Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jij en Guus gaan dus helemaal goed!
En dan ook echt zo'n dikke zwangere buik
Het is dat ik zeker weet dat het gewoon níet kan, maar anders.. Ze ziet er wel echt goed uit nou, uit 'r wintervacht, ze glanst, appeltjes op haar vacht en een flinke pens. Lekkere bollerd van me 

) nieuwe auto net helemaal gepimpt IRL gezien!! Enne je bent een Topwijf, daar kan niemand omheen! Hopelijk komt er volgende week nog meer goed nieuws!
Hahahahaha
Aan de slag geweest met scheerapparaat en baardje bijgewerkt, nu hopen dat ze zich een beetje schoonhoud, het weer meewerkt en dan volgende week ook fris en fruitig naar onze allereerste echte KNHS wedstrijd....brrrrrrrrr (vind het nog steeds spannend tussen de KWPN'ers en bijbehorende baasjes)
Hik er al dagen tegenaan, maar morgen moeten we weer gewoon gaan werken, en dan komt er niks meer van! 

Ellen, stout, niet d'r baard afscheren 
En ook dat zou ik niet erg vinden, maakte mij niet uit, Bert was mijn topper. Sommige paarden waren wel bang van zo'n klein blond beest.
wat is er aan de hand?? waar twijfel je over??

daar hoef je je helemaal niet voor te verontschuldigen!
wel lekekr als het dan weer klaar is:)
Stap en draf, halthouden, draaien, ze draaide haar hoefje er neit voor om. 1x naaide ze hem er flink tussen uit dus mijn vriendin werd er even achter aan gelanceerd. maar ze was ook zo weer klaar. Daarna even netjes nog 2 rondjes laten lopen en klaar.. zal zo even fotootjes uploaden

En wat goed van Misty dat ze het zo snel oppakt! 
ging heel erg netjes!