Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
WenK schreef:Omdat er nogal wat onduidelijkheid lijkt te zijn over Hagestein even een stukje verduidelijking.
Op dit moment ben ik bezig met stallen, ik heb er sowieso op dit moment 9 beschikbaar. Alle stallen kosten wat geld, de een meer dan de ander. Ik heb stallen wat verder van de locatie, maar dicht bij een plek waar we overnachten of juist dicht bij de locatie.
Op de locatie zelf is het mogelijk om paddockjes te maken naast je trailer op het gras.
Je kunt een stal reserveren indien je bent ingeschreven voor de ZC/WC of de keuring, dit kan het snelst tegelijk met je inschrijving, voor de sportactiviteiten dus via senr@nsvt.eu Indeling van de stallen geschiedt op voorkeur (vlakbij locatie of vlakbij overnachting, aangegeven bij reservering) en volgorde van inschrijving. Wie het eerst komt met zijn/haar voorkeur die het eerst maalt dus. Belangrijk is ook om aan te geven als je met een hengst komt of deze 'gewoon' naast andere paarden kan of dat er een schot tussen moet. Enkele stallen zijn namelijk van elkaar gescheiden door een traliewand.
Over de kosten kan ik nog weinig zeggen, behalve dat deze per stalling verschillen, er zijn GEEN gratis stallen.
Citaat:Over de kosten kan ik nog weinig zeggen, behalve dat deze per stalling verschillen, er zijn GEEN gratis stallen.
carolina1278 schreef:Ik heb me al ingeschreven voor hagestein, maar ik vind het nog steeds een groot minpunt dat er geen stallen op het terrein zijn..... en als je pech hebt kun je dus een stal hebben op grote afstand, wat ook niet handig is.. En wat te doen bij een dag vol regen.. zijn alle paarden nat in hun paddockje.. en inderdaad met hengsten nou ook niet echt ideaal
Hier gaan we dus echt even goed nadenken of ik echt wel die verre reis wil maken voor twee dagen, waarbij Yinx heen en weer gesleept gaat worden tussen stallen en wedstrijdterrein