Caily schreef:Mijn taxatie van Zoe blijft ongewijzigd. Jammer van de manen! Het is toch een raskenmerk als je het mij vraagt, je kan het ook vlechten oid.
heb ik wel verwacht dat mensen zo reageren. ik ben erg blij zonder de lange manen.
vindt het veel vlotter staan ,praktischer voor de sport en minder warm voor zoë
maar iedereen mag mening hebben
vlechten deed ik altijd maar moest vlechten en opknopen en zoe vondt het vreselijk en ging gewoon in hoek staan als ik aankwam met elastiekjesbakje.
nee dat wil ik niet. heb zoe niet aangehouden voor haar prachtige manen . we willen plezier hebben met zijn beide . zoë vindt het heerlijk dat ze niet meer gevlochten hoeft te worden.
het is inderdaad een raskenmerk maar ik geen niks om de kenmerken. gaat mij om het karakter en werkwilligheid en samen blij zijn . van het herfst gaat alles eraf ook de sokken.
we trainen lekker verder en heerlijk spiertjes kweken en aan onze conditie werken.
ik denk dat ik beter met tinker taxatie topic want zoe wordt denk ik nu niet meer als tinker gezien.
iedereen geeft niet hoor hoe je denkt en je mag een mening hebben maar ik weet dat zoe haar prettiger voelt zo. erg jeuk gevoelig met warmte en manen waren gemeten 1.20 op zijn langst en dan ook nog eens mega dik.
iedereen heel veel plezier in het tinkertopic. ik lees stilletjes mee.gr Marian en zoë
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 29-06-13 20:57, in het totaal 3 keer bewerkt