[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tinuss

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 07:51

Sjoe heel veel sterkte toegewenst

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:12

sterkte sjoe, en fijn weer wat van je te horen.

ik ga vandaag lekker een dagje naar amsterdam, lekker winkelen

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:16

oh dat is een goede tip cindy! dank je wel! Tot die tijd moet ik me eerst ff redden met of emmertjes lopen of zo een constructie knutselen met slang. ik heb alleen ff geen koppelstukje, kan'k vast niet vinden in de chaos
als ie eerst maar 50/50 drinkt, dat scheelt al de helft!!

yarka idd!! ik krijg morgen de dvd's binnen en ga ff een goede leadrope enzo bestellen.

zaterdag komt er een clinic van Corine Vogelaar hier in de manege... moe'k eigenlijk wel heen hè?

Sjoe alsnog gecondoleerd, da's nooit mis hè'

chubb klinkt als een fijne les, dat wordt leuk oefenen de komende weken!

draaakje winkelze!!!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:30

Draakje winkel ze.

Chubby, heb je nu spierpijn?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:37

Vashti; ik krijg m’n rijlessen gelukkig van mijn ouders
Vervelen dat je de fotocursus hebt moeten missen!

Fjordkootje; fijn dat ze de graaskorf weer afdoen nu!

Haha, Roos, jou Figor is dus ook niet zo schrikkerig aangelegd! Ik vind dat zelf echt heerlijk. Met m’n D-pony durfde ik nooit over straat omdat ie echt óveral bang voor was.. Met Shak gaat er een hele wereld voor me open

Klinkt wel super zeg, van je stage Maya! Ze houden echt goed rekening met je, toppie hoor!

CJ; zo te lezen heb je het ook heel erg naar je zin! Super

Annick, wat een prachtige foto’s weer!

Beterschap, Peetorlan, klinkt inderdaad heel vervelend!

Beterschap voor Roy!, Flettie, en leuk dat je weer eventjes op Fayette gereden hebt

Myrddin, fijn dat je paardje toch nog in de buurt blijft!

Aaah, WenK, Lisje dus al last van de Beeb!
Ik vind het echt jammer dat geen van onze merrie’s drachtig is..

Irritant is dat he, Mamauba, als alles weg is.. ik scheld ook nogal eens op de computer

Succes met je gesprek, Chubby! Wel heel hard moeten werken met de les zo te lezen!

Sjoe, gecondoleerd. En heel veel sterkte!

Jou les ging ook weer lekker, zo te lezen, Jellie!
Wel stoer hoor, springles! Ik heb gewoon serieus al jáááren niet meer gesprongen.. en met Shak echt nog nooit..

Veel plezier met winkelen, draaakje!

Zo te zien is het best lekker weer! Even m'n glas thee leegdrinken en dan eens kijken of ik Shak in m'n eentje opgezadeld krijg.. (ze wil nog welleens gaan mutsen als ik haar vastzet) ..en dan lekker een ritje maken
En vanmiddag weer autorijles..

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:42

Mazzel, echt fijn dat je de lessen van je ouders krijgt. t is anders gewoon niet te doen, natuurlijk...
Rij ze. T ziet er hier lekker uit buiten

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:43

Mazzelmeid e.a., de schoolgaanden hebben het toch ook wel heerlijk he... Lekker een buitenritje! Geniet ervan, het weer klaart inderdaad sneller op dan verwacht!

Jean, geen spierpijn... Chub wel denk ik
Dus die heeft vanaaf lekker vrij.

Heb nu al de zenuwen voor vanmiddag... Wat zal ik doen? Ik wil er 200 bij, anders gaat het niet door. Zal ik 300 zeggen om onderhandelingsruimte te creeeren? Of 200 zeggen en gelijk aangeven dat dat geen ruimte biedt?

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 08:51

Mazzelmeid, das wel lekker dat je je lessen van je ouders krijgt!
Ik moet het wel zelf betalen, maar goed ben er ook al 3 jaar voor aan het sparen
Veel plezier met je ritje, ik ga ook zo...even met Spice voor de kar een rondje buiten (als het droog blijft ) en daarna Santana nog even pesten

Jellie, les ging ook weer goed zo te lezen!

Chub ook weer hoop geleerd!!
Succes met je onderhandelingen!

Heb net met mn vader boodschappen gedaan voor mn verjaardag voor zondag je kan het maar vast binnen hebben he
morgen moet hij hele dag werken en zaterdag ik...en ik wou toch wel ff mee dus dan maar nu

Wel fijn dat het weer zo snel opklaart, kunnen de paarden teminste gewoon naar buiten!
ik ga me zo maar eens omkleden en richting stal

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:00

Jij ook veel plezier op je menritje!

Heb net snelsnel ff SDG gebeld. Chub wordt maandagavond geschoren, maar m'n dunne regendeken is nog niet schoon SDG komt met een half uurtje die deken ophalen en dan is 'ie waarschijnlijk zaterdag alweer klaar Toppiejoppie!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:02

Chubb, ik zou zelf dan eerder voor de 300 gaan. Dat vind ik zelf makkerlijker onderhandelen... Ik hou van 'ruimte' Succes!
Wat is SDG?

Ingrid, Lekker boodgeschapt Leuk dat je bijna jarig bent = kadootjes Weet je al wat je krijgen gaat? Ik hoop dat Flan tussen de middag ook lekker de wei op kan maar het t idee dat hier een beetje dicht trekt

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:17

Pellie kan hij er ook niet langzaam aan wennen sloot water of moet je nu altijd slepen? Of misschien een bron slaan als hij wel tegen het grond water kan. In elk geval wel even lastig.

Idereen bedankt voor de tips m.b.t. het verliezen van berichtjes. Ga ik nu ook maar even voortaan doen.

Chub als je nou eens aangeeft dat het te weinig is en hun probeert te laten komen met een beter bod? Ik heb dit ook een keer gedaan en kreeg er in 1 keer meer dan 400 euro per maand bij. Bijna de helft van mijn loon. Ze waren namelijk bang dat ik ging lopen wat ik een half jaar later ook als nog ging doen want elke keer de fouten van anderen verbeteren is zo vermoeiend en vervelend. En het erge was dus nog dat de baas en bedrijfsleider best wisten dat ik de boel draaiende hield en het wel goed vonden want uiteindelijk verdiende ik ook meer dan de persoon die het moest doen. Maar dan hadden ze me het gelijk moeten laten doen en niet elke keer iemand die ruim 10 jaar ouder is (ik was net 21) dan mij en het als meer dan 10 jaar deed (ik net een 1 jaar) verbeteren.

Sjoe veel sterkte met het verlies van je schoonmoeder.

Jellie wel lekker dat jullie stal genoten jullie helpen met de verzorging van Flan. Maar mag ook wel als ik lees wat jullie ook allemaal voor de anderen doen . Jullie hebben echt leuke afwissende lessen zeg.

MM veel plezier met je 2 ritjes vandaag.

Ingrid al veel lekkere dingen gekocht? Ik vind verjaardag boodschappen de leukste boodschappen die er zijn.

Zo ik ga zo maar weer naar de paardjes. Poepscheppen zoals elke dag en dan nog even wat puin van gisteren op ruimen en dan nog een groepsles geven vanmiddag tussen door nog even proberen Pippa te rijden dus weer lekker druk want Mirthe moet natuurlijk ook eten, drinken en spelen.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:19

Chubby ik zou ook 300 zeggen, heb je wat speelruimte.

Mazzel meid, het ziet er lekker uit maar is best fris

Mamauba, veel plezier

Xingrid, veel plezier met mennen

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:24

Chubby schreef:
Heb nu al de zenuwen voor vanmiddag... Wat zal ik doen? Ik wil er 200 bij, anders gaat het niet door. Zal ik 300 zeggen om onderhandelingsruimte te creeeren? Of 200 zeggen en gelijk aangeven dat dat geen ruimte biedt?

Ik zou zeggen, ik wil dat salaris hebben, anders blijf ik werken voor het detacheringsburo. Zou ik denk ik toch liever blijven doen, eerlijk gezegd, anders zit je op 1 plaats en ben je verplicht om daar te gaan wonen en dergelijke. Ik zou voor een meer flexibele baan gaan zoals bij het detacheringsburo. Betere vooruitzichten denk ik ook voor je toekomst.

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:41

NikitaGoGo ik heb je een mailtje gestuurd over Maxolo. Heb je hem ontvangen?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:48

Mamauba, ik vind t ook lief dat er zo naar Flan omgekeken wordt. Vanaaf doe ik dan weer de deken op bij de Tink van mijn stalgenootje. Dit is leuk elkaar wederzijds helpen. Dan doe je t ook met een tevreden gevoel!
Veel plezier met de paardjes. Pippa lijkt me echt een heerlij beest!

Ik had net even mijn ouders gebeld. Sinterklaasdatum staat nu vast Lekker valse gedichtjes verzinnen
En mijn pa heeft WEER een nieuw gehoorapparaat.. en deze lijkt eindelijk iets te helpen. Als hij in de woonkamer zit kan hij af en toe mijn moeder horen als ze in de gang loopt Ben er wel heel blij om

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:53

hallo allemaal,

ik kom gezellig mee praten ( als dat mag ) ik ben de nieuwe verzorger van Tommie ( desillies )

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:56

Debo, leuk dat je tommie gaat verzorgen! En welkom hier

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:59

Zo nog effe snel voor ik ga kamperen.
Spetters bloed wordt onderzocht en zijn mest ook. De dierenarts vond hem er schraal uitzien en zijn vacht was dof. Hij is verder wel levendig en eet goed. Nu dus in spanning afwachten wat die onderzoeken opleveren. Ook moet ie weer een zandkuurtje. Maak me wel zorgen om mijn kanjer. Hopelijk valt het allemaal mee.
Nou ik ga snel onder de douche, tot morgenavond!!!!

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 09:59

Welkom Debo! Veel plezier hier en met Tommie.
Ken je nog van het koudbloedforum.
Hoe is het met je shetje?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:01

Wij gaan binnenkort ook weer lootjes trekken voor Sinterklaas. We doen dit jaar alleen surprise voor 50,-. Normaal waren er ook nog hele stapels losse kado's, maar dat werd echt te gek...
Wordt wel weer ff slikken om dit weer zonder vriendje te moeten vieren. Vorig jaar kregen Rich en ik samen een surprise: een compleet ingericht huis van papier machee

Oke. Adem in adem uit. Ik vraag er gewoon 300 bij. Het leven is al zwaar genoeg Als ik dan 150 of 200 krijg is het oke... Ik praat dan over een heel behoorlijk salaris hoor...

NikitaGoGo, dit is een hele leuke baan die ik voor de komende jaren wel ambieer. Ik hoef niet te verhuizen, integendeel, en weet mijn max reistijd nu redelijk zeker.

Jellie, SDG is een ruitersportzaak die een dekenwasservice heeft. Komen deken thuis ophalen en weer terugbrengen. Een keer per jaar laat ik mijn dekens wassen voor die paar euro. Meestal in het voorjaar (na dekenseizoen), maar dat was er nog niet van gekomen

Debo, welkom!

Spetter, ik duim dat alles goed komt met je knollie. Veel plezier met kamperen *bibber*

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:13

Cindy, even spannend voor jullie dus Ik hoop dat t meevalt. Maar wel fijn dat t allemaal bekeken wordt!

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:20

maya, fijn van je stagebedrijf zeg, echt begripvol

spetter, ben benieuwd wat er uit de onderzoekjes komt, arme spet
morgen veel kampeerplezier vast!

annick, prachtige foto's!

peetorlan, bahbah das niet niks beterschap, snel opknappen!

graaskorf, ook maar beterschap en sterkte, hoop dat ze snel weten wat het is

leon, ik dacht dat ik hier degene was die mensen lastig viel met foto's haha maare, mij val je niet lastig hoor, super foto

flettie, gaaf hoor lekker zonder zadel rondgehobbelt, idd vaker doen, krijg je een goede zit van, en je voelt je paard ook veel beter aan he

CF, best rustig dus in walibi door het weer, jammer van de regen maar heeft idd ook zo zn voordelen

myrddin, leuk dat je weer eens hier komt, blijven nu haha, echt fijn voor magje hoor, en voor jullie
heb trouwens een jongen gevonden die wel op dr wil rijden, serieus haha
ennuh, waar blijven die foto's nou
had leon niet verteld dat ze verkocht was, haha ook dat ze gewoon een ander baasje had hoor

pellie, gelukkig weet je nu wat het is
wij hadden hier altijd eerst grondwater voor de paarden maar kwam toen echt zo'n vetlaag op te liggen zeg maar, dat vertrouwden we ook niet meer dus nu gewoon kraanwater
teveel stikstof of iets zit er in dan meen ik, nou hoop dat je een oplossing kan maken voor het water
ook parellie doen, gaaf hoor, zag ook dat morrie die hier eerst zat ook flink bezig is en volgens mij gaat het echt goed nu

chubby, intensief lesje dus, wel leuk!

sjoe, gecondoleerd, heel veel sterkte met dit verlies

jellie, super springles gehad zo te horen, jullie doen echt leuke dingen
en fijn dat een paar mensen van stal jullie nu lekker helpen, flantje buiten zetten enzo, jullie zijn immers ook druk geweest met andermans paardje

draakje, veel plezier in amsterdam!

mazzelmeid, autorijdse haha ik ben jaloers :p

ingrid, voorraad ingeslagen voor je verjaardag

mamauba, poepschepse

debo, hey wat gaaf dat jij de nieuwe verzorger van tommie bent, weet niet of je mij nog kent, volgens mij van het prairie forum eerst en een beetje op bokt ook
had dat fjordje waarvan we stiekem zeiden dat het rydars zoon was hihi

zo en nu snel naar stal, hele middag oefenen met mensen van stal en van buitenaf met parellidingetjes
dan nog mee met een vriend naar paardje wat ik vroeger heb gereden wat alleen maar bokte en steigerde, gaat nu super, echt leuk heb dr echt zin in
vannacht giga nachtmerries gehad alleen over die gozer... dus ben beetje moe

ennuh, poppetje 102 is gekust hahahahaha

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:27

Wow Roos, een poppie 202..... vertel

hetlarixbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:32

Debo welkom hier. Tommie lijkt me een heel fijn paard om te verzorgen.

Chubby you go girl.

Spetter even spannend dus. Nu maar hopen dat het allemaal maar mee valt.

Jellie Pippa lijkt niet alleen een heerlijk beest maar is het ook. Ze is echt geweldig maar wel lekker koppig. Maar dat maakt haar alleen maar leuker.

Sinterklaas daar heb ik ook zo zin in. Voor het eerste met Mirthe al zal ze er niet veel van snappen maar toch. Kerst lijkt me ook heerlijk. En natuurlijk Mirthe's verjaardag oudjaarsdag.

Roos alweer met Poppetje 102. En zoende die lekker?
Wel balen van dat rot joch.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 10:33

Vorige week maakte popetje 101 het 'uit' en nu is er een poppetje 202, volgens Jellie....

Weet je hoe we dat hier noemen Jellie?

Roos, vertel!