Chubby schreef:Weet je hoe we dat hier noemen Jellie?![]()
Nope... vertel!
Mamauba, voor jullie wordt december dus ook erg leuk. Sinterklaas vind ik altijd t leukste....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chubby schreef:Weet je hoe we dat hier noemen Jellie?![]()
Citaat:
Chubby:
Weet je hoe we dat hier noemen Jellie?
Citaat:
Jellie:
Nope... vertel!
Chubby schreef:Citaat:Sletteritis in heel ernstige vorm...
. Nu hebben jullie 2 goeie fotograven daar, mazzelkonten!
, ben ook erg blij dat ik Tommie mag verzorgen, hopelijk gaan tommie en ik een leuke tijd tegemoed
Cheveyo schreef:Debo, ik heb een misschien beetje brutaal vraagje. Maar als jij naar die strandrit komt de 19e november..zou jij dan heel misschien een foto van mij en mijn Rottweiler willen maken op het strand. Heb geen echt mooie foto van ons samen en hij wordt al wat ouder helaas. Ik zou het echt heel gaaf vinden als je dat zou willen doen, wil je er wel voor betalen natuurlijk.
Debo schreef:Cheveyo schreef:Debo, ik heb een misschien beetje brutaal vraagje. Maar als jij naar die strandrit komt de 19e november..zou jij dan heel misschien een foto van mij en mijn Rottweiler willen maken op het strand. Heb geen echt mooie foto van ons samen en hij wordt al wat ouder helaas. Ik zou het echt heel gaaf vinden als je dat zou willen doen, wil je er wel voor betalen natuurlijk.
Tuurlijk geen problem, over het betalen worden we het ook wel eens.. ik zal in elk geval mijn best doen een mooie foto te nemen
dus veel gestapt..
en Debo welkom
irish_lady schreef:heb mezel
f een vrij dagje gegeven! ben nu mijn toetsenbord aan het schoonmaken! mis dus een aantal letters!