tja leek zo goed vooruit te gaan.nou zit ik op de bank met een spierkramp die maar niet wil zakken.ach ja ook weer tijdelijk,dus gaat ook wel over. ik was even bang dat de bult erger zou worden door die verdraaiing,maar dat is niet zo.ook de blauwe plekken vervagen gestaag,dus verbeteren doet t wel.maar o zo langzaam
Heel veel sterkte Dott...blijft een hele moeilijke beslissing..maar zoals je zelf al aangeeft is ze niet het paardje zoals jij haar kent...ooit staan we allemaal voor die waanzinnig moeilijk beslisisng...
het weekend gaan we alles bij elkaar proberen te zetten...Mylinn is ondertussen al vriendjes met mijn Shetlander en de twee ezeltjes. Morgen gaan we een lekkere buitenrit maken met de fries van mijn vriendin die ook bij ons staat. En dan daarna willen we alles samen proberen te zetten..hoop dat het niet al te heftig eraan toegaat..vind dat altijd zulke rotmomenten..maar ja moet er doorheen.
_Clocloken_
Geplaatst: 23-01-15 23:10
chimello schreef:
Ik ben ook klaar! Is goed gegaan dus zal wel goed zijn bedankt wel voor et succes het heeft gewerkt! En hoe denk je dat het ging dan Claudia?
Het zingen ging goed, theorie-gedeelte ook Maar bij het spelen op het klokkenspel was ik zo hard aan het shaken dat ik gewoon soms naast de staven sloeg... Maar de docente probeerde me wel gerust te stellen en maakte er grapjes over dat ik niet zo gestrest moest zijn dus ik hoop dat dat zingen en die theorie het goed hebben gemaakt.
Nogmaals enorm veel sterkte Dott...
Arme Gijs, maar super dat hij zo braaf was
Het is inderdaad enorm kouddd
Oei Ellie, dat klinkt niet goed, doe inderdaad maar kalm aan.
Leuke foto's van Mylinn en duimen dat het met zo min mogelijk problemen verloopt morgen
Ik ga de paarden zo buiten gooien en foto's maken Die enkele keer dat hier sneeuw ligt vind ik wel leuk! Alleen het mesten in de kou is minder maar ach! Kan ik meteen m'n nieuwe lens uitproberen.
Ik durf niet naar buiten met sneeuw. Sowieso heb ik mijn merries al weer maanden niet bereden en ze zijn nu hoogdrachtig dus durf alleen maar minder maar zou altijd graag al eens een lekker ritje willen maken in het bos zonder zadel in hun fluffy wintervachtje. Zal wel een mooie omgeving zijn geweest buiten?
Hier ook een mooi laagje sneeuw, vanochtend om half 5 nog helemaal niets. Paardjes staan zoals altijd gewoon lekker buiten, bij regen gaan ze meer in de schuilstal staan, maar sneeuw vinden ze geloof ik wel fijn Op dit moment staan ze lekker in het zonnetje, en net lag Khaleesi te slapen in de sneeuw (terwijl ze ook droog en zacht kan gaan liggen)
Ik ben net bij Feike geweest, uitgemest en gekroeld en daarna mocht hij de wei op. Feike en sneeuw is geen spektakel, hoofd gaat naar beneden en er wordt gras gevreten. Meneer staat dus lekker te sneeuwschuiven