Van regen smelten we niet hoor net ook in stortbui gereden!
Angeliekje
Geplaatst: 08-09-13 12:26
Fijn dat de startlijsten erop staan
Alleen heb ik nu wel beetje lichtelijke stress.... Print de proefjes altijd uit van de site, en ga die dan oefenen, maar zag nu op de startlijsten dat ik proef 3 & 4 moet rijden? Degene die erop staan zijn proef 5 & 6 nog van juni (die ik dan ook weer geoefend heb). Waar haal ik nou proef 3 & 4 vandaan?
Wie kan mij helpen:$ zie nog steeds geen startlijst. Wel informatie maar staat dat er geen lijst beschikbaar is
Calanddra
Geplaatst: 08-09-13 16:59
Jeeej de tijden zijn bekend het komt nu wel heel dichtbij we hebben er zin in!
Vandaag ook weer mee gedaan met de crossles samen met een stalgenootje en haar tinkertje, Bart zn grote vriendje.
Ze deden t weer erg goed Uiteindelijk nog wat gevorderden hindernissen mee genomen ivm volgend weekend (was toch alweer even geleden ) en meneer was meteen weer wakker
En ondanks t zeer slecht voorspelde weer het zowaar droog gehouden
dianalamboo, bij startlijsten kun je links kiezen voor vrijdag, zaterdag of zondag, daar staan ze als t goed is.
O zie al dat de startlijsten hier al staan dan moet het goed komen nu !
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 08-09-13 18:18
Ik ben waarschijnlijk te herkennen aan de tinker met de vieste (achter) sokken. Na meerdere malen gewassen te hebben en een ritje door het zeewater zijn ze nog steeds oranje. Lang leven een merrie die heel de zomer heeft staan te pissen vd hengstigheid.
Hier zie je echt de hengstige rode kleur
Witter dan dit worden ze niet.
Als iemand nog handige tips weet. Topics heb ik al doorgelezen. Ik heb al cowboy magic, zilvershampoo en betadine geprobeerd.
Groene Biotex ons meisje heeft ook altijd van die oranje sokken. alleen dan wel bij haar voorbenen, maar zijn altijd wit. 10 minuten inweken en uitspoelen
Oe dat moet ik ook hebben voor Bart zn staart die blijft maar vies (altijd leuk een witte staart als je paard wat aan de dunne is (worden bijgevoerd met kuil))
Nog 2 fotootjes van vandaag
Helaas geen foto's van de gevorderden hindernissen, dus hoop stiekem dat Michel die heeft haha
Simone, zilvershampoo van kruidvat, goedkoop en doeltreffend!
Cooltje, ik moet een uur later starten dan jou, dan is t wss zo dat ik aanmeld en jou proef kan zien (A)
patrick1994
Geplaatst: 08-09-13 22:30
Hier beginnen de zenuwen aardig toe te slaan. Shadow is de hele week al in een kliederige bui, daarboven op knappen vanmiddag de ritsen van mijn oude laarzen dus moet nu verplicht met mijn nieuwe petrie's rijden maar, die heb ik nog niet ingelopen/ingereden dus van de week maar fanatiek nieuwe laarzen inrijden/lopen. En hopen dat Shadow weer een beetje bij gaat draaien
Een vraag. Hierboven staat de link voor de proeven. Bijrijdster weet nu welke proeven ze moet rijden, namelijk 3 en 4. Nu ga ik een A Proef rijden. Is dat de proef die ook op de site vd tinkerdagen staat? Of moet ik ergens anders kijken?