We zijn inmiddels al 2 plekjes gestegen, van 17 naar 15!! Bedankt voor de leuke reacties allemaal, word echt bedolven onder de smsjes, en mailtjes enz..
Wat een schattig jurkje Nathalie!
_janet_
Geplaatst: 27-02-09 10:19
het heeft toch wel geholpen dan sita.
Nog een flauw mopje:
Hoe kan je zien dat een lada een sport uitvoering is?
Ben nog te slaperig voor mopjes... Mees was pas om half 4 vannacht klaar met werken... en toen lag ik weer een hele poos wakker. Maar ben er nu toch maar uit, moet m'n huis schoonmaken en paarden voeren...
Haha idd flauw! Dan vind ik mijn mop al ineens een stuk minder flauw
Leon lekker 12 uur klaar dat is mooi!
grid
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-09 11:18
Morgen Dag begon al goed met zwart scherm op laptop nu werken op vaste computer op werk, maar die is SLOOMMMM... Zit hier trouwens Remi met 3fm aan ...
Whaha wat een flauwe, maar toch grappige, moppen Maya niet groen meer en workaholic Berdien gewoon blijven spammen Sita wat een werk maken jullie ervan ... t is maar wat je leuk vindt maar als jij het leuk vind GEWELDIG Boncho in dat boek staan echt geweldig mooie foto's, ongelofelijk hoe die fotograaf dat voor elkaar heeft gekregen heb er toen een reportage of iets van gezien op tv wat voor werk doe je dan precies ? Janet gaat naar Brabant terwijl Co zei Als het maar niet brabant is idd wel geen boetes rijden dan Sommigen al lekker vroeg weekend
Hier ook bijna weekend (nog 6u) en zondag HK
en onze vaatwasser was kapot maar heb goed de vaat laten staan zodat John er toch maar eens goed naar ging kijken geen garantie meer en voorrijkosten alleen al €100 en als ze dan inbouwvaatwasser los moeten halen en nog nieteens opengeschroefd hebben ben je al het geld kwijt van een nieuwe ... en John is toch Electro Engineer, dus vond dat ie dat wel moest kunnen en JA hij doet het weer
Ennuh heb hem bijna overtuigd dat Sayla dit jaar gedekt wordt
Snowville
Geplaatst: 27-02-09 11:21
Bijna overtuigd? Nog niet helemaal dus? Weet je ook al welke hengst?
Laatst bijgewerkt door Snowville op 27-02-09 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Vorige maand was het nog toen ik er zelf over begon, omdat staleigenaresse ook bezig is met hengsten uitzoeken voor haar merries... zei hij: Toch niet al dit jaar dekken? ik dacht meer over een paar jaar of zo en zag ie dus niks in dit jaar al ...
en nu toen mijn vriendin er was en we het over de paarden hadden (nieteens fokken) zegt ie ineens Sayla wordt dit jaar toch 10 hè ? Dus ik zeg ja ... Zeg ie: Dat is eigenlijk wel een mooie leeftijd voor nog een veulen en aangezien je er pas met 4 echt op aan het rijden bent enzo dan is het alweer 2015, en je weet niet hoe verder gaat met Say's artrose, dus misschien moet je ook maar niet te lang wachten Wel nog ff het gebruikelijke ... en waar dan "in de opfok" enzo ... Maar hij heeft er dus blijkbaar ineens over nagedacht