Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
DeMolenhoek schreef:Oh ja, handelaar kunnen we bereiken ja. Maar het is altijd iets. Of hij is niet thuis, of moet het overleggen met zijn vrouw etc. Dus we staan nu op het punt dat we morgen nog 1 keer bellen, en anders spannen we kort geding aan. Verzekering is al verwittigd.

DeMolenhoek schreef:Als hij de stallen aan huis heeft moet hij daar toch echt 2x per dag zijn. En ook al laat hij dat aan personeel over, die kunnen hem echt wel bereiken. Handelaar doet nu spelletje wie heeft de langste adem en hij is grandioos aan het winnen. Pak dus paard, proviand, hulp en slaapzak en draai het spelletje om.Moesten we zeker zijn dat hij echt thuis is zouden we dat doen. Het is dat het niet in de buurt is....
iloveyah87 schreef:In de stal laten staan is niet helemaal wat ik bedoel. Meer zodat je vanuit daar verder kan gaan omdat je haar kan pakken
Maar ik denk dat het paard hier inderdaad niet op zijn plaats is. En dan bedoel ik er niet mee dat de TS niet met paarden om kan gaan etc.
Ik denk dat er nog wat van te maken is van dit paard, alleen zal het lastig zijn om diegene te vinden.
Jammer dat je zo ver weg woont.
gohya schreef:iloveyah87 schreef:In de stal laten staan is niet helemaal wat ik bedoel. Meer zodat je vanuit daar verder kan gaan omdat je haar kan pakken
Maar ik denk dat het paard hier inderdaad niet op zijn plaats is. En dan bedoel ik er niet mee dat de TS niet met paarden om kan gaan etc.
Ik denk dat er nog wat van te maken is van dit paard, alleen zal het lastig zijn om diegene te vinden.
Jammer dat je zo ver weg woont.
Je zit echt fout! met dit paard is niet nog wat van te maken.
Wil niet zeggen dat het paard alleen maar een vals dier is,zeker niet,maar ze is getraumatiseerd.En dat trauma is niet meer weg te halen,paard draait door en is gevaarlijk!
iloveyah87 schreef:gohya schreef:
Je zit echt fout! met dit paard is niet nog wat van te maken.
Wil niet zeggen dat het paard alleen maar een vals dier is,zeker niet,maar ze is getraumatiseerd.En dat trauma is niet meer weg te halen,paard draait door en is gevaarlijk!
Ken je het paard?

Caira schreef:TS ik weet dat het een pokke einde is, maar als je het aandurft mag je haar brengen op basis van no cure no pay.
Heb ondertussen pb contact met Ciara, dus we geraken er zelf wel uit denk ik
djuno schreef:Caira schreef:TS ik weet dat het een pokke einde is, maar als je het aandurft mag je haar brengen op basis van no cure no pay.
@TS....ik denk dat dit voor jullie en het dier een heel mooi aanbod is. Terug naar de handelaar is denk ik voor het dier een hele slechte optie en ik heb vertrouwen in Caira!
En wordt het dan ook echt wat. Fingers crossed hier, want dat zou toch de mooiste oplossing zijn.