Gave foto's van tobias, zo te zien een heerlijk weekend!
@marleen, ze gaan door met waar ze mee bezig zijn, somige werpen een nieuwsgierige blik en er was 1 brutale hengst die door onze groep heen liep en wat snuffelde aan mensen. We hebben als 'kudde'door de paarden gelopen en er werd echt ruimte voor ons gemaakt zodat we overal om ons heen harem groepen hadden. ze hebben geen ( slechte) ervaringen met mensen dus zijn ook niet bang, zolang je rustig blijft en voor hun logisch beweegt ( dus niet als een roofdier) blijven ze ook rustig
Meesten heerlijk genoten met een rit te paard of voor wagen daar is het ook heerlijk weer voor
Mirthe 1ste keer stroom op rails maar gelukkig liep ze wel door!
Janet achterop motor weggeweest kwam er veel tegen onderweg
TK genoten bij Koninkspaarden
Welkom Sandra zo te zien idd liefde op 1ste gezicht
Jaja ben dus naar Say geweest van ca 12u-14.30u Ze stond er nog rustiger bij dan bij Marleen want daar schrok ze nog op van elk geluidje Nu stond ze heerlijk te grazen en keek niet op of om tot ik der naam riep toen kwam ze wel
Maar na het eten van appeltje en ontdekte dat ze niet meehoefde draaide ze weer om en ging ze verder grazen Ze stond alleen in een weitje en vond dat geloof ik wel prima zo Af en toe ff een hinnikje naar een veulen terug als die ook hinnikte, maar verder dus echt relaxed
Ik wilde hier wat foto's plaatsen maar kon niet kiezen worden er wel erg veel dan dus maak maar ff een topicje
1tje vast
Laatst bijgewerkt door grid op 01-06-09 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 01-06-09 22:14
Leuk Grid, fijn bij je meisje geweest!! Nu zullen de komende dagen ook wel wat gemakkelijker gaan. Op deze foto ziet ze er erg tevreden uit, wacht je topic af.
Chanel_
Geplaatst: 01-06-09 22:18
Ze ziet er goed uit grid, die heeft het wel naar haar zin zo te zien en te horen. Is ze al weer een keer gedekt?
net bij travis geweest voor zijn Ab met appelmoes.. meneertje staat nu elke avond en ochtend als eerste aan het draad als ze me zien.. "Jeeej krijg weer een lekker prutje" nou gelukkig hij vind het iig niet erg
Heb ff vluchtig bijgelezen, maar zit ook ff pinkpop te kijken! Leuk hoor Grid! zie je wel! nu kun je de week wat ontspannender doorkomen! Fijn! Een shetlander gezien met een zware botten TK, vind het eigenlijk niet zo zweverig overkomen hoor, gewoon erg leerzaam allemaal, erg interessant. Leuke foto's gezien van Tobias, konninkspaarden, blits leren halster, keuring in Wormer, iets vergeten? Dundee die er morgen (zeker?) aan moet geloven!
Ik heb een heeeeel relaxed dagje gehad, bietje langs het water gewandeld met Niamh, wilde het lekker rustig aandoen omdat ik toch wel dacht dat mevrouw moe zou zijn van gister..... niet dus! Wat nou langzaam! Hier mag ik altijd hard vrouwtje!? Daarna in de wei gelegen, (Niamh, gaas weg, je staat in mijn zon) Hondje gewandeld, en lekker met vrienden gbb-qed.
Heb even bijgelezen,kan niet slapen.Dat heb ik altijd na t weekend,dan doe ik op zondag geen oog dicht.Gelijk uit mn ritme
Zag wel een mooie spekkie en duimen voor de 2e ronde van Cheyenne
Janet succes morgen met Dundee
Rebecca,wat een gave foto's,lijkt me machtig.
Wordt nu lastig gevallen door de Noor,zij wil op mijn toetsenbord,ga toch maar proberen te pitten,slaap ze allemaal nog.
grid
Geplaatst: 02-06-09 08:31
Morgen
Gister helemaal vergeten te reageren op de mooie foto's van tobiasje BaywatchBabe en Duitser wannabe en oudje op verjongingskuur Sorento met beetje overconditie verder wel blinkend als een spiegeltje
Ook nog foto's van Wormer vorig jaar voorbij zien komen
Niamh niet moe van gister en verder lekker relaxen
Eefje uit ritme door weekend boek lezen of ff Ds-en of zo om je ogen moet te maken wil ook weleens helpen om op zo'n dag in slaap te vallen
Dundee mooi halster
Zit nog te gapen achter PC heb mijn werkplek al verbouwd want collega is van baan veranderd en nu mag ik zijn (strategische) werkplek