Ik vind Dundee dan ook leuker dan Bronco, omdat hij wat steviger is. Ik had eerder Max, ook een shet, maar ook behoorlijk rank... idd in natuurlijke staat zijn ze in ieder geval al beter... De hoofdjes vind ik soms wel mooi..
Hier een shet en een mini De mini is echter erg ouderwets grof... dus niet zo'n gewilde prijs zegmaar. Ik vind het oude type dus ook mooier dan dat opgedirkte slanke gedoe.
@ dobbel's shet Ik hou niet van de kleur, maar zulke qua bouw zijn idd het leuke type.. al vind ik hem wel wat kale beentjes hebben (Onze Shiloh ook hoor)
Laatst bijgewerkt door snowdon op 12-11-08 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
van de van mij leon, ik vind zelf zijn winterkleur ook het mooist hoor, hoog zomer is die bijna helmaal wit, op bruin hoofd en knieen en onderbenen naar, vind ik zelf ook niet echt mooi, maar ach elk seizoen hebben we een andere shet zeg ik altijd maar.
dit is redelijk zijn wintermodel, haren alleen nog veel langer ondertussen, je hand kan er in verdwijnen.
Tsja ik ben 'verwend', Santa en Sorento hadden winter en zomer 'sokken', vind ik erg schattig staan. In de winter hebben ze allemaal wat meer haar idd, ik ben dus ook erg fan van wintervachtjes
nee, ik liever de lange vachtjes, alleen als je fanatiek rijd is kort wel fijner, zeker qua schoonhouden, maar een shet moet lekker dik in het haar zitten, maar dat sjieke heeft ook wel wat grappigs.