Jullie allemaal ook een ontzettend gelukkig en liefdevol 2010 toegewenst van Dianne en mij.
Nogmaals ontzettend bedankt voor alle positieve en lieve berichten. We zullen nog even een update plaatsen als die er is (naar huis bijv. ) maar op het moment is er niet veel nieuws te melden. Ze doet het nog steeds hardstikke goed. Gisteren had ze nog wel dunne mest, maar ze is lekker attent en hartslag en temperatuur is nog steeds in orde.
Pien_1
Geplaatst: 01-01-10 21:08
Gelukkig dat het goed gaat met Bonita. Volgende update hopelijk dat ze naar huis mag
Angeliekje
Geplaatst: 02-01-10 18:33
Jeej wat goed dat ze maandag weer naar huis mag!
Ik hoop dat de diarree gauw over is, en ze weer op en top gezond is!
Vandaag hebben we nog even snel een dierenarts gesproken en de vooruitzichten zijn echt super!
Bonita is niet gesondeerd om paardenmest van een gezond paard in te brengen, ze komt nu langzaam aan vanuit haarzelf van de diarree af!
Ons knokkertje mag morgen waarschijnlijk gewoon mee naar huis. Ze wordt morgen nog wel nagekeken door de internist maar we verwachten geen bijzonderheden!!
Knuf Dianne
D_Travis
Geplaatst: 03-01-10 13:12
geweldig Dianne! Bonita is een sterke dame! Hopelijk is morgen ook alles goed!
Pien_1
Nu maar hopen dat de weg naar jullie huis toe goed te doen is. Heerlijk je lieverd weer op eigen stal te hebben. Ik lees graag morgen hoe Bonita en jullie de thuiskomst ervaren hebben.
DiaBelle
Geplaatst: 03-01-10 23:18
Gelukkig zeg! Wat geweldig dat ze mee naar huis mag!
Nou maar hopen dat de diarree ook snel over is!
Grz Sabina
Stephannie7
Geplaatst: 03-01-10 23:22
Wat een super nieuws! Fijn dat ze weer snel naar huisje mag