Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Carolien1986 schreef:Dag allemaal,
Bedankt voor de complimenten voor mijn Fenore.
Dat is inderdaad die grote bruine 2 jarige merrie . Ik was al laatste aan de beurt. Nummer 35
Mochten jullie nog leuke filmpjes of foto's hebben, ik heb zelf bijna niets van haar ):
Was haar te druk aan het bewonderen en aanmoedigen tijdens de keuring.
Wat vonden jullie van haar?? Wat een prachtige draf liet ze zien! Ze voelde zich echt heel mooi op dat moment
Nét geen 1e premie behaald... maar een hoge 2e premie. ook niet verkeerd!
Ik ben super trots op mijn paardje!! een super leuke dag om nooit meer te vergeten.
jacky2 schreef:Zelf vond ik dit merrietje ondergewaardeerd door de jury
Twee jaar terug kregen deelnemers aan de CK allemaal een rood-wit-blauw lintje en een certificaat van deelname, nu volgens mij niet. *Tequila* schreef:En ik ben ook weer thuis!!
Helemaal tevreden, meer dan tevreden zelfs, want Neev heeft een super eerste premie gehaaldWas echt zooooo ontzettend blij!! Ze heeft zich ten eerste keurig gedragen en ze begon zo lekker te sjouwen, was helemaal trots op mijn meisje
Had het echt niet verwacht!
Oh en de tranen waren van blijdschap hoor
!!!!
was wel heel ontroerend om je zo blij te zien haha
meer dan tevreden!!!!! foto's volgen nog manonxxlove schreef:*Tequila* schreef:En ik ben ook weer thuis!!
Helemaal tevreden, meer dan tevreden zelfs, want Neev heeft een super eerste premie gehaaldWas echt zooooo ontzettend blij!! Ze heeft zich ten eerste keurig gedragen en ze begon zo lekker te sjouwen, was helemaal trots op mijn meisje
Had het echt niet verwacht!
Oh en de tranen waren van blijdschap hoor
Ik had het inderdaad gezien! je mag er trots wezen op je mooie merrie!!!!
was wel heel ontroerend om je zo blij te zien haha
tinkerstamboek site schreef:Met ingang van het verenigingsjaar 2009, zijn de onderstaande predikaten te verdienen, indien aan de daarvoor bepaalde voorwaarden zijn voldaan. Deze predikaten zijn na afgifte, aan te vragen bij het stamboekkantoor tegen het daarvoor geldende tarief op de tarievenlijst.