[TI] NSvT Zomercompetitie 2013 gaat weer van start!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: NSvT Zomercompetitie 2013 gaat weer van start!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 00:07

Iedereen gefeliciteerd met de mooie punten :D

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:07

Hoi Wendy,
weet je wel al wanneer er een tussenstand komt ???
wel doen als je bent uitgerust he :j

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:52

Oh en Wendy. Zou je misschien even na kunnen kijken welke dag (en) ik Heeze heb opgegeven. Ik denk zelf beide. Maar ik rij gewoon :( 1dag en dan de dag die telt voor ZC, weet allleen niet welke dat nu was. :o ook alleen doen als je wat uitgerust ben hoor ;) . Kan me voorstellen dat jer soms gek van word al die vragen. :+
Maar ik weet echt zelf niet meer wat ik nu allemaal opgegeven heb :(
Ik ben echt zo vergeetachtig, dat ik zelf vergeten ben op te schrijven,word soms echt gek van mezelf ;(

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 07:14

Zaterdag hebben we onze eerste wedstrijd gereden voor de ZC tijdens de Koudbloedwedstrijd in Grave!! :D Het was wel even een eindje rijden maar mijn ZC debuut is geslaagd *\o/*

We hebben afgelopen weken goed getraind en hard gewerkt aan de puntjes die afgelopen wedstrijden niet echt lekker liepen. Het ging onwijs lekker met trainen en zo fijn heeft hij nog niet eerder gelopen :-) Ik kon daarom ook niet wachten om te gaan zaterdag! Alleen hadden we een beetje pech, haha. Het was een beetje warm........... Keltic is niet vooruit te branden als het zo warm is, en ookal moesten we als tweede starten (10:15 eerste proef) had ik erg veel moeite om hem voorwaarts te krijgen en te houden. Laat staan die tweede proef!

Ondanks wat probleempjes om hem voorwaarts te houden liep hij die eerste proef wel fijn, enige wat op de coupon stond, actiever/meer voorwaarts etc........(haha logisch!) werd toch nog beloond met mooie punten 192 en een eerste plaats _/-\o_ *D en de tweede proef ging wel goed naar mijn gevoel maar was wat slordiger gereden en was wat minder qua punten 183. Belangrijkste is dat we ons best hebben gedaan _/-\o_

Mooiste van alles is dat we onze 10de winstpunt in de B hebben gehaald *\o/* <3 We gaan voorlopig nog niet in de L1 starten omdat we er nog niet klaar voor zijn. Eerst even goed de puntjes op de i zetten en zorgen dat de basis goed is voor we over gaan :-)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 14:15

Omdat er nogal wat onduidelijkheid lijkt te zijn over Hagestein even een stukje verduidelijking.

Op dit moment ben ik bezig met stallen, ik heb er sowieso op dit moment 9 beschikbaar. Alle stallen kosten wat geld, de een meer dan de ander. Ik heb stallen wat verder van de locatie, maar dicht bij een plek waar we overnachten of juist dicht bij de locatie.

Op de locatie zelf is het mogelijk om paddockjes te maken naast je trailer op het gras.

Je kunt een stal reserveren indien je bent ingeschreven voor de ZC/WC of de keuring, dit kan het snelst tegelijk met je inschrijving, voor de sportactiviteiten dus via senr@nsvt.eu Indeling van de stallen geschiedt op voorkeur (vlakbij locatie of vlakbij overnachting, aangegeven bij reservering) en volgorde van inschrijving. Wie het eerst komt met zijn/haar voorkeur die het eerst maalt dus. Belangrijk is ook om aan te geven als je met een hengst komt of deze 'gewoon' naast andere paarden kan of dat er een schot tussen moet. Enkele stallen zijn namelijk van elkaar gescheiden door een traliewand.

Over de kosten kan ik nog weinig zeggen, behalve dat deze per stalling verschillen, er zijn GEEN gratis stallen.

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 16:44

ookay wendy dat is duidelijk!!
Wendy is het mogelijk dat ik in plaats van in Pesse zondags twee keer M2 officieel start dat ik, een keer M2 officieel en keer Z1 onnoficieel start?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 17:44

Als ik er plek voor krijg wel, maar op dit moment is de wedstrijd heel druk.

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:04

wij hadden ons al opgegeven en al doorgegeven dat we wel een stal wilde, maar een paddockje naast de trailer is ook goed hoor. :j
Als Destiny maar kan eten, en wij naar de rest kunnen kijken *\o/* 8-)
maar een stal is welkom.
Gr Mariska Miep en (_)(_) van Destiny

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:05

WenK schreef:
Omdat er nogal wat onduidelijkheid lijkt te zijn over Hagestein even een stukje verduidelijking.

Op dit moment ben ik bezig met stallen, ik heb er sowieso op dit moment 9 beschikbaar. Alle stallen kosten wat geld, de een meer dan de ander. Ik heb stallen wat verder van de locatie, maar dicht bij een plek waar we overnachten of juist dicht bij de locatie.

Op de locatie zelf is het mogelijk om paddockjes te maken naast je trailer op het gras.

Je kunt een stal reserveren indien je bent ingeschreven voor de ZC/WC of de keuring, dit kan het snelst tegelijk met je inschrijving, voor de sportactiviteiten dus via senr@nsvt.eu Indeling van de stallen geschiedt op voorkeur (vlakbij locatie of vlakbij overnachting, aangegeven bij reservering) en volgorde van inschrijving. Wie het eerst komt met zijn/haar voorkeur die het eerst maalt dus. Belangrijk is ook om aan te geven als je met een hengst komt of deze 'gewoon' naast andere paarden kan of dat er een schot tussen moet. Enkele stallen zijn namelijk van elkaar gescheiden door een traliewand.

Over de kosten kan ik nog weinig zeggen, behalve dat deze per stalling verschillen, er zijn GEEN gratis stallen.

Ik moet nog even kijken hoe en wat...

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:42

Citaat:

Is het dan niet handiger om 1 gemiddelde prijs aan te houden zodat iedereen hetzelfde betaald? Wel zo eerlijk en voorkomt "gezeur"

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 20:47

Ik heb me al ingeschreven voor hagestein, maar ik vind het nog steeds een groot minpunt dat er geen stallen op het terrein zijn..... en als je pech hebt kun je dus een stal hebben op grote afstand, wat ook niet handig is.. En wat te doen bij een dag vol regen.. zijn alle paarden nat in hun paddockje.. en inderdaad met hengsten nou ook niet echt ideaal

Hier gaan we dus echt even goed nadenken of ik echt wel die verre reis wil maken voor twee dagen, waarbij Yinx heen en weer gesleept gaat worden tussen stallen en wedstrijdterrein

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:38

Ben het wel eens met jou Angelique :o
Maar dat er heen en weer gesleept moet worden met paarden, ik snap de frustratie, maar als een westrijdaccomodatie dat niet kan bieden dan is daar toch niks anders aan te doen? Het had ook zo kunnen wezen dat ze hadden gezegd van zorg zelf maar dat de paarden ergens kunnen blijven, er wordt wel geprobeerd om goede plaatsen voor de paarden te regelen en dat lijkt met toch het belangrijkste? :D

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:38

En dit is niet om jou aan te vallen hoor Carolina :P

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 22:40

carolina1278 schreef:
Ik heb me al ingeschreven voor hagestein, maar ik vind het nog steeds een groot minpunt dat er geen stallen op het terrein zijn..... en als je pech hebt kun je dus een stal hebben op grote afstand, wat ook niet handig is.. En wat te doen bij een dag vol regen.. zijn alle paarden nat in hun paddockje.. en inderdaad met hengsten nou ook niet echt ideaal

Hier gaan we dus echt even goed nadenken of ik echt wel die verre reis wil maken voor twee dagen, waarbij Yinx heen en weer gesleept gaat worden tussen stallen en wedstrijdterrein

We gaan onze uiterste best doen om alles zo comfortabel mogelijk te maken voor zowel paarden als ruiters!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 23:36

Voor jou heb ik een stal op staan voor vlak bij het wedstrijdterrein Carolina.

Een gemiddelde prijs is niet mogelijk Angelique, omdat de stallen op verschillende locaties liggen en de een niet wil dat er minder betaald wordt dan en de ander niet wil dat er meer betaald wordt dan... Kortom, we doen het met de prijzen die we opkrijgen. Weer een leuke uitdaging. ;)

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 00:24

Uhm ik zie het probleem niet om een gemiddelde prijs te maken voor de deelnemers, daar hebben de staleigenaren geen last van :+ }:0

carolina1278

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 07:47

Inderdaad een leuke uitdaging..en gratis stallen hebben we nog nooit gehad en hoeft ook niet..
Als de stallen maar goed zijn voor het paard, aangezien die het hele weekend moet presteren!

Ik snap je wel patrick en voel me niet aangesproken ;)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 08:27

Even een PBtje met de uitleg Angelique.

mytje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 15:50

Wendy wil wel graag stal hoor...
hoop zo dicht mogelijk bij accomodatie en ben heel benieuwd naar de kosten.
Xx

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 02:45

Mocht ik nog ruim voor september een zadel hebben waar ik wel mee kan rijden dan schrijf ik me ook in voor Hagestein :D Ik ben druk zoekende dus ik hou hoop ;)

Is er een uiterlijke inschrijfdatum bekend ? :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 09:01

Totdat het vol is eigenlijk.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 23:13

Snel doorzoeken dus _O-

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 12:46

*dienstmededeling*

De wedstrijd op zondag 28 juli in Pesse is helemaal vol, enkel voor het springen is nog plek, op dit moment zijn er voor het springen slechts 4 deelnemers, dit is niet genoeg om het springen door te laten gaan!

Ook op zaterdag is er nog plek voor de dressuur en de hindernisbaan.

Aankomend weekend worden de startlijsten online geplaatst.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 14:25

Aah serieus? Zijn er maar 4 springende deelnemers?

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 15:07

Serieus ja, dus tenzij er zich deze week nog 2 combinaties aanmelden gaat het springen niet door.