Ik word nu echt gek! Gewoon horendol schizofreen en noem het maar op! Ik ga even bij het eten kijken en daarna zal ik eens schrijven waarom...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Konijnen konden nu ook langs een smal strookje hun nieuwe ren uit, dus dat eerst maar gebarricadeerd. Ik had geluk dat ze het nog niet hadden ontdekt.
Het lieve grijze mannetje met een zeer hoog knuffelgehalte... Echt zonde dus! Heb Snuffel, het vrouwtje toen maar snel in een dicht hok gezet. Ik kon echter niet iets ontdekken waar Stampertje eruit was gegaan. Hij moest over de voorste wand zijn gesprongen en dan door het gesloopte deurtje van de inloopstal naar buiten...
Ik tierde direct er al vanalles uit, maar ik kon niet zomaar weg van mijn werk en m'n baas zat in een vergadering elders. Die boer zou dus er naartoe gaan om de schade te bekijken en de pony terug te zetten. Ik was helemaal in de veronderstelling dat het Sultan, de shetlander zou zijn. (Die mensen die zouden komen kijken, hebben het een weekje opgeschoven)
Hij had Snowdon in de bak gezet met wat hooi en zo kon het wel even door tot ik uit mijn werk daar was. Er was namelijk NIETS kapot of open

Ze had hem doodgebeten, en zat erbij alsof ze iets heel goed gedaan had, voelde zich ook echt niet schuldig ofzo. Onze konijnen hebben hele grote hokken op de grond, meer een soort ren. Daar was ze dus overheen gesprongen blijkbaar. Vind het heel erg, ook omdat ik haar nu dus niet meer bij andere kleinere dieren durf te laten. Ze deed er eigenlijk nooit moeilijk over, ging gewoon altijd mee naar de kippen, heeft al zo vaak in de stal gewacht tot ik klaar was met rijden ofzo. Maar goed, we hebben Flip begraven, en Noa in het vervolg maar uit de stal houden.
Marleen wat erg! Wat raar dat ze dat zo ineens doet zeg! Is ze verder wel in orde? Zomaar een ander dier doodbijten is toch echt abnormaal gedrag voor een huishond?
Normaliter heeft hij onwijs respect voor de draad en hij bleef altijd al achter de laagste simpele omheiningen...
grrr schreef:Ik denk dat het konijn is gaan rennen, en dat ze er toen achteraan is gegaan. Jachtinstinct he, dat hebben ze uiteindelijk toch allemaal!
Ik dacht dat ze het hok had opengemaakt en toen had gebeten.. Citaat:Tja, probeer een Tinker maar eens van vers gras af te houden

Ze zijn bij de Welkoop/BB van wel meer paardenzaken niet zo goed op de hoogte.. 

dachten ze van mij ook ja.. Ook omdat ik geen bedrijfskleding droeg..