen
Oohh gekruisde galop, dat is echt zo-verschrikkelijk-irritant. Zie dat maar eens goed uit te zitten inderdaad!
Er zijn weer mooie tinker@work foto's voorbij gekomen zeg, ziet er allemaal leuk en ontspannen uit. In mijn profiel zie je aardig recente @work foto's van Hendrik en mij. Ik ben nu vooral bezig met de ontspanning erin te krijgen wat erg goed gaat. Vooral ik de tijd van het jaar
Dus kijk al uit naar de zomer! (en ik ben vast niet de enige )
@Sita_, haha maakt niet uit hoor, het kan zijn dat ze het over haar vriendin (mijn hulpmevrouw dus) Heeft gehad, dat kan verwarring brengen. Er zijn meerdere mensen die haar met haar vriendin verwarren. Omdat ze ook alletwee rood haar hebben
hahaha, Door de storm zijn de Loonse & drunese duinen amper te rijden, De ruiterpaden liggen nog steeds vol! Dus was is er dan leuker om nietruiterpaden te rijden Kom je teminsten nog is wat tegen, Laatst nog 3 hertjes
Oei dat hondje van jou Lordj, wat een schatje! Ik les overigens elke week een keer, lekker duur ja, maar over een poosje als het beter gaat wil ik weer naar een keer in de twee weken.
Maarjaik kruip weer onder de wol, Mischien dat het iets beter gaat, Kan ik morgen 5 pagina's weer bijlezen denk ik, Jullie kletsen zoveel Haha Tot morgen!
@pradaatje rijden gaat niet geweldig ik heb dan niet alleen zelf last van mijn eigen maar ook van dat de bak waar ik gebruik van kan maken eingelijk 9 van de 10 vol ligt met een berg zand
@snowdon ben jij geen sub mod meer ???? of heb ik dat gemist
@berdien sterkte met jessie toch wel sterk met zo veel zand en dan nog geen koliek pff
en sil is op links slecht daar wil ie ook erg slecht inbuigen heb soms het idee dat ik daar de schuldige van ben, dat ik niet geheel recht gesteld ben. maar ben wel wat jaloers op jullie rij verhalen lijkt me heerlijk zo met je stinkertje bezig te zijn
Zo zeg, er is veel bijgekletst! Veel ervaringen over de galop van onze tinkers. Ja, die van Rhona laat ook nog wel eens te wensen over . Ze stampt en dendert af en toe nogal. Stalgenoten voelen ons van verre aankomen! Overkruist galopperen doet ze ook regelmatig. Dit is deels mijn schuld. Ik heb soms wat moeite met mijn balans. Als ik goed blijf zitten, en mijn benen op de juiste plek houd, blijft ze in de juiste galop. We kunnen nu steeds beter rustig galopperen, we leren het nog wel eens. Buiten is het trouwens helemaal geen probleem, maar dat gaat natuurlijk vooral rechtuit. Toen we net begonnen met rijden, waren we af en toe net een ongeleid projectiel. Rhona scheurde met ons door de bak en maakte regelmatig hoeken van 45 graden de verkeerde kant uit . Inmiddels hebben we echt al heel wat geleerd, en kan ze redelijk vw nw door de bak lopen. Buiten heeft ze dit soort trucjes trouwens nooit gedaan. Het is alweer lang geleden dat we les gehad hebben, dit door spierbevangenheid. Ik wil nog niet te veel van haar vragen, dus we houden het nog bij rustige buiten ritjes.
Iedereen die gaat slapen, weltrusten! Verder nog leuke foto's gezien van het hondje van LordJ. Berdien, mooi dat je nu weet wat er mis is met Jessie. hopelijk voelt ze zich snel beter. Ben benieuwd of ze drachtig is. Ook nog leuke foto's van jullie gezien.
rommulus
btw voor de mensen die het hebben mee gekregen de nissan sunny is echt gewoon overleden beond repair maar is ingeruild voor een mitsubishi colt van 16 met maar 59000 op de teller in nieuw staat zonder roest of iets dergelijks (moet alleen nog in de tectyl gesmeert/gespoten worden) dus uit alle drama is er toch nog weer wat goeds van gekomen. en of mijn sportvelgen komen er op of vriend lief koopt velgjes voor mij
dus als ik hem donderdag ga ophalen zal ik vrijdag foto's maken dan kunnen jullie ook even genietten van mijn coltje
Ja ben zooo blij dat ze geen koliek heeft gekregen! Ze was wel winderig, dus ze zat er dicht tegen aan.
Wij lessen met z'n drietjes, les is 20 euro plus 10 benzine kosten, dus 10 euro de man. Prrrrima! Eerst reden we met z'n tweetjes, dat was 15 euro de man, ook goed te doen.
Klinkt goed Rommulus! Eigen autootje lijkt me het einde, maar voorlopig ben ik nog erg blij dat ik de VW touran van paps meemag nemen als hij er staat
Ik zit in de duistere wereld van CSI en Shark, tot morgen!
rommulus
@ Berdien dat was wel mazzel met jessy hou je ons op de hoogte hoe ze het er vanaf gaat brengen ???
een vw toeran pff klein autotje is ook leuk rijden mijn pa heeft een caddy en mag ik ook altijd pakken als pa hem niet nodig heeft maar nu pa werk heeft moest ik steeds in het donker gaan voeren en de rest op de brommer doen (pa en ma zijn een beetje anti brommer) dus vandaar de eigen auto echt heerlijk ik heb al een caddy 1 maar dat is een opknap project die 5 jaar gaat duren dan is ie belasting vrij dat was niet de bedoeling maar goed als je opgelicht word met zo'n auto kun je weinig anders.
ik ben blij met mijn eerlijke colt ik kan wel feesten ed van blijdschap
maar nu eerst naar bed en uit ziekken dus bye bye
timokyana
Hallo allemaal. Ik zal me ook even voorstellen; ben Anita en woon op Ameland ben 33 jaar en zit ook veel op bokt. En natuurlijk ook in het bezit van de allermooiste tinker.(hihi) het is een merrie van 5 jaar en ze is 1.53 hoog. Foto`s plaatsen lukt me niet helaas. misschien wordt het ooit nog wat...
Als je ze even naar mij stuurt, zal ik het wel proberen.
Galloperen heeft ons ook heel wat hoofdbrekens gekost, maar ik geloof dat we het nu aardig onder de knie hebben. Nu moet ik nog door hebben of ik in de goede galop zit of niet.
@berdien: heel veel sterkte met jessie @rommulus: beterschap, voel me zelf ook niet op en top dus denk dat ik ook maar lekker in mijn bedje duik. En gefeliciteerd met je nieuwe auto. @lucca: welkom, met die foto's plaatsen zou ooit wel lukken hoor, gewoon ff doorkrijgen.
zo ga ook maar eens lekker slapen. morgen weer vroeg op, heb weinig zin maar moet toch echt naar school.