Wil zo graag een caviatuin, vol met allerlei kleurtjes. Oooit...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik voor de kooi een dansje doe, gaan ze heel fanatiek mee hippen

Zit namelijk vrijwel altijd groenvoer in 
Echt leuke beestjes. In huis heb ik ze niet los, Dan krijg ik Lisa echt niet meer te pakken.. Die is echt zooo snel.. In de zomer heb ik ze op het balkon (die is dicht) Liggen ze ook in de zon
Berdien schreef:Nee, ik doe mijn dansje en zeg dan "doe de belly dance! doe de belly dance!" en dan gaan ze vet actief hippen![]()
![]()
Ook als je van die smak/kus geluidjes maakt staan ze binnen no time wiepend op hun achterpootjes tegen de tralies.
Cavia's zijn zoooo leuk
Ik probeerde je smak/kus geluidjes ff, kreeg meteen antwoord, prrr prrr, hahaha vet grappig!! weer wat geleerd
Heb er een als pete-kind, maar die bijt me
Maargoed, dat doet dat grote pete-kind ook

staan ze de hele dag buiten, kunnen ze hun buikje vol gras eten. 's Winters zitten ze gewoon binnen in de kooi. Loslopen doen ze niet, we hebben drie katten die best wel een dikke cavia lusten, en ze zijn nou niet echt zindelijk. Mams vind het minder grappig als er caviaplasjes op het vloerkleed liggen 

Sita_ schreef:Wat jullie met jullie Cavia's hebben heb ik met mijn schildpadden..
Die komen al heel fanatiek naar de voorkant van de bak zwemmen als ze zien dat je met hun doosje eten aankomt..
Ik mis ze nu al, ze staan nog bij Hotze.. Daar blijven ze ook..
Ze bijten alleen zo verschrikkelijk hard
Altijd als ik zo'n beest in de handen heb, eindigt dat in een bloederige vinger.. 
Grit schreef:![]()

Die vriendin met die bijtende schildpadden waren idd roodwangen (dat is toch met zo'n rode/oranje streep aan de zijkant van hun kop? )
Die zijn tegenwoordig ook verboden..
Vroeger had ik die..