Liep hij lekker?? Ze doen het fijn samen! 168 en 179 (tweede proef ging ook beter maar hogere punten dan verwacht hij liep maar 2 kleine stukjes zoals hij het kan)
Ja, flink op voorwaarts rijden gewerkt. Na een half uur deden ze het beiden niet meer... Troy had het zweet er op staan. Hij is trouwens wel erg slim... Ik had vanwege de fysio van El wat brokjes in mijn zak en dat had ie feilloos door toen ik voor 'm stond... Duurde geen 10 seconden hoor...
Oh dat zijn idd prima punten... Zit wel een stijgende lijn in.
Je kunt bon's springzadel wel opgooien hoor voor de 80. Maar dan zaje wel moeten inspringen met drs zadel.
Jammer 179. Volgende keer ff goed opletten of je op goede been lichtrijd, want da's net jammer. En verkeerde galop iig proberen te herstellen. Maar in Blaricum knallen
Hahahah fjew. K was even bang dat k ze niet meer op n rijtje had de finale is dan dus in amersfoort. Gunstig mag je die alleen rijden als je genoeg puntjes hebt? Of mag dat zowieso?
Gwahir
Geplaatst: 25-04-12 09:43
Ik had eerder geen tijd maar heb nu eindelijk mijn foto's van de zaterdag in Lunteren geupload!