Prachtige hengsten Kashmir en Deaghlan,is Bones ook nog hengst? Wat een verschillende kleurtjes hebben de veulens toch. Zelfs van dezelfde vader. Callidi is vrij wit uit een zwarte moeder maar Arrons tweede veulen van dit jaar heeft een prachtige kleur en tekening uit een vrij witte moeder Kayle.
Mwah vind haar toch ook heel wat kleur hebben, maar broertje is indd nog donkerder, beide wel mooi
Dax zn koppie
Al die witte kopjes maken me jaloers ik wil er ook een
Bones is hengst ja, daar is mijn valk bonte van dit jaar van
wisky
Geplaatst: 31-05-15 11:15
Lena,volle zus van vorig jaar. Dus ook Aaron als papa. Bones is gaaf en erg apart. Veulen is ook een merrie. Over maand komt het laatste veulen van Aaron van dit jaar.
Jee wisky, dat veulen is echt pikzwart! Blijft dat zwart zo zwart later?
renate85
Geplaatst: 31-05-15 12:16
wisky
Geplaatst: 31-05-15 13:16
@sirocco,ja die kleur blijft zo zwart. Aaron is nl gitzwart van kleur. Ook in de zomerzon blijft hij zwart,dit veulen dus ook. Mijn eerste veulen is bruin/zwart,weet even niet hoe het heet maar zal in de zomer bruinig verkleuren door de zon.
Ken het gevoel! Wij hebben er ook sinds een paar uur geleden een nieuwe bij. Mam had me hem toevallig vandaag laten zien! Ik vind hem echt een schitterend kopje hebben en zit behooorlijk goed in z'n behang. Zeker een om in de toekomst te overwegen als hij publiek beschikbaar wordt Maar ik ben echt zoooo wild van witte kopjes Wat een gaaf beest man, van harte!
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 01-06-15 22:53
Wauw Frenia, wat een knappert!! Gefeliciteerd met je aanwinst.
Mlt94
Geplaatst: 01-06-15 23:22
Wauw Frenia ! Kan het kloppen dat ik hem via de tinker fb voorbij heb zien komen? Ik vind het een hele mooie opvallende verschijning! In ieder geval gefeliciteerd