Via vrienden op de fiets zijn dichtbij 2 adressen voor b&b maar dat zijn meestal mensen die het heel vrijblijvend doen. Verder geen b&b's in de buurt. Wel hotels.
TinkerTom
Geplaatst: 06-01-12 19:35
He verdorie..das ook gemeen eigenlijk wel het formulier online zetten maar nog niet mogen gebruiken
Kan alleen van Lotte nog geen KNHS formulier sturen, daarvoor heb ik nog geen startpas aangevraagd. Dat doe ik ergens in maart/april pas vermoed ik. (even de kosten wat spreiden).
ik wil me ook graag inschrijven de pas de deux mag je verkleed of is dat verplicht. en is met pas de deux een cap verplicht
Poosje81
Geplaatst: 06-01-12 20:27
Als je officieel start moet je voorlopig (omdat digitaal inschrijven via KNHS) dit formulier mailen naar de organiserende vereniging: http://www.knhs.nl/news.asp?pCatID=1901 ... =&ppCatID= Via deze link vind je alle informatie
tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak... tik tak...
Goedemorgen, iedereen nog een goed en gezond (TINKER) jaar toe gewenst. mag je je wel alvast bij de knhs in schrijven voor de wedstrijden in mei ????? sorry zijn ook niet ongeduldig
Lowara
Geplaatst: 07-01-12 13:43
MamaMiesje schreef:
Wil je mn shirt lenen?
ik ga uit van een wonderbaarlijke genezig he? en mocht het tegen die tijd nog prut zijn.. mjah.. dan heeft Marlien gewoon 2 grooms