[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:50

Ik kijk een film die volgens mij nooit meer ophoudt :=

Weltrusten Denise en Janet!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:53

Berdien schreef:
Vrienden verliezen of uit elkaar groeien.. denk dat dat haast onvermijdelijk is :) het is niet leuk, zeker niet maar het 'hoort' er als het ware bij...

Inderdaad.... En dan zeg ik : welcome to the real world.... Vrienden komen en vrienden gaan en voor sommige vrienden ben je bereid wat verder te gaan.... Daar wil ik wel meer voor knokken moet ik zeggen... En daar wil ik wel voor door mijn knietjes gaan.... Maar wel op een eerlijke manier en eerlijk zijn maar weinig mensen.... Dat merk ik momenteel heel sterk hier op bokt! :+

Effe vluchtig door gescrolld...

grid... heftig bezoek zeg! :(:)

Biancaa... heerlijke foto's! Zou ontzettend fijn zijn als die kleine meid op jullie bruiloft mocht komen.... Maar wat een gedoe he? :(:)

Iets over zagen gelezen... Mooie foto's gezien... Denise, ik vond je helemaal niet misstaan op Ilse hoor!

En dat effe op jezelf willen zijn herken ik ook heel goed. Het is hier thuis een zoete inval, maar ben zelf niet zo'n weggaander moet ik eerlijk zeggen...

Janet, wat een schatjes die katjes....

Verder weet ik het niet meer.... :o

Vandaag voor het eerst Luna meegenomen op buitenrit. Ik op Lucy en pensionklantje op Luna... Ging super, ze was echt ontzettend braaf! Ook met auto's en fietsers.... Ben trots op die meiden....

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:53

Truste :wave:

Bij die 1ste foto van Ziggy en Janet krijg ik zo'n "I'm a poor lonesome cowboy" gevoel :z :7 8-)

en Luna voor 1st mee naar buiten ging goed +:)+

Zal zo maar eens gaan douche :+ anders plak ik vast aan mijn bed :')
Laatst bijgewerkt door grid op 26-07-09 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:55

Janet, ik vind jullie ook een geweldig combinatie! Maar Ziggy is ook echt een beauty hoor! Hij wordt met de dag mooier! ;) Je haar zit leuk!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:03

Grit schreef:
Die eerste foto van Ziggy en Janet vind ik zo mooi :z

Zie net dat de verkeerde foto noem, bedoel dus foto 3.
Lastig hoor vanuit het voorbeeldvenster :o?

Lekker ritje dus Lies. En trots op Luna
Heb je veel last van oneerlijkheid op bokt?
Bokt is dan toch weer anders dan de "echte wereld". Maar ook hier ontmoet je mensen waarbij ik twijfel aan de oprechtheid, maar ook mensen waar ik wel een klik mee voel. En ik vind het voor 90% vooral gezellig. En soms ben ik er even helemaal klaar mee.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:07

Momenteel wel grit... Maar heb ik sch**t aan moet ik zeggen.... Als ik oneerlijk was dan zouden de mensen die mij in het echt meegemaakt hebben ook niet meer reageren... En gelukkig is dat niet zo.... Maar wordt wel genegeerd door mensen die mij nog nooit ontmoet hebben momenteel.... ;) Alhoewel... Dat is ook niet helemaal waar... Sommige mensen die ik nooit ontmoet heb reageren gelukkig soms ook nog wel.... :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:08

:wave:
ken nie meer bijlezen nie...... i have tried, tis een beetje een vergiet hierboven....
Ben een bietje slaperig, maar wil niet dat het weekend voorbij is......
Heb wel snel plaatjes gekeken, dat kan het niveau van mijn geestelijke gesteldheid nog net aan.....
I love pictures!
Wel gelezen dat Say ook kan knorren..... hihihihihi Niamh doet dat alleen als ze pissed is en dat is ze niet heeeel erg vaak..... Hopelijk heeft ze daar 9 augustus geen last van, ga ik toch mooi af.... hahahahaha
Waren jouw frietjes ook zo lekker Ingrid :9

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:08

Eerlijkheid duurt het langst Lies :)

:D Ellen Say doet dat dus al als ze sneller wil dan ik wil :=

Ik ga douche :wave:

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:14

Lies; dan valt het toch weer mee :D Als de mensen die je wel kennen je niet negeren, dan zit het goed.
En idd sch*t eraan.
In het begin schrok ik als er iemand negatief op mijn bericht reageerde *watje*. Maar nu vind ik het op zijn tijd best leuk om in een discussietopic rond te hopsen (niet te vaak). Levert alleen soms een forumwaarschuwing op (wat dat ook mag betekenen).

Mijn frietjes waren heerlijk :9

Ben nog hyper :):) Net me even 20 minuten suf gecrosstrainerd en ga nu nog wat papieren opruimen :+

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:16

Lucy_1
Eerlijkheid duurt zeker het langst, maar ik denk dat er ook een hoop mensen zijn die niet weten hoe ze moeten reageren en daarom maar hun mond houden.

Ik ben te plat recht voor zijn raap soms ook wel eens moeilijk voor een ander te begrijpen.
Ik probeer me in te houden, maar ik hou van eerlijkheid en niet dat gelieg en bedrieg ik vind het prettig als ik te horen krijg dat die trui me niet staat ipv ik achter mijn rug om uit gelachen word omdat ik voor l*l loop.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:22

Ik kan best leugentjes om bestwil vertellen. Soms is dat gewoon de gemakkelijkste weg. Ik zie er bijvoorbeeld niet het nut van in, als iemand al iets gekocht heeft en er een hele avond vol trots op een feest mee rond heeft gelopen, om dan te zeggen dat het eruit ziet als een uitgezakte pyama. Maar overdreven kirren dat ik het mooi vind, dat kan ik dan ook weer niet.
En op mijn werk kan ik ook ter plekke verzinnen dat ik een wedstrijd heb en dus niet extra kan werken. Is dan gemakkelijker dan uit te leggen dat ik gewoon vrij wil zijn omdat ik dat belangrijker vind.

Maar als het er echt op aan komt of iemand vraagt mij iets op de man af, dan kan ik echt niet liegen.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:41

Ik vind dat er ook een middenweg is je hoef iemand niet af te zeiken omdat je het niet mooi vind je kunt het ook op een subtiele manier brengen en ik zal dat ook zeker niet doen op een feest oid.
Ik bedoelde ook zoals je (Grit) in de laatste zin zei op de man af dan kan ik niet liegen of er omheen draaien.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:49

En in de groep is er een baby-meisje bij. Kreeg net een vluchtig mailtje dat Sara is geboren. Zal ze nu maar niet meer lastig vallen, bel morgen wel. Schijnt best vermoeiend te zijn, zo'n bevalling :D

Soms is subtiel wel fijn ja. Ik had een keer een kadootje gekocht voor een (te) eerlijk iemand. En ze zei dat ze het erg aardig vond, maar dat ze er niks meer mee had en de week ervoor al een paar van die dingen weggegooid had. Dus ik mocht het wel zelf houden. Dan voel je je best l*llig en public :+

Ik ga douchen en naar bed. Truste :evaw:

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 23:55

Bij een cadeautje wat ik krijg en wat me niet zint zeg ik ook gewoon dank je wel en verder niet. :D
Ik hou wel rekening met mijn medemens en dus ook zijn of haar gevoelens.

Welterusten Grit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 00:07

Mooi dat dat zo kan hoor Grit :j Moet je zeker koesteren :j

Ik heb 2 vriendinnen van vroegah over gehouden, 1 van de basisschool en 1 van 't middelbaar. En verder toch wel aardig wat kennissen hoor... maar ik had op middelbaar ook nooit bijzonder veel vrienden, veel gingen na een jaar weer weg, andere klas, lieten me vallen, iets anders, dus laatste twee jaar had ik er ook geen behoefte meer aan. Toen naar Dronten, als enige zo'n enorm eind weg. Daar heb ik Leon en Siempie opgedaan als vriendjes, en via Dronten dan weer via-via-via-via een berg andere mensen, en die zitten dus door gans het land. Van mensen die ik toch wel een paar keer per jaar frequent poog te zien, daar wonen er een paar van in Tilburg eo, in Maastricht, eeh.. in Zwolle eo, in Delft eo, en in Utrecht eo (euh.. zeg maar overal dus :') ), dus da's allemaal een stuk lastiger soms. En dan heb ik nog een behoorlijke bult mensen waar ik ook zeker op gesteld ben, maar dat is weer allemaal op een ander level. En dan hier back home nog een handjevol mensen, maar daar zitten er ook een aardig wat aan de overkant, dus da's allemaal nooit zo praktisch.

En tot slot is mijn instelling : met sommige mensen voelt het goed. Onder de flinke bult 'kennissen' zitten ook veel mensen waar ik zeker op gesteld ben, maar waar het vanwege tijdsgebrek soms wel eens door ontbreekt om het wat dieper te gaan. Maar ik weet dat het daar goed mee zit, en dat blijft ook altijd. Onverwacht aanwippen bijv. of als je mekaar spreekt is het toch gezellig :j En dat is ook fijn.

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik tegenwoordig flink meer afstand van internet heb genomen, en sommige dingen ook eerder van zeg : lekker laten gaan. Me niet druk om maken, want het is maar zinloze energie... En dat voelt ook best goed. Mensen kunnen je soms keihard veroordelen, of er worden dingen gezegd die niet zo bedoeld worden, maar wel keihard aankomen. Dan denk ik weer... Wil ik diegene's woorden aannemen? Hebben ze recht van spreken, en hebben ze een punt? Hecht ik waarde aan hun mening ja of nee? Probeer er zelf ook wel op te letten, maar ik kan soms (bedoeld en onbedoeld) nogal hard uit de bocht vliegen... En ik weet dat dat voor meer geldt.

Dit blijft mijn absolute en favoriete foto van Janet en Ziggy :
http://i312.photobucket.com/albums/ll34 ... _2778k.jpg
Jullie zijn daar zo'n knap stel op :+: :)

Grid een nieuwe fiets : lekker joh :D Ik heb een hele ouwe fiets (ook precies mijn voorkeur :+ := ) zonder remmen, nieuw zadeltje erop, en hij rijdt heerlijk. :D :D

Grit, forumwaarschuwing betekent ook wel eens een lichte bijsturende pb zonder echte gevolgen. Als het een echte waarschuwing is, dus OW, staat dat ook precies in die tekst, en als je er meer binnen een bepaald tijdsbestek krijgt, dan kan je wel eens een dagje van Bokt uitgesloten worden. Meer info in de Help... :+

Anyway... ik ging slapen, maar wou nog ff bijspieken :+ Dat werd dus wat langer dan bedoeld :D Trusse!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 07:14

Mogge!

Lees iets over eerlijkheid, maak het helaas zelden mee.
Net als dat ik maar weinig mensen ken die gewoon oprecht aardig zijn, dus zonder dat ze wat van je nodig hebben of zonder dat je wat voor ze moet doen...of juist niet doen.
En het interesseert dat soort mensen niet wie of wat het schaadt.
Gelukkig zegt dat meer over die mensen dan over mij.

Grit dat herken ik wel hoor, je mening geven is helemaal niet erg, maar soms kun je beter een ander in hun waarde laten.
Als ze ergens blij mee zijn, wie ben ik dan om het met een tegenovergestelde mening te verpesten, of nog erger waar ze bij zijn 'oh wat mooi' roepen en als ze weg zijn alles afkraken.

En nu nog even wat positiefs :D
Nog maar 1 weekje werken!

Sara geboren *\o/*

ringelberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:31

Goeiemorgen,ga zo werken :r heb geen zin,mn hoofd zit vol snot en heb hoofdpijn.Ben echt zielig ;) Komt nog bij dat hubbie en de kids zich nog even omdraaien,aaaaargh,wereld is oneerlijk.

Over dat alleen willen zijn,dat snap ik wel hoor,soms kom ik op stal en dan staan daar al mensen te springen of ik mee wil op een buitenrit,en dan nog ga ik soms gewoon alleen.Heb ook geen zin meer om de schijn op te houden als ik een keer onredelijk saggo ben.
Nu heb ik het ook met de kinderen,de oudste is heel de week met me mee geweest,overal naar toe,zo'n soort schaduw gevoel geeft dat.Ik moet heel de dag overal antwoorden op geven(6 vragen over t zelfde kaugummetje bv :? ) en hubbie begrijpt dan niet dat ik er even helemaal klaar mee ben.En dan roept iedereen,tjaaa dat komt omdat je zelf geen kinderen hebt 8)7 of dat wat uitmakt,t komt toch op hetzelfde neer.Ik ben gewoon gestelt op een beetje ruimte maar dat krijg ik nu niet,beetje frustie.....nou ja,luxe probleem.Dat neem t niet weg dat ik veel van ze hou hoor!wordt er somss alleen n beetje moe van

ben werken.. :Y)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:40

Goeiemorgen!!

Eefje :(:) beterschap!

Er bestaan idd echt hopeloze mensen :\ . Die zelf nooit tevreden zijn en een ander ook geen geluk gunnen. Of van die autoritaire mensen die denken dat hun mening de enige echte is en iedereen maar naar ze moet luisteren :r

Afgesproken voor een buitenrit, maar ben bang dat we veel last krijgen van terrordazen }>

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 08:46

Moggeh....

_Rhiannon_ schreef:
Lees iets over eerlijkheid, maak het helaas zelden mee.
Net als dat ik maar weinig mensen ken die gewoon oprecht aardig zijn, dus zonder dat ze wat van je nodig hebben of zonder dat je wat voor ze moet doen...of juist niet doen.

Er zijn best wel veel mensen eerlijk.... Alleen vergeet men weleens dat iedereen maar een mens is en ook fouten maakt. Het is nu eenmaal zo dat je de 1 meer kunt vertrouwen dan een ander... Maar goede mensen zijn er absoluut.....
Heb er een stal vol mee :D

Lekker nog 1 weekje werken.... Kom je na onze vakantie nog foto's kijken? ;) Dan hoef je toch niet om 22.00 uur in bed te liggen :D

Uitmestdag... Dus drukke dag... Ga gauw aan de arbeid... Waai wel weer aan :wave:

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:03

Goedemorgen,

Lekker ritje gemaakt met Luna en Lucy Lies! Heerlijk!

Wbt eerlijkheid, hier op Bokt loopt iedereen als een kip zonder kop achter elkaar aan. Als een 'machtige' bokker wat meemaakt of zegt dan gaat gelijk heel bokt er blind achteraan zonder ook maar iets van de andere partij te willen weten.. Belachelijk.. :x

Qua vrienden.. Die van mij zitten ook her en der, al heb ik het idee dat vooral een aantal vrienden hier in Zeeland iets teveel afstand hebben genomen omdat ik ga verhuizen. Dat heeft me al veel verdriet gedaan, op het moment heb ik gewoon meer aan al die vrienden op afstand dan de vrienden hier.. Dat vind ik wel eens jammer..

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:04

Goede morgen!

Vind het lief wat jullie allemaal over Ziggy en mij zeggen. Hij gaat nooit weg, hij is mijn soulmate :+:

Eerlijkheid duurt het langst zeggen ze.
Ach een leugentje voor eigen bestwil vind ik soms niet erg. Net zoals Grit zegt.
Ik ken ook een aantal mensen die te eerlijk zijn en alles zeggen, soms vind ik dat die mensen best wel eens wat dingen voor zich kunnen houden. Eerlijk zijn oke, maar alles zeggen... Dat kan vaak best kwetsend over komen.

Liesbeth zoals jij hier bent, vind ik je ook in het echt. Je bent echt een tof mens!
En lekker voor het eerst met Luna buitengereden, knappe meiden heb je!

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:12

Goede morgen.

Heeft iemand nog sterke ideeen hoe ik een voedersupplement in korrel vorm kan voeren?
Ik heb geprobeerd.
Het nat te maken door wat brood te mengen.
Nat maken en met zoetigheid.
Met wat biks.
In een spuit.
Het nadeel is hij mag eigenlijk geen biks meusly oid en hij is kieskeurig.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:13

En gewoon zo als korrel voeren? Kan dat niet?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:14

Eerst door appelmoes vermengen, en dan opzuigen met een grote spuit (60 ml). En dan rechtstreeks in de mond spuiten, net als een wormkuur.
Zo deden ze het op mijn stage bij een paardenkliniek.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 09:20

Het is net zand en hij lust het niet.

Appelmoes is een idee, maar waar haal ik een spuit vandaan?