Bij deze stel ik mijn 2 dames ook even voor Het is moeder en dochter: Koby des vîs prés en Sissy des vîs prés Koby is eeum 10j denk ik en Sissje wordt er 5 Ze zijn beide drachtig dit jaar ben zooooo benieuwd
Links Sissy, rechts Koby (en oja ik sta daar in het midden, niet op letten ) En eentje van Koby en mijn aller liefste woef Kyra
TinkerTom
Geplaatst: 07-01-12 23:46
Training met Tom eind van het jaar 2011 In ons bruine setje
jeetje die tweede foto geeft een heerlijk beeld en wat een gaaf paard
TinkerTom
Geplaatst: 07-01-12 23:48
Dankje!
FahyaFemke
Geplaatst: 08-01-12 00:38
wat een prachtige foto's komen er voorbij.
lucy wat een leukerd zo zwart. en jullie prachtige bak..!! sandra wat een leukerd, ziet er echt súper lief en braaf uit.. juliekeuh ook 2 knapped, heerlijk in de vacht, en leuke foto met de lab er bij. tinkertom jij hebt ook een prachtbeest zo een schimmel. Moet zeggen dat ik dat nog niet vaak gezien heb, meestal zie ik bonte tinkers enn weer die mooie bak bij jou naam moet ik altijd aan mijn tommie denken hihi, was ook tinkertom
ik had al eerder een combi-foto geplaatst van mijn oude tinker en blijf hier kijken omdat er zoveel knappers voor bij komen! Maar heb eigenlijk niet meer foto's van hem, en zeker niet zo mooi scherp zoals iedereen hier plaatst! en volgens mij mag ik ook niet constant overal op reageren toch? met oh mooi. of toch wel want dan laat ik me gewoon gaan haha..
Heb nog wel 1 onscherpe van Tomtom, welke ik zelf eigenlijk wel leuk vind omdat je daar kan zien hoe groot hij daar al was als 3 jarige (zeker 1.60m) maar hij is van ver genomen en ingezoomd met een klein camera'tje..die durf ik eigenlijk niet eens te plaatsen haha.. of mag het
edit: nog even 1 pagina terug reageren : wis_sereda: whisper is echt bijna helemaal wit zeg! Ik dacht dat mijn tomtom al wit was maar dit slaat alles. wel super mooi om te zien! mero en snowdon jullie hebben helemaal prachtkleurige tinkers. is dat ook een niet veel voorkomende kleur? Ik ben wat dat betreft niet zo thuis in de tinkerwereld hoor vergeef me
dank je, zolang je op een foto reageert mag je zeker wel reageren hoor
Tinkermuts
Geplaatst: 08-01-12 10:59
Koby en Sissy zijn prachtige dames
Tom is looking good, vind dat zón mooi dier
ff paar zo vader zo zoon picca's, Caydo is daar een maand of 4
pa zoon
pa zoon
pa zoon
nog ff paar leuke van Cay, chuck deed dit ook maar kan niet zo snel picca vinden
niet super kwaliteit fotoos maar ze zijn zo leuk, show zou eigenlijk met chuck zijn maar omdat het niet meer ok met hem ging heeft zoon met mam toen voor een x het stokje overgenomen.
Mooie foto's van iedereen. Werd echt even weer tijd om alles weer te bekijken en te genieten van o.a. Shadow, Erynn en Mac .
In april wordt ze al weer 4, maar dat zou ik niet zeggen als ik dit koppie zo zie...
Soprano
Geplaatst: 08-01-12 17:41
Wat een lekkere tinkers weer
Johnny is knap! Lieve foto's van King Sissy en Koby mogen er ook wel wezen, leuke foto's zo van hen samen! En normaal ben ik niet voor witte/schimmelpaarden maar voor Tom maak ik een uitzondering Leuke zo vader zo zoon foto's Jaro heeft zo'n leuke scheve bles
En na een lange tijd weer wat foto's van Iowa! Ze heeft eindelijk zo'n lekker tinkerkont gekregen
En ze heeft de 'pas' onder de knie! (met lekkere moddersokken )
patrick1994
Geplaatst: 08-01-12 17:42
Shadow van de week voor dat ze geschoren was in de bak
Vandaag even lekker gewandeld met stal genootje was wel fris hoor
patrick1994
Geplaatst: 08-01-12 17:51
@hinke_1985: zeg net pas de fotootjes van Keira het blijft een knapperdje @Soprano: was een plaatje en wat een sokken zeg
Eindelijk na al die storm en regen weer eens kunnen rijden samen met onze dochter. Samen met dochterlief op de foto. Dit enorme kroelpaard ca.1.55m is eventueel voor de echte liefhebber te koop.