[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jellie

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:35

Chubby schreef:
Weet je hoe we dat hier noemen Jellie?

Nope... vertel!

Mamauba, voor jullie wordt december dus ook erg leuk. Sinterklaas vind ik altijd t leukste....

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:36

Debo welkom, leuk dat je tommie gaat verzorgen

Roos, veel succes, met 102

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:47

Debo welkom op tp leuk dat je tommie gaat verzorgen,

Chubby sterkte met je onderhandelingen, ik zal voor je duimen,

aan sinterklaas doen we nooit, heb een hekel aan gedichten, suprice maken vind ik nog wel leuk,

nou de beton vloer licht er mooi in hij begint al lekker hardt te worden,

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:48

Citaat:

Chubby:

Weet je hoe we dat hier noemen Jellie?

Citaat:

Jellie:

Nope... vertel!

Sletteritis in heel ernstige vorm...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:51

Chubby schreef:
Citaat:
Sletteritis in heel ernstige vorm...

Oempf, nog een half uur voor ik ga eten. heb lekker saucijzenbroodje. Neem er een cup a soup bij en Jel is weer tevree....

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:55

cup a soup heb ik al op, straks nog wat bammetjes, nog een klein half uurtje...

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:56

Pistoletje met tonijn deze keer voor Jac....
Mag met mes en vork eten, dus komt wel goed qua kiezen

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 10:59

heb mezel een v ij dagje gegeven! ben nu mijn oe senbo d aan he schoonmaken! mis dus een aan al le e s!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:08

En je bent erg druk, kan er geen chocola van maken, haha!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 11:16

een tien met de griffel en een zoen van de juf voor degene die het kan ontcijferen!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:17

I-L. Zo moeilijk is het niet hoor... Ben wel blont, maar niet gek...

Vind het wel fanatiek van je, toetsenbord schoonmaken!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:19

Ging vanmorgen lekker zitten om te gaan lezen en reageren, vol goede moed. Echter best veel geschreven sinds mijn nachtelijke bezoekje aan Tinkerpraat.

Jellie, wat een gave les zeg!! Kan me voorstellen dat je genoten hebt. Lief ook van die stalgenoot, zo kan je elkaar helpen.

Chubby, ga voor de 300 dan kan je altijd nog op jouw bedrag uitkomen.

Debo, gaaf dat je Tommie gaat doen. Leuke voor je foto-objecten . Nu hebben jullie 2 goeie fotograven daar, mazzelkonten!

Myrdin (schrijf jouw naam altijd fout, sorry), welkom terug! Leuk dat Maggie bij jullie in the family blijft.

Roosje roosje, oh oh oh
Nog even over morgen en dat rotweer, zullen we de gok nemen dat het volgende week vrijdag beter weer is?

Lekker dagje vrij IL, is zeker wel nodig voor je toetsenbord zo te lezen. Maar ehhe kan je hem niet beter schoonmaken als je pc uit staat?

Dobbel, hoeveel stallen komen er bij jullie?

Ik vind die Sinterklaasavonden ook zo leuk altijd. Echter doen wij alles met Kerst. Dit jaar weer bij ons, thema: Mexicaans (weer, was ze de vorige keer zo goed bevallen haha, oke dan.).
Ik had mijn vader vorige keer in tranen door mijn gedicht....aggossie vind ik zo sneu dan maar het is wel iets wat uit mijn hart komt.

Spetter veel plezier met kamperen.

Pellie, balen van dat water zeg. Maar een verbinding aanleggen tussen huiskraan en paardenwei. Wel fijn dat je nu er achter bent gekomen waar het probleem zit. Super dat ze dat zo kunnen testen.

Ik vergeet echt veel nu....

Gisteravond een pc bij vriendin geinstalleerd. Als een cadeautje, wij hadden nog een staan die niet werd gebruikt, we krijgen er scheerbeurten voor terug wanneer dat nodig is. Het is zo leuk om andere mensen blij te kunnen maken met iets!! Daar geniet ik echt van!

Nu even de arbo bellen, moet toch maar weer eens aan de slag gaan. Heb mezelf aan het denken gezet en er achter gekomen dat ik het gewoon lekker vind om thuis te zitten en niks te hoeven doen. Maar het is natuurlijk geen verkapte vakantie dus hup aan de slag en werken voor mijn geld. Ga nu even bellen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:26

hallo Allemaal!

bedankt voor jullie welkom's , ben ook erg blij dat ik Tommie mag verzorgen, hopelijk gaan tommie en ik een leuke tijd tegemoed
Wel weer even wennen hoor, ik had een verzorgpony toen ik 7 was... daarna heb ik alleen pony's voor mezelf gehad. Nu ben ik weer terug in de verzorsfeer hihi wel leuk hoor!

@Superroos, tuurlijk ken ik je nog

@ yarka, doordat mijn shetje niet mee kon verhuizen heb ik hem bij een vriendin achter gelaten, waar hij een prima plekje heeft

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:32

Debo, ik heb een misschien beetje brutaal vraagje. Maar als jij naar die strandrit komt de 19e november..zou jij dan heel misschien een foto van mij en mijn Rottweiler willen maken op het strand. Heb geen echt mooie foto van ons samen en hij wordt al wat ouder helaas. Ik zou het echt heel gaaf vinden als je dat zou willen doen, wil je er wel voor betalen natuurlijk.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:33

Sjoe, vergeet je helemaal sterkte te wensen. Lijkt me zo erg als het zo dichtbij komt.....Is het wel zonder lijden gegaan? Ik hoop het voor jullie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:33

Cheveyo schreef:
Debo, ik heb een misschien beetje brutaal vraagje. Maar als jij naar die strandrit komt de 19e november..zou jij dan heel misschien een foto van mij en mijn Rottweiler willen maken op het strand. Heb geen echt mooie foto van ons samen en hij wordt al wat ouder helaas. Ik zou het echt heel gaaf vinden als je dat zou willen doen, wil je er wel voor betalen natuurlijk.

Tuurlijk geen problem, over het betalen worden we het ook wel eens.. ik zal in elk geval mijn best doen een mooie foto te nemen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:35

Debo schreef:
Cheveyo schreef:

Tuurlijk geen problem, over het betalen worden we het ook wel eens.. ik zal in elk geval mijn best doen een mooie foto te nemen

Wow echt Super!!! Dank je wel alvast, gaaf!!! Ben ik echt heel blij mee.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:49

Chubby;Ik zou inderdaad gewoon zeggen dat je dát salaris wil, en anders helaas niet akkoord gaat. heel veel succes ermee, kan me voorstellen dat je en beetje in de zenuwen zit!

Pfff, Ingrid, het is wel een hoop geld zeg, om dat zelf te moeten betalen.
Ik ben dus wel erg blij dat m’n ouders m’n rijlessen betalen, zelf zou ik dat echt niet voor elkaar krijgen..

Wel een goede service van SDG, ik zie ook welleens leuke dingen op hun website, maar omdat ze het komen brengen komen er toch weer extra kosten bovenop. Heel logisch natuurlijk, maar daardoor ga ik liever zelf even richting de ruitersportzaak.

Jij hebt het er ook maar druk mee, Mamauba, succes hoor!

Welkom Debo, gezellig dat je mee komt kletsen!

Hopelijk kom het weer snel goed met je paardje, Spetter!

Oeeeh Roos, poppetje 102.. vertel vertel!

Wel beter dat je scheerbeurten terug krijgt voor het installeren van de computer, Cheveyo!
Goed geregeld!

Net lekker een ritje met Shakyra gemaakt, het was inderdaad lekker weer, maar het waaide wel flink. Zijn onder een hele grote tunnel door gereden, hadden we nog nooit gedaan maar het ging hartstikke goed. We zijn een beetje conditie aan het opbouwen dus veel gestapt..
Ook langs de snelweg gestapt/gedraafd, het was wel druk, maar gelukkig kijkt ze nergens naar.. behalve naar het pad waarmee je richting het bos gaat; mevrouw schoot gauw dat pad in .. *jaaaa baas, we gaan naar het bos* ..stik eigenwijs weer dus, maar het was erg leuk!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:57

Lekker dat je zo fijn gereden hebt MM, eigenwijze Shak!

Ach als je elkaar kunt helpen met gesloten beurs is dat alleen maar fijn, vind ik dan.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 12:12

Sjoe sterkte en Debo welkom

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 12:14

irish_lady schreef:
heb mezel
f
een vrij dagje gegeven! ben nu mijn toetsenbord aan het schoonmaken! mis dus een aantal letters!

En zo goed vertaalt.

Heb sinds een afgelopen woensdag weer een kale fjord. En heb gelijk maar weer afgesproken voor een les.

Volgende week zaterdag een clinic bij ons op stal en ik rij mee.

En ze gaan bij ons op stal een rijvereniging opstarten en nu ben ook gevraagd om in het bestuur te komen zitten.

En zodra de binnenbak wedstrijd klaar is gaan we starten met wedstrijden.

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 12:17

Marcella, klinkt goed!

Nicole, wat gaat er geschoren worden? Paard of hond? Lekker dat jullie het zo hebben kunnen regelen. Mijn broer komt hier de zolder ook schilderen in ruil voor een computer.

MM, leuk ritje dus. Fijn dat je de rijlessen krijgt!

Debo welkom! Leuk dat je Tommie gaat verzorgen.

Sjoe, sterkte en gecondoleerd. Hoe oud was je schoonmoeder?

Roos, poppetje 102! Vertel, vertel, vertel!!!

Chubs, succes dadelijk! Die 200 euro is peanuts voor dat bedrijf.

Arme Spetter, sterkte ermee Cindy en kampeerse.

Wij doen aan alles mee, Sint en Kerst. Ben juist weer beter in gedichten en heb een hekel aan surprises......

O ja, Pellie. Cesair gaat echt weggehaald worden bij Vasthi en dan komt ze in een groep met paarden van allerlei leeftijden te staan. Lisje staat daar ook. Bij elkaar houden is geen optie, dan zou zo'n jong paard veel te veel op stal staan en dat is slecht voor de ontwikkeling.

Zojuist foto's ontvangen van Patch van 't Eemland. Deze was van de boer waar ik stond en is verkocht toen hij overleed. Heerlijk om te lezen en te zien dat het zo goed met haar gaat. Op Eemdijk staat nog een veulen van haar (kruising met een Fries) dus ik word nog vaak aan haar herinnerd.

Vanmiddag komt een vriend van ons langs met zijn dochtertje. Ze wonen nu nog in A'dam, maar hebben besloten hier in Baarn te komen wonen. Echt leuk!!!

Verder heeft een vriendin van me een tweeling gekregen. Pfff, ze heeft nu 4 kindertjes onder de 4. Eerlijk gezegd zou ik daar niet aan moeten denken.

Vanavond naar het theater. Ivo Niehe staat dan op het toneel. Ben heel benieuwd. volgens de krant moet hij erg leuk zijn.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 12:26

Mazzelmeid, lekker ritje gehad dus!

Vashti veel plezier vanaaf bij Ivo!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 12:28

Paard Diny, volgend jaar dus voor Kit en omdat er een veulen aankomt wat naar de keuring moet is het ook het kleine spul dat geschoren moet worden.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 12:38

mamauba, ik wil hem er ook niet aan laten wennen. ik vind het goed zo. ik vroeg me al af in hoeverre het slootwater oké was omdat er een oude vuilnisstort achter zit. er zit wel genoeg leven in de sloot dus is niet zwaar verontreinigd maar zijn mok is me genoeg om kraanwater te geven

ben benieuwd roos, het was smurf ook die me er op attendeerde, gezien d'r successen met morrie

sterkte met spetter, cin. ben benieuwd wat er uit komt!

welkom debo!