Heb toevallig vandaag een slijpsteen ontvangen voor iets anders, dus de stoffen schaar maar weer uit de prullenbak gevist. Wellicht is er nog wat te redden. En anders kan ik er nog een halen of is die van de hema nog een optie lees ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Ik vind hem niet zo zeer een iele nek hebben (lijkt voor jou nu misschien zo omdat je hem met manen gewend bent), maar hij heeft wel een dip voor zijn schoft en dat maakt dat het wat vreemd oogt. Komt dat door de deken? Want het is precies de plek waar het bij mijn paard ook plat ligt door de deken.
Cowgirl schreef:[ [url=m/KQEOw2.jpg]Afbeelding[/url] ]
3 weken terug heb ik ze er toch maar afgehaald.
Het ziet er niet uit. Hij is bijna 25 maar ziet er nu 10 jaar ouder uit met zijn iele nekje.
Gelukkig groeit het wel goed.
Hopelijk snel weer een mooie boog.
8nnemiek schreef:Dat ziet er heel netjes uit, SandraWierda!
furyke, lastig hoor! Je merrie heeft prachtige manenMaar ik kan me voorstellen dat het erg veel werk is.
Ik hoef de boog van mijn tinker maar eens in de paar maanden te knippen, dat groeit zo langzaam.. Het knippen is een paar minuten werk. Dat valt enorm mee.
Wel zie ik dat de manen richting de oren, waar ze een stuk dikker zijn bij mij paard, sneller scheef gaan hangen met een pleeborstel effect tot gevolg als ze langer beginnen te worden. Meer richting de schoft, waar de manen een stuk dunner zijn, blijft het veel langer mooi rechtop staan. Ik had dat eigenlijk juist andersom verwacht.