Weltrusten Denise en Janet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Berdien schreef:Vrienden verliezen of uit elkaar groeien.. denk dat dat haast onvermijdelijk ishet is niet leuk, zeker niet maar het 'hoort' er als het ware bij...
Grit schreef:Die eerste foto van Ziggy en Janet vind ik zo mooi

Alhoewel... Dat is ook niet helemaal waar... Sommige mensen die ik nooit ontmoet heb reageren gelukkig soms ook nog wel....

Als de mensen die je wel kennen je niet negeren, dan zit het goed.
Net me even 20 minuten suf gecrosstrainerd en ga nu nog wat papieren opruimen
Moet je zeker koesteren
), dus da's allemaal een stuk lastiger soms. En dan heb ik nog een behoorlijke bult mensen waar ik ook zeker op gesteld ben, maar dat is weer allemaal op een ander level. En dan hier back home nog een handjevol mensen, maar daar zitten er ook een aardig wat aan de overkant, dus da's allemaal nooit zo praktisch.
En dat is ook fijn.

Ik heb een hele ouwe fiets (ook precies mijn voorkeur
) zonder remmen, nieuw zadeltje erop, en hij rijdt heerlijk.
Dat werd dus wat langer dan bedoeld
Trusse!
heb geen zin,mn hoofd zit vol snot en heb hoofdpijn.Ben echt zielig
Komt nog bij dat hubbie en de kids zich nog even omdraaien,aaaaargh,wereld is oneerlijk.
) en hubbie begrijpt dan niet dat ik er even helemaal klaar mee ben.En dan roept iedereen,tjaaa dat komt omdat je zelf geen kinderen hebt
of dat wat uitmakt,t komt toch op hetzelfde neer.Ik ben gewoon gestelt op een beetje ruimte maar dat krijg ik nu niet,beetje frustie.....nou ja,luxe probleem.Dat neem t niet weg dat ik veel van ze hou hoor!wordt er somss alleen n beetje moe van
beterschap!
. Die zelf nooit tevreden zijn en een ander ook geen geluk gunnen. Of van die autoritaire mensen die denken dat hun mening de enige echte is en iedereen maar naar ze moet luisteren
_Rhiannon_ schreef:Lees iets over eerlijkheid, maak het helaas zelden mee.
Net als dat ik maar weinig mensen ken die gewoon oprecht aardig zijn, dus zonder dat ze wat van je nodig hebben of zonder dat je wat voor ze moet doen...of juist niet doen.
Dan hoef je toch niet om 22.00 uur in bed te liggen