Ach meiden, ik vind ze allemaal bijzonder. Een paard is vaak het bijzonderst om zijn innerlijk niet om zijn uiterlijk. Daarom is het ook zo belangrijk om je paard goed te leren kennen. Dan kunnen jullie het meest van elkaar genieten. Ja toch niet dan?
Ben ik mee eens drKlavierus, het paard dat ik ga kopen is qua kleur en tekeningen niet echt bijzonder, maar zijn karakter was de reden dat ik zo van hem kan genieten Maar is natuurlijk wel leuk die aparte tinkertjes hier te bekijken
Vanmorgen geboren, buckskin sabino hengstje met een medicine hat en blauwe vlekjes in z'n ogen. Denk geen dun maar hij valt zeker op met z'n sabino patroon. Ben heeeel benieuwd wat er onder z'n dikke vachtje zit.
Onze Phoenix zijn eventueel toekomstige (zwartbonte, dus niet voor hier?) date is vandaag geboren, dus hij was erg benieuwd naar het jonge grut
Let niet op de uitgevallen hengstenvlecht van vriendje Liam haha, dat hebben zijn nieuwe eigenaren als uitprobeersel gedaan, ik had al zoiets van dat blijft nooit lang zitten