snowdon schreef:Hier geen verschil
Dus behalve er niet mee fokken, ervaar je verder geen negatieve gedragingen rondom beweging/staken enzo?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

snowdon schreef:Ik blijf er ook nog bij dat fokken niet meteen uit den boze is bij positief getestte tinkers.
 , en snap het ook niet .
  , en snap het ook niet .
cp112 schreef:Wanneer je een heterozygoot geteste met een vrije kruist voorzie ik ook niet direct problemen. En zo kan je het er langzaam maar zeker uit fokken.

Ik denk niet dat deze twee meningen erover zo snel samen komen
 Ik denk niet dat deze twee meningen erover zo snel samen komen 

alles hier Is vrij. Ik ben het met Leon eens dat we eerst eens moeten beginnen met goed in kaart brengen voordat we de genenpoel gaan verkleinen. Je kan pas concreet gaan selecteren als je weet hoe groot het 'probleem' is en wat hier van de gevolgen zijn.
 alles hier Is vrij. Ik ben het met Leon eens dat we eerst eens moeten beginnen met goed in kaart brengen voordat we de genenpoel gaan verkleinen. Je kan pas concreet gaan selecteren als je weet hoe groot het 'probleem' is en wat hier van de gevolgen zijn.
aricia schreef:Ik beoordeel een ander er ook niet op Leon .
Ook al weet ik de antwoorden wel waarom de ene er wel voor kiest om er mee te fokken , begrijpen doe ik het niet