Ik heb me zojuist ingeschreven voor de zondag! Moest even wachten op mn vader want die gaat op vakantie in die periode en dan zou ik geen vervoer hebben. Gelukkig gaan ze de 22e pas! Heb me ingeschreven voor de dressuur en de hindernisbaan.
Lowara
Geplaatst: 21-06-10 21:59
L1 here I come! vandaag met Arwen weer gehobbeld op concours, en 3 winstpunten rijker geworden. zelfs met inrijden nog een klein pasje kunnen wijken, en Arwen begint het echt al te snappen ----------------------------------------------------------------------
Wendy; gefeliciteerd met je verjaardag moge je veeel kadootjes krijgen natuurlijk!
@ Britta: heel veel sterke gewenst voor jou en je familie vandaag en de komende tijd
milou_darby
Geplaatst: 21-06-10 22:54
woooww wat gaat het hard hier zeg !!
@ Britta: Heell veel sterkte komende tijd!!
Leuke foto's/filmpjes allemaal !!
En we kunnen inschrijven lees ikk !! Morgen gelijk ff met verzorgster van Darby overleggen & inschrijven maarr !!
Gister weer lekker les gehad, heb oefeningen gedaan (die we komende tijd veel mee moeten nemen) om haar nog iets meer op achter te krijgen en zodat ze nog iets krachtiger en meer van de grond gaat lopen. Best moeilijk, maar zooooo leuk! Lis vond het ook prachtig, die werd er heel ijverig van. Vanmiddag weer springles Goed oefenen moeten we...
M_D_H
Geplaatst: 22-06-10 07:50
maar in grave spring je niet toch? ga je in leusden wel springen?
Nah, ook veel leuke dingen doen hoor, zaterdag lekker naar het bos... Zondag ga ik bij Lis d'r kleinzoon kijken. Maar idd ook lekker oefenen en een beetje starten.
M_D_H
Geplaatst: 22-06-10 11:43
WenK schreef:
Nee, in Grave niet. In Leusden doe ik 60 cm en beginnerscross...
Zeker stoer! Het is dat ik op vakantie ben, anders was ik komen kijken.
Ja het is echt balen. Ze loopt ook maar heel iets kort vanachter en ook alleen in draf..
M_D_H
Geplaatst: 22-06-10 12:35
woon je daarbij in de buurt?
jah majah, iets kort is wel onregelmatig lopen en dan kun je beter het zekere voor het onzekere nemen, en haar dan nog maar iets langer op rust zetten...! maar fijn is het niet
Wie weet is het ook wel stijfheid. Ze staat natuurlijk al 1,5 week op een postzegel. Hoop dat zij het volhoudt, ze wordt langzaam aan knettergek.
Woon er niet heel ver van af nee (halfuurtje met de auto). Woonde vroeger zelf in Biddinghuizen en verzorgde een pony bij hun buren
M_D_H
Geplaatst: 22-06-10 12:48
kan idd stijfheid zijn... maar stijfheid lopen ze zich toch meestal wel erg snel doorheen op het moment dat ze mogen lopen zeg maar... en een da hoort daar door heen te kunnen kijken (en voelen )
M_D_H
Geplaatst: 22-06-10 12:49
ow das ook wel leuk ja heb er echt zo'n zin in... (en tegelijkertijd ben ik een beetje huiverig voor wat we gaan aan treffen daar hoor ) majah... ik ben de enige ruiter met een poown die mee mag, en dat zegt ook wel weer wat
Hier vanmiddag weer springles gehad, we krijgen beiden steeds meer vertrouwen en ik krijg nu zelf ook steeds meer plezier in het springen, zelfs als we hoger gaan, op gras rijden en/of een parcoursje doen. Eerder sprong ik alleen voor Lis, die had er lol in, het is goede afwisseling en ik vind dat ieder paard moet kunnen springen, maar echt lol had ik er niet in. En nu wel!
M_D_H
Geplaatst: 22-06-10 21:29
vind dat wel een goed punt hoor wendy... ik vind ook dat ieder paard moet kunnen springen!! al is het alleen al voor de afwisseling!
maar wel super leuk dat jij er nu ook meer plezier in krijgt je doet het uiteindelijk natuurlijk ook samen