Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nattam schreef:je moet iets meer in het midden naar de sprong toe rijden jij gaat vanaf de zeikant naar de sprong toe zie ik in het filmpje en meschien net iets sneller galoperen dat ze wat beter uit komt op de sprong of langzamer dan moet vanaf een bepaalde stuk haar sprongen tellen en meestal kom je dan goed uit

)
Galeo schreef:Springtinkers vind ik paardjes die er wel voor gaan ondanks hun bouw, de techniek maar vooral het plezier erin vind ik belangrijk

M_D_H schreef:Galeo schreef:Springtinkers vind ik paardjes die er wel voor gaan ondanks hun bouw, de techniek maar vooral het plezier erin vind ik belangrijk
bij mij staat persoonlijk techniek voorop
plezier is belangrijk, maar als een paard geen techniek heeft zou ik hem nooit uitbrengen in de springsport
iets wat ik helaas wel veel zie gebeuren
andersom, als een paard geen plezier heeft maar wel techniek houd het ook al snel op...
Snackie schreef:Jep mee eens.
Het zullen nooit topsport paarden worden, maar we kunnen een heel eind komen.
Spring jij eigenlijk officieel?

ik wist niet hoe ik het neer moest zetten xD
de mannen mochten hun kunsten weer laten zien
naja, vooral Bart dan 
en een oxer van 1m, deed hij ook echt super!

nattam schreef:je moet iets meer in het midden naar de sprong toe rijden jij gaat vanaf de zeikant naar de sprong toe zie ik in het filmpje en meschien net iets sneller galoperen dat ze wat beter uit komt op de sprong of langzamer dan moet vanaf een bepaalde stuk haar sprongen tellen en meestal kom je dan goed uit
Maar misschien iets voor als we wat verder zijn?