[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:11

helaas 1.50m is te laag denk ik. hij is voor een man van (geschat) > 1.80m. dus die heeft wel een flinke tink. nodig. wie had je in gedachten???

ohja Kaat, die merrie is ook wel leuk. houdt haar in gedachten tnx

Caily

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:14

Ze is wel breed, ik ben ook 1.77 en rij op een Tinkertje van 1.44 en een van 1.48, ligt echt heel erg aan de bouw, dit is een kleindochter van Thunder icm een mooie cobmerrie, ze staat in Belgie, net over de grens bij eindhoven. Ik zal wel een foto zoeken als ik heb gegeten.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:15

Is goed Lotte, rustig aan ik heb de tijd en eet smakelijk! ;)

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:34

wauwi maartje wat een gave foto's!

hier ook rustig vandaag geweest.beetje laat uit bed voor ons doen.daarna lekker veel op de bank gehangen.na t warme eten naar ruana gegaan.
omdat er een pony langs de longeerplek stond die niet bepaald vrienden is met ruana,ben ik toch maar in de rijbak gaan longeren.zadel erop gedaan,maar ik was niet echt tevreden hoe het lag.het lijkt te schuiven en ik kreeg t ook niet lekker aangesingeld.maar t bleef wel redelijk goed zitten.na even gelongeerd te hebben het zadel eraf gehaald en haar in de bak laten staan.ik dacht dat ze wel ff wou rollen.ondertussen zadel naar binnen gebracht.komt net de stalhouder aangereden om te voederen.die wees me er op dat ik in de longeercirkel moest longeren.Ik heb haar verteld waarom ik dat niet deed.daarna ruana uit de bak gehaald en even gelopen over straat.stalhouder ging weer weg.ik nog ff getut en ben daarna vertrokken.kom ik de stalhoudster weer tegen,maar dan op de ducati.zo gaaf om te zien!ik heb ze gezegd dat ik ze morgen of overmorgen even wil spreken en dat was goed.morgen zijn ze een dagje weg op de motor,dus ik hoop ze toch morgen even te kunnen zien.

zometeen een paar nieuwe foto's!

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:36

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:39

Rustig aan gedaan vandaag. Heb gister een poging tot western rijden gedaan met een hand. Wou voor geen meter Amigo snapte er niets van dus verder lekker los teugeltje gestapt. Naast de loods stond een Groninger hengst de boel op stelten te zetten dus daar was Miggs niet blij mee

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:45

Afbeelding
tja wat moet ik hier nou van zeggen?ze is lekker gek! }>
Afbeelding
tja hier kijkt ze met moeite mooi.ze was een beetje boos dat ze vlechten in had gekregen(vanwege die warmte)

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:46

HijadelaLuna schreef:

Jeetje dat is idd wel een tank die groter toont! :P
is dit de merrie waar je was wezen kijken
ik pb je trouwens wel ff

Hahaha die fotos, wat een lekker bekkie zo met dat tongetje!! en haar grijze koppie! zo lieff

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:49

Ahh, dat grijze hoofdje <3

Net filmpje van VD met Jacky geupload, stelt nog niet veel voor, maar een basis is altijd belangrijk :) Is nu nog vooral wat stoeien en spelen om hem er meer interesse in te krijgen. Had hem wel niet gelongeert vandaag, anders was hij waarschijnlijk weer een hoop speelser.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 21:50

de met dat tongetje vondt ik zelf ook t leukst.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:28

Faye, heb eventueel nog een merrie van 3 jaar in de 'aanbieding', moeder is een stermerrie (Vanner) van 1.58 en vader is Baggio (1.65), ze is haar moeder al ruim voorbij, dus ze 1.60+.
Braaf dier, nu nog groen, maar wordt binnenkort beleerd bij ons op stal.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:32

Haai allemaal,

Hier weer even een berichtje van mij... Hier gaat eigenlijk alles goed. Mona is lekker 3 jr geworden. Ik ben inmiddels 7,5 kilo afgevallen, dus hiio dat het zo allemaal door blijft gaan.
Ik merk aan mezelf dat ik Stafanja nu wel echt afgesloten heb en Mona volledig in mijn hart heb gesloten. Vandaag heb ik heerlijk stuk gelopen met Mona en het zo een dappere meid. Ze vind het heerlijk om te lopen en de wereld te verkennen. Dus ik laat mijn vriend morgen een fiets ophalen en ga ik dr naast de fiets proberen wat te trainen, maar gaat wel goed komen.
Vandaag met lopen was iemand met tuin aan de weg gras aan het maaien met zitmaaier. Mona er dus naast gezet, wat denk je: als ik mw niet vast had gehad was ze er gewoon achteraan gegaan. Echt ik heb nog weinig zulke bom proof paarden gezien. En dan is ze nog maar 3 en ziet pas sinds een half jaartje wat van de wereld. Super toch. Toen we weer thuis kwamen wilde ze rollen (ivm warmte had ze het zo onzettend warm, ze schuimde helemaal op dr borst terwijl ze met lopen volledig ontspannen was) en wat denk je, gaat mw op de stenen rollen, hahaha. Die mafkees. En dat terwijl er 1 meter verder land was met ook een laag zand hahaha.... Ze verbaast me elke keer weer hahaha...

Ellie, Is Ruana nou inmiddels wel aan de pijnstillers of niet? Wel fijn toch dat er nu een behandelplan is opgesteld zodat je er achter kan komen wat het is. Maar wat wil je nu precies bespreken met je stalhoudster dan?
Ze is wel leuk, leuke foto's.

Lotte, ik heb al via ander topic op je gereageerd.

Jacky, lekker gereden.

Verder kan ik helaas ff niet lezen ivm hoofdpijn, dus duik ff mn bed in. Morgen helpen bij mn zwager in de viswinkel... Hoop in de middag ff verder bij te kunnen lezen.

elliecuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:47

@tamadine:ze heeft nog geen pijnstillers gehad.ik wil eigenlijk haar eerst even longeren een tijdje voor wat conditie.het is vindt ik niet eerlijk als ik haar ga belasten met weinig bespiering.dan is de kans dat ze daardoor valt/struikelt vel groter.vandaag voor het eerst weer zadel er op gehad.ik vondt m niet super liggen want ik zag m gewoon bewegen tijdens het draven.maar ik kreeg hem ook niet beter aangesingeld.morgen wil ik samen met stalgenootje er even naar kijken.(misschien zie ik dat bewegen wel verkeerd).
ik wil gewoon bespreken met de stalhouder of zij een manier weet waarmee we het berijden kunnen nabootsen.Naar mijn idee is het niet veilig er iemand op te zetten,omdat je niet zeker weet of ze weer door haar knieeen gaat.Nu weet ik dat een arts best wel veel durft in te schatten,maar van ongelukken ben ik ook niet echt gediend.de arts zegt dat ik het moet proberen of het kan,maar wie is er zo gek om er op te zitten?bovendien,de stalhouder zal het niet eens toelaten(nee ze is niet de baas over ruana,maar wel de baas over de bak.)

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 22:47

Leonoor ik PB je (weer) even haha

Mara, ik ken het gevoel helemaal.. ik had in het begin ook moeite met Denzel... puur omdat ik met Silvester zo´n goede band had en ik niet het idee had dat ik ooit zoiets met een ander paardje kon krijgen... maar nu... Denzel is MIJN grote vriend en liefde en dat gaat echt niet meer over!!! en sil. die zit gewoon op een speciaal plekje in mijn hart.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 23:22

Goedenavond!
Heb wel megelezen, alleen zelf niets meegemaakt oid haha.
Nu ook weer wat tijd om te reageren nu ik in de nacht zit. Donderdagochtend kom ik d'r weer uit!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 23:30

woww pittig weekje Jess!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-12 23:36

ja helaas wel. Vrijdag nog late dienst dus gisteren is eigenlijk mijn enige hele vrije dag geweest...

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 01:20

Knappe roetje! vind haar bles zo leuk!

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 06:54

Hoe gaat ie met Jaron? Nog wind in zijn manen?
Jeey nog 40 minuten en dan mag ik de auto in, zo in 1 rechte lijn naar mijn bedje.

Heel veel plezier voor degene die iets leuks gaan doen met K-dag! Ook wanneer het niet K-adg gerelateerd is hoor haha.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:28

bah koninginnendag, hb er helemaal nix mee ;)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 11:58

Goed,

Leuke foto's.

Kaat ik raad je aan bij de jambette om iets kleins een zweepje of iets te gebruiken als aanwijs stock of iets anders gewoon zodat dat duidelijk is nu ga je het nog niet merken maar op een gegeven moment zouden ze door miscommunicaties wel eens jambetten tegen jouw aan. Voor de rest niet veel aan te merken je bent goed bezig. Als je iemand zoekt voor een lesje weet ik eventueel wel iemand voor jouw ;).

Verder kl*te nieuws gehad vandaag. Het zelfde moment dat het veulen van Joy overleden is ook de eigenares van de ranch verdronken ;( |( . Waar Spix ook heeft gestaan (vorig paard) en waar BJ over een goed 2weken op de weide mocht van haar. http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=283PDSC0 echt het is allemaal zo onwerkelijk alsof ik zou bellen en ze zou openemen :\

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:00

Fayem ik raad je een ding aan ga niet bij eurotinkers gaan gaan kijken. Die man liegt over dingen dat het niet meer wel is. Hij koopt ook zelf z'n paarden op voor een 10ntje bij wijze van en verkoopt ze dan voor ruim 3000euro met vaak lichamelijke gebreken.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:07

hetlevenwint schreef:
Fayem ik raad je een ding aan ga niet bij eurotinkers gaan gaan kijken. Die man liegt over dingen dat het niet meer wel is. Hij koopt ook zelf z'n paarden op voor een 10ntje bij wijze van en verkoopt ze dan voor ruim 3000euro met vaak lichamelijke gebreken.

ohh jeetje dat wist ik helemaal niet.. nou bedankt voor de tip... nee ik wil niet een paardje aanprijzen waar wat aan mankeerd al kan later altijd anders blijken

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:16

Moest het zijn dat ze toch verliefd word op een tink van daar, zeker een dierenarts meenemen en volledig laten nakijken. En verschillende websites nakijken op te koop want bijvoorbeeld op kapaza is het 3000euro en dan op 2de hands maar 2000euro, heel goed opletten met die vent.

Zou zeggen Jayney weet er meer over in het topic White Spirit....

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-12 12:31

Hallo iedereen
ben even tijdje afwezig geweest met plaatsen
Ik heb een ongeluk gehad en dinsdag nacht in ziekenhuis beland.
had een lichte hersenschudding en mijn rechter ooglid lag beetje behoorlijk open.
(Ben gestruikeld in de gang en met mijn hoofd vrontaal op traptree gevallen.)
heb even dagen rustig aangedaan en mocht natuurlijk niet achter de computer .
heb natuurlijk wel af en toe gelezen want ja ben behoorlijk verslaafd aan bokt.
zoe heeft afgelopen week rust gehad en pak haar nu weer rustig op.
vanmiddag lekker buitenritje en zal de vliegendeken maar weer op doen want temperatuur is hier nu 24 graden in de zon hihi.
nou lees weer veel mee :j groetjes :)