ecools schreef:#Caily: klopt zijn ook erg leuke ritten waarbij we graag aanwezig zijn.
In een ander topic op Bokt over het rijden in de LDD geef ik ook aan wanneer wij gaan rijden en kan men mee als men wil. Voor de Tinkerrijders wil ik dit ook wel gaan doen. Bij De Drie Linden (Drunen) is parkeerplaats genoeg, zonder dat er iets geregeld hoeft te worden. Met een groep van 10 -15 Tinkers kan je ook nog alle kanten op en alle gangen rijden zonder iemand tot last te zijn. Zelf proberen we elke week te gaan voor een rit van ca. 2 uur. Kleine moeite om anderen mee te nemen.
Wij gaan meestal in de ochtend, maar voor mensen die wat verder moeten rijden is een kleine lunch bij De Drie Linden geen straf en kunnen zo in de middag nog een andere route rijden. Dagkaarten kosten volgens mij € 3,50 en te verkrijgen bij De Drie Linden. Dit zal wel geen probleem zijn. Mocht ik dit gaan doen zal ik een ander topic openen en even een berichtje op dit topic plaatsen. Indien er geen animo voor is stopt het, maar kan men altijd nog het andere topic in de gaten houden als men een keer mee wil de LDD in.
goed idee! Ik houd me aanbevolen!