Dus je kunt zo antwoord verwachten. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus je kunt zo antwoord verwachten. WenK schreef:Voor de wedstrijdruiters onder ons.... De KNHS wil verbieden om 2 proeven op 1 dag bij dezelfde jury te rijden. Als we vaker wedstrijden als Amersfoort willen blijven organiseren moet deze regel er niet doorkomen. Door het ondertekenen van deze petitie geven wij aan het niet eens te zijn met dit voorstel van de KNHS.
http://petities.nl/petitie/laat-het-sta ... jk-blijven
Niet alleen voor het NSvT maar o.a. ook voor de vereniging in Noord-Pesse waar Britta, Patrick en ik met enig regelmaat starten. Die hebben in de winter ook 1 jury voor 2 proeven. Met 2 jury's in de winter werken is geen porem dan heb je of steeds het gehannes dat de jury moet afwisselen of je hebt wachttijden van 1-2 uur tussen de proeven in
TinkerTom schreef:Formulier ingevuld en verstuurd via de site wendy!
Hihi zal mij benieuwen...heb Johnny ook ingeschreven voor een onderling B proefje 17 februari...
heb ik nog wel flink wat werk aan maar tis maar voor de ervaring....

flettie schreef:WenK schreef:Voor de wedstrijdruiters onder ons.... De KNHS wil verbieden om 2 proeven op 1 dag bij dezelfde jury te rijden. Als we vaker wedstrijden als Amersfoort willen blijven organiseren moet deze regel er niet doorkomen. Door het ondertekenen van deze petitie geven wij aan het niet eens te zijn met dit voorstel van de KNHS.
http://petities.nl/petitie/laat-het-sta ... jk-blijven
Ondertekend!! Echt van de zotteNiet alleen voor het NSvT maar o.a. ook voor de vereniging in Noord-Pesse waar Britta, Patrick en ik met enig regelmaat starten. Die hebben in de winter ook 1 jury voor 2 proeven. Met 2 jury's in de winter werken is geen porem dan heb je of steeds het gehannes dat de jury moet afwisselen of je hebt wachttijden van 1-2 uur tussen de proeven in
Schimpje schreef:flettie schreef:Ondertekend!! Echt van de zotteNiet alleen voor het NSvT maar o.a. ook voor de vereniging in Noord-Pesse waar Britta, Patrick en ik met enig regelmaat starten. Die hebben in de winter ook 1 jury voor 2 proeven. Met 2 jury's in de winter werken is geen porem dan heb je of steeds het gehannes dat de jury moet afwisselen of je hebt wachttijden van 1-2 uur tussen de proeven in
Noord-Pesse Marlien...? Sinds wanneer bestaat dat..?
ja t'is wat hier