Meiden (heb Leon nog niet gezien vanavond ) , ik ga afsluiten, nog ff wat voorbereiden voor mn gesprek op stage morgen en dan lekker vroeg naar bed. Tot morgen!
Ik ga ook richting me bed. Slaap lekker allemaal!!
grid
Geplaatst: 04-01-10 23:55
pagina 16 puck
Grit
Geplaatst: 04-01-10 23:55
Truste Grid, Desiree, Marja en Puck!
Puck, succes morgen!! Leon is wel voorbij gekomen
Mirjam, denk je aan je rug zei moeders Ingrid
Puchje
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-10 23:56
grid schreef:
pagina 16 puck
Verrek, dat heb ik nog wel gelezen
Sorry Leon
Welterusten meiden (en jongen )
mnkortleve
Geplaatst: 04-01-10 23:56
Welterusten allemaal. Ik ga ook mijn bed opzoeken, alleen manlief is aan het melken. 3 keer daags nu 7.00 15.30 en 22.00 nu iets later want er was een dood kalf geboren.
Ik kom wel een keer langs om te laten zien hoe het moet Anita.
mirjam je kom maar een keertje hoor , zit ook met een vol emmer/tje.
ben aan het regelen vanaf de bank/bed hoe alles moet gaan lopen ..huishouden paardjes,...enz....
me kids zijn te groot om hulp te krijgenn in huis. zit op school en werken heel de dag,...dus we gaan alles plannen.
zat al te denken om me knollies ergens onder te brengen wanrt me man werk weer na de vakantie en heeft geen 9 tot 5 baan.
sorry dat ik jammer ......\
maar kreeg vandaag niet zo hoopvol nieuws,...meds omhoog , niks geen verbetering terwijl ik al wijs was kon weer wat lopen en op 1 plek blijven staan.....
ik wil zoveel ......kan niks...
sorry voor de zeikegomail
Anita67
Geplaatst: 05-01-10 00:35
als devynnetje het puppiegedrag van mams heeft geerft hebben we heeeeel lang een veulen
Grit
Geplaatst: 05-01-10 00:38
Anita, kan me zo voorstellen dat je hier moedeloos van wordt En dan is de zorg van de dieren ook nog een probleem, wat balen
ik zei nog tegen Frank, wedden dat deel 12 al geopend is en ja hoor hij is gewoon geopend!
heb even niet bijgelezen, was toch wel wat te veel(en ik moet om half 7 weer uit bed)
even wel een ego berichtje van mij: Ik ben echt zooo boos op mijn auto, stomme kl*te bak heeft nu weer een kapotte versnellingsbak. Als dit gemaakt is, is zo'n beetje alle duren dingen vervangen..
Marja heel veel sterkte met Ouke zijn verkoop Hoop dat je snel een goed baasje vindt! (nou ja ook weer niet te snel want het verdriet is er niet minder om).
Veel gepraat over Orun, hm geen verstand van. Ik rij zelf weinig en het is of bitloos of wel met bit maar dan heel ontspannen en voornamelijk buitenritten.
Mooie foto's gezien van Winsel (sorry weet je naam even niet ) en van Annita, Lois op Pal, gaaf dekje eronder
Een verkeerd begrepen Denise (of desiree, ben het ook kwijt) maar toch weer uitgepraat, komt goed hoor.
Bij Petra iedereen APK goedgekeurd, gelukkig maar. Het is al schrikken als je in het ziekenhuis beland.
Hi Mirjam, nope hij is nog niet verkocht helaas. Heb wel iets op het oog maar dat moet ik even afwachten. Dit weekend zouden er weer 2 komen kijken, helaas heeft er 1 afgebeld omdat ze geen betaalbare stal kon vinden en de opfok vond ze te ver weg en de ander waren duitsers die zouden kijken of ze het zouden redden, maar nooit meer wat van gehoord...
Balen sandra, pfff versnellingsbak is zeker duur!
Verder ben ik het weer kwijt hoor, jullie gingen zo hard. Hier zijn de kerstspullen weg, ik lig helemaal open van de nepboom (heb ik elk jaar) en ik had daarna een supertrek, dus heb nog even een paar boterhammen gegeten. Nou het is in ieder geval weer opgeruimd en opgeborgen. Gelukkig weer aan het einde van het jaar...
Lucy_1
Geplaatst: 05-01-10 08:17
Moggeh....
Gisteravond dooide het hier Als ik mazzel heb hoef ik de drinkbakken niet te ontdooien vandaag, kan ik mijn bed ook een keer verschonen
Ben wel bijgelezen, maar er is niet veel blijven hangen...
Leuke pups voorbij zien komen en ben helemaal flieft op Maartje d'r Henkies Maartje, wat is dat voor ras? En krijgen jullie volgend jaar ook kuikentjes
Euhm.... Bianca, weer nacht gehad?
Marja, waarom ga je Ouke verkopen?
Euhm.... Nee... weet het echt niet meer... Wat gelezen over Orun, lesgeven.... Effe knuffel voor Anita! Hoeveel paarden heb jij Anita?
Denise... Paar dagen weg?
Ga kind klaar zetten voor school
Eevee
Geplaatst: 05-01-10 09:26
Goeiemorgen
Thanks voor de samenvattingen
Ik ga naar school.....hopelijk zijn de wegen te doen, want het journaal is niet echt positief
mnkortleve
Geplaatst: 05-01-10 09:27
Goedemorgen
_Rhiannon_ Een paar dagen weg.
Anita67 Balen van je rug. Kunnen je man, kids en Lieke elkaar niet een beetje aflossen wat verzorging betrefd?? Ik weet verder niet of er hier iets in de buurt is waar ze aan volpension doen incl mesten ed anders schiet je er nog niet veel mee op misschien aan Jaap vragen.
Biancaa Jammer dat Mohr nog niet verkocht is.
Lucy_1 Ijs misschien ontdooid
Laatst bijgewerkt door mnkortleve op 05-01-10 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt