[TI] Data & locaties NSvT Wintercompetitie bekend, wie rijdt mee?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:50

nu weer een paar keer met Merlijn op reguliere wedstrijden gestart en de punten liggen stabiel maar de sfeer is idd erg anders

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:51

carolina1278 schreef:
WenK schreef:
Ja, die groep wordt steeds groter. Ik hoor vaak dat mensen (zowel juryleden als deelnemers) de sfeer zo veel gemoedelijker en ontspannen vinden dan op reguliere wedstrijden. Zelf herken ik dat ook wel een beetje hoor, hoewel ik zelf altijd met iedereen klets verder (zou best eens wat serieuzer met de wedstrijd bezig mogen zijn). Ik start zelf ook graag op onze wedstrijden, hoewel het soms ook best lekker is om 'alleen' secretariaat te draaien.

Dat is voor mij wel een reden om op het moment bijna alleen maar onze wedstrijden te rijden, ik doe het voor mijn lol en bij reguliere is het ZO anders.. en ik hoef mij voor niemand te bewijzen.. als ik op onze wedstrijden de punten kan rijden dan zal dat op reguliere ook zo zijn en andersom..

Maar ja vele mensen denken wel dat je dan andere wedstrijden hebt als de "echte" knhs wedstrijden.. maar ja die hou je toch wel

Ligt wel aan je regio hoe anders het is. Hier bij mij in de buurt wordt ik ook scheef aangekeken. Maar als ik regio Emmen gewoon regulier start (en met name HCE waar we in maart ook weer zijn) krijg ik juist alleen maar positieve reacties :) Zit echt veel verschil in, heel apart.

Punten zijn op regulier of koudbloedwestrijden weinig verschillend. Het is meer de mensen op de wedstrijd zelf die het verschil maken. Maar dat valt nét buiten mijn regio wel mee. En dan rij ik maar ietsje verder :) Dat maakt me niet zoveel uit.

carolina1278

Re: Data & locaties NSvT Wintercompetitie bekend, wie rijdt mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:56

Inderdaad de punten zijn vaak gelijk, maar het gaat mij inderdaad gewoon om de sfeer.. en die zou ik echt niet willen missen hoor!!

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:02

cp112 schreef:
Ligt wel aan je regio hoe anders het is. Hier bij mij in de buurt wordt ik ook scheef aangekeken. Maar als ik regio Emmen gewoon regulier start (en met name HCE waar we in maart ook weer zijn) krijg ik juist alleen maar positieve reacties :) Zit echt veel verschil in, heel apart.

Punten zijn op regulier of koudbloedwestrijden weinig verschillend. Het is meer de mensen op de wedstrijd zelf die het verschil maken. Maar dat valt nét buiten mijn regio wel mee. En dan rij ik maar ietsje verder :) Dat maakt me niet zoveel uit.

Dat van die regio's merk ik inderdaad ook Chantal :j
In kring (ZO) Drenthe wordt je nauwelijk raar aangekeken als je met een Tinker aan komt zetten. Noord-Sleen, Nieuw-Amsterdam, HCE, allemaal leuke wedstrijden.
In kring Twente is het vaak juist andersom :x Daar val ik bijna van mijn stinkie af als iemand tegen wat vriendelijks en oprecht tegen me zegt :')

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:03

Ik wordt hier in Zuidwolde eo echt plat gedrukt met inrijden (indoor) niet normaal :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:03

Ik liet mij nooit platdrukken _O- pony stampte zo over ze heen indien nodig :')

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:06

cp112 schreef:
Ik wordt hier in Zuidwolde eo echt plat gedrukt met inrijden (indoor) niet normaal :n

Daar ligt Noedel toch niet wakker van? Die drukt vast net een fractie harder terug :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:13

Noedel is schijtluis :') Gaat dan echt tegen de bakrand aan lopen zo van 'iiieee baas! ze vallen me aan!', held op sokken :').
Maar heb ook wel eens gehad dat ze het met een pishengstige merrie doen, vlak onder z'n neus langs afsnijden. Nou doet Noedel daar niks op (beetje hummen soms) maar handig is het niet :n

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 23:16

Gewoon roepen dat je dekgeld vraagt... :D

Intussen zijn hier de meeste aanvragen voor de zomer weer klaar, zijn de extra juryleden deels geregeld en heb ik een aantal mensen gesproken over de geplande clinicdag in juni. Oh en alle inschrijvingen tot dit moment aan toe zijn verwerkt... Tijd om de laptop af te sluiten, de hond uit te laten en het licht uit te doen... ;)

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 08:56

carolina1278 schreef:
WenK schreef:
Ja, die groep wordt steeds groter. Ik hoor vaak dat mensen (zowel juryleden als deelnemers) de sfeer zo veel gemoedelijker en ontspannen vinden dan op reguliere wedstrijden. Zelf herken ik dat ook wel een beetje hoor, hoewel ik zelf altijd met iedereen klets verder (zou best eens wat serieuzer met de wedstrijd bezig mogen zijn). Ik start zelf ook graag op onze wedstrijden, hoewel het soms ook best lekker is om 'alleen' secretariaat te draaien.

Dat is voor mij wel een reden om op het moment bijna alleen maar onze wedstrijden te rijden, ik doe het voor mijn lol en bij reguliere is het ZO anders.. en ik hoef mij voor niemand te bewijzen.. als ik op onze wedstrijden de punten kan rijden dan zal dat op reguliere ook zo zijn en andersom..

Maar ja vele mensen denken wel dat je dan andere wedstrijden hebt als de "echte" knhs wedstrijden.. maar ja die hou je toch wel

_/-\o_
Zoals sommige van jullie weten is mijn man niet zo heel happig op het feit dat ik wedstrijden doe rijden............ en zoveel met paarden bezig ben..............

Maar hij vindt het top dat ik iedere keer met een big smile thuis kom en een geweldige dag/weekend heb gehad. Hij heeft zelfs bij de planning van dit jaar gezegd dat hij liever heeft dat ik alleen naar de NSvT wedstijden ga, ook als dat betekend wat meer reistijd of een heel weekend weg *\o/* _/-\o_ <3

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:21

Ik vind, met mijn maffe Fries, de Tinker wedstrijden ook enorm leuk om te rijden. De druk is wat minder ofzo.

Ik zit op reguliere wedstrijden steeds net tegen wp aan, ik denk omdat de sfeer wat fijner is (en ik dus ook iets rustiger ben) op de tinkerwedstrijden, dat ik ze daar net wel rij.
Maar ik heb nog gerust dikke onvoldoendes (oei, de vorige keer zelfs 2x een 2!) op mijn coupons staan, het is echt niet dat het enorm veel soepeler gejureerd wordt.

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:24

ja in twente is het vaak raak hoor.. stelletje k*kmensen :)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:55

flettie schreef:
cp112 schreef:

Dat van die regio's merk ik inderdaad ook Chantal :j
In kring (ZO) Drenthe wordt je nauwelijk raar aangekeken als je met een Tinker aan komt zetten. Noord-Sleen, Nieuw-Amsterdam, HCE, allemaal leuke wedstrijden.
In kring Twente is het vaak juist andersom :x Daar val ik bijna van mijn stinkie af als iemand tegen wat vriendelijks en oprecht tegen me zegt :')

:') daarom start ik als Twentenaar ook het liefste op de koudbloed concoursen :j
En kan ik dus heel uniek leerlingen van mijn bedrijf laten mee starten, ik weet dat ze daar ondanks hun stoornissen, faalangst en druk zijn gewoon in hun waarde worden gelaten als ze een proefje rijden. Dat zou ik op een reguliere KNHS in de buurt niet snel aandurven :=

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 12:44

Nee inderdaad Cynthia.. pfff maar ja ieder zijn gebrek denk ik dan maar en trek me er verder niets van aan, maar het is inderdaad minder leuk starten en start daarom alleen nog maar op stal, omdat het lekker dichtbij is ;) en verder alleen op TD <3

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:15

flettie schreef:

Daar heb ik de laatste jaren het ijs al flink gebroken, dus ze zijn het al gewent nu.. _O-

flettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:15

Schimpje schreef:
flettie schreef:

Daar heb ik de laatste jaren het ijs al flink gebroken, dus ze zijn het al gewent nu.. _O-

_/-\o_ :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:19

Heel Drenthe bevlekt :')

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:21

;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:39

Haha ja nog bedankt daarvoor he Brit :P

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 00:16

Ach ja, ik dacht; ik maak ff vrij baan voor jullie allemaal! _O- :')

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 08:13

Schimpje schreef:
Ach ja, ik dacht; ik maak ff vrij baan voor jullie allemaal! _O- :')

Als je zin hebt in een nieuwe uitdaging :j Dan mag je hier King Zuid-Limburg een paar keer starten := Hier zijn zelfs de friezen nog niet geaccepteerd >;) Laat staan tinkers...........

Alhoewel dit alleen geld voor de oudere juryleden 8)7 wat opzich 85-90% van de jury's is ;( :+

Ochja we moeten gewoon goed ons best doen en hopen dat ze er in de toekomst anders over denken *D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-14 10:41

De definitieve startlijsten voor komend weekend in Lelystad staan online! Veel succes met de voorbereidingen allemaal en tot morgen/overmorgen!

Suusenmalvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 11:03

Super! Hier begin het al te kriebelen :o Misschien nog een domme vraag, maar op de startlijst staat bij onze proef ook proefnummer 3 en 4, maar die zijn voor de B. Denk dat ik gewoon eerst proef 1 en dan proef 2 zonder galop rij? Tot morgen!! Heb er zin in :D

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 12:22

Ik heb ook kriebels!
Maar wel heel erg veel zin in. Hopelijk zit het weer ook nog een beetje mee!

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 13:07

ik ook alweer kriebels, maar ik moet nog wachten tot 1 maart in Erica ;-)