Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
carolina1278 schreef:WenK schreef:Ja, die groep wordt steeds groter. Ik hoor vaak dat mensen (zowel juryleden als deelnemers) de sfeer zo veel gemoedelijker en ontspannen vinden dan op reguliere wedstrijden. Zelf herken ik dat ook wel een beetje hoor, hoewel ik zelf altijd met iedereen klets verder (zou best eens wat serieuzer met de wedstrijd bezig mogen zijn). Ik start zelf ook graag op onze wedstrijden, hoewel het soms ook best lekker is om 'alleen' secretariaat te draaien.
Dat is voor mij wel een reden om op het moment bijna alleen maar onze wedstrijden te rijden, ik doe het voor mijn lol en bij reguliere is het ZO anders.. en ik hoef mij voor niemand te bewijzen.. als ik op onze wedstrijden de punten kan rijden dan zal dat op reguliere ook zo zijn en andersom..
Maar ja vele mensen denken wel dat je dan andere wedstrijden hebt als de "echte" knhs wedstrijden.. maar ja die hou je toch wel
Zit echt veel verschil in, heel apart.
Dat maakt me niet zoveel uit. cp112 schreef:Ligt wel aan je regio hoe anders het is. Hier bij mij in de buurt wordt ik ook scheef aangekeken. Maar als ik regio Emmen gewoon regulier start (en met name HCE waar we in maart ook weer zijn) krijg ik juist alleen maar positieve reactiesZit echt veel verschil in, heel apart.
Punten zijn op regulier of koudbloedwestrijden weinig verschillend. Het is meer de mensen op de wedstrijd zelf die het verschil maken. Maar dat valt nét buiten mijn regio wel mee. En dan rij ik maar ietsje verderDat maakt me niet zoveel uit.
Daar val ik bijna van mijn stinkie af als iemand tegen wat vriendelijks en oprecht tegen me zegt
pony stampte zo over ze heen indien nodig
Gaat dan echt tegen de bakrand aan lopen zo van 'iiieee baas! ze vallen me aan!', held op sokken
.

carolina1278 schreef:WenK schreef:Ja, die groep wordt steeds groter. Ik hoor vaak dat mensen (zowel juryleden als deelnemers) de sfeer zo veel gemoedelijker en ontspannen vinden dan op reguliere wedstrijden. Zelf herken ik dat ook wel een beetje hoor, hoewel ik zelf altijd met iedereen klets verder (zou best eens wat serieuzer met de wedstrijd bezig mogen zijn). Ik start zelf ook graag op onze wedstrijden, hoewel het soms ook best lekker is om 'alleen' secretariaat te draaien.
Dat is voor mij wel een reden om op het moment bijna alleen maar onze wedstrijden te rijden, ik doe het voor mijn lol en bij reguliere is het ZO anders.. en ik hoef mij voor niemand te bewijzen.. als ik op onze wedstrijden de punten kan rijden dan zal dat op reguliere ook zo zijn en andersom..
Maar ja vele mensen denken wel dat je dan andere wedstrijden hebt als de "echte" knhs wedstrijden.. maar ja die hou je toch wel

flettie schreef:cp112 schreef:Ligt wel aan je regio hoe anders het is. Hier bij mij in de buurt wordt ik ook scheef aangekeken. Maar als ik regio Emmen gewoon regulier start (en met name HCE waar we in maart ook weer zijn) krijg ik juist alleen maar positieve reactiesZit echt veel verschil in, heel apart.
Punten zijn op regulier of koudbloedwestrijden weinig verschillend. Het is meer de mensen op de wedstrijd zelf die het verschil maken. Maar dat valt nét buiten mijn regio wel mee. En dan rij ik maar ietsje verderDat maakt me niet zoveel uit.
Dat van die regio's merk ik inderdaad ook Chantal![]()
In kring (ZO) Drenthe wordt je nauwelijk raar aangekeken als je met een Tinker aan komt zetten. Noord-Sleen, Nieuw-Amsterdam, HCE, allemaal leuke wedstrijden.
In kring Twente is het vaak juist andersomDaar val ik bijna van mijn stinkie af als iemand tegen wat vriendelijks en oprecht tegen me zegt
daarom start ik als Twentenaar ook het liefste op de koudbloed concoursen 
en verder alleen op TD
Schimpje schreef:Ach ja, ik dacht; ik maak ff vrij baan voor jullie allemaal!![]()
Dan mag je hier King Zuid-Limburg een paar keer starten
Hier zijn zelfs de friezen nog niet geaccepteerd
Laat staan tinkers...........
wat opzich 85-90% van de jury's is
Misschien nog een domme vraag, maar op de startlijst staat bij onze proef ook proefnummer 3 en 4, maar die zijn voor de B. Denk dat ik gewoon eerst proef 1 en dan proef 2 zonder galop rij? Tot morgen!! Heb er zin in