Wat een ontzettend mooie vlek op zn neusje zeg, wauw, ik ben verliefd
Ariebren
Geplaatst: 10-01-10 18:12
Twee Owlish Fortress veulens. Super.
vlek
Geplaatst: 10-01-10 18:16
Is een bijzonder dier,..voor nog geen maand terug was ze op sterven na dood.Ze heeft de zelfde naam als mijn grote Liefde Riebar die ik van de zomer in heb moeten laten slapen. (Riebar hete toen ik haar kocht zo, cigane) Ik zag haar op een foto en was verkocht,..terwijl ik opzoek was naar een shire merrie voor me zelf,..ooit. Zijn een hele hoop rare toevallig heden ,..bijzonder. en dat is ze zelf ook, een snoeppie. Mijn mini muis,..
( sorry, off topic mijn excuus)
SiSi1984
Geplaatst: 10-01-10 18:32
Ik mag me sinds vrijdag ook hier melden Kon het niet laten om vandaag toch nog ff te gaan kijken (hij staat 45 km van mij vandaan)
We hebben 2 nieuwe aanwinsten in de familie; Lord Fionn of the Owlish Fortress (die is van mijn moeder) Lord Ferris of the Owlish Fortress, die is van mij.......
Ik was niet opzoek naar een tinkerveulen maar werd gewoon gelijk verliefd op dat koppie van hem
Overtreffende trap allemachies! Die O'Neill is een knapperd! Die mag je vaker showen hoor!
DianneM
Geplaatst: 10-01-10 20:06
Gekke Boyan
annelot
Geplaatst: 10-01-10 20:08
wat een knappe paarden komen er weer voorbij!
Ryon zijn kleinkind Jameson word ook al groot zeg! En Fionn en Ferris ook een nieuw baasje! Super zeg! heel veel plezier met deze mannetjes!
Ryon ook maar weer eens vastgelegd in de sneeuw, hij vind het zo onwijs lekker!
Nathalie83
Geplaatst: 10-01-10 21:08
Ik vind Ryon echt zoo'n prachtige hengst!! Heb 'zijn visitekaartje' ook nog altijd op me prikbord hangen tussen me andere foto's Ooit hoop ik zelf een nakomertje van hem te bezitten
stalnijmegen
meiden heel heel heel veel plezier met ferris en fionn... dat zijn 2 toppertjes
Anoniem
Geplaatst: 10-01-10 21:17
wat een mooie paardjes komen er hier voorbij !! @xxsaffieraxx Ferris vind ik toch wel heel erg mooi hoor , k snap waarom je verliefd bent geworden op dat koppie
Claudia78
Geplaatst: 10-01-10 21:32
xxsaffieraxx : Heel veel succes met deze schitterende paardjes. Deze stonden ook op m.p toch? (ben er een paar keer blijven hangen) Hele leuke beestjes hoor. Er komen zoieso schitterende plaatjes voorbij hier
Ferris heeft nog steeds van die harige oren die hij ook had als klein veulenmannetje,ik vond dat zo geweldig. Als je naar hem keek zag je allereerst zijn grote harige oren zoooooo schattig!