Net even opgekocht op google dat moet het jaar 2001 zijn geweest want earon is op de laatste dag dat de paarden vervoerd mochten worden naar ons toegebracht.
Dat zou heeel goed mogelijk kunnen zijn. weetje nog in welk jaargetijde dit was ? Want het kan zomaar zijn dat moyra tegelijk met hem is vervoerd want moyra hadden we eerder
ehmmmm ik denk echt een jongetje.... kweenie, is een gevoel. vooral omdat ze zo overdreven en ondeugend kan reageren op het moment... Vind het trouwens stiekem toch wel weer genieten dit donkere weer.... dan kom ik s'avonds na de springles terug op stal, alle paarden zijn al naar bed, het is pikkedonker, alleen in Niamh's stal laat ik een lichtje aan. dan doe ik haar een zweetdeken op, en ga ik in haar stal op haar andere deken een colaatje zitten drinken totdat ze droog is.... en als het straks echt koud is een warme chocomel! zou ze ook gewoon bevallen als ik in haar stal zit? ze is het gewend! hahahahaha
Ik hoop voor je dat ze dat doet Ellen, ik nvond het prachtig om te zien hoe Travis ter wereld kwam Trouwens ik had ook een jongetje gevoel maar Misty was juist super lief hahaha
ahh oke thnx ik denk niet dat ze er vandaan komen hoor aangezien ze die naam niet hebben en ze schijnen ergens uit de blubber te zijn getrokken