Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Als ik friet ga eten, dan haal ik het wel bij de patatboer 
) 

)
Het mag nog zo hard waaien en regenen maar ik moet en zal rijden! 
En dan gaan we even langs de fitness.. We willen wrs een andere sport erbij gaan doen..
Het stormt hier zo ongeveer iedere dag.. 
(en het is nieteens allemaal mijn zooi
)
. Was wel toen het ziekenfonds veranderde dus weet niet of ze dat toen verplicht waren ivm verandering of dat dat dus altijd kan
Maar ik zou het zeker proberen --> tandartsverzekering kost ca €7 in de maand en dan is 75% vergoed
. John is toen gewoon een paar maanden later naar tandarts gegaan (kreeg last van verstandkiezen en toen dus 1st ff verzekring afgesloten
)
Ik ben paar jaar geleden ook weer een naar de tandarts geweest voor een "renovatie" was al jaren niet geweest en kreeg last van tandsteen
en ook van 1 gevulde tand 
. Ze hebben 2 vullingen moeten verwijderen (waren te oud/ versleten of zoiets) en dus vervangen door witte en verder dus tandsteen verwijderd.
) en 1tje is toen gevuld, deden ze eigenlijk niet maar de tand was verder zo netjes en klein gaatje dat ze dat wel wilde proberen
maar verzekering heb ik wel gewoon
stel je krijgt accuut iets dan is het tenminste niet zo duur
soms met zilvershampoo of staart en manen met kerato als ze schilfers krijgt
alhoewel deze ook nat worden in koude winterse buien en daar kunnen ze ook tegen
wel handig als je op wedstrijd wilt enzo 
heb ik nog nooit gedaan dus ben benieuwd 

Ben zo blij met me zadeltje.. Wil ik wel voorzichtjes doen!
Maar goed, ik zou samen met Lizet naar buiten gaan.. Alleen Velvet was beetje vervelend..
Dus lekker in de bak gereden.. Het zadel ligt zo lekker!
Ben zo verliefd.. Corianne en Natas hebben er ook al opgezeten wilden er beiden niet meer af..
Want het plekje was na het rijden nog dicht! 
).. Dus die was niet meer zo vrolijk..
Maar hopelijk een wijze les..

genieten Sita en bijrijdster had lesje nodig, hopelijk snapt ze het nu ...
als je vaak helemaal gaat wassen kun je beter een echte paardnshampoo gebruiken die de vetlaag beschermd
gelukkig wel altijd droge plek om te staan/ liggen maarja bij in/uitgang en waterbakken enzo heel snel weer blub 
) en als ze niet op de wei kunnen/ mogen in een witte zandpaddock die dus ook altijd droog is IDEAAL
) en in het voorjaar als (bijna) alle wintervacht eruit is --> Dan was ik haar helemaal met keratoshampoo tegen jeuk en kriebels
O ja en soms als ik echt een keer denk ARGH je bent echt goor en krijg t er niet uitgepoetst
) of als ze door bosrit lekker blubpootjes heeft
of gewoon omdat het warm is en een douche na t rijden dan wel erg lekker is (denk ik)
lees net leuke vacature --> ik wil ik wil ...