Wat een rotziekte die droes, wens Angela er maar sterkte mee Janet.
Wat een gezelligheid bij jou Petra.
mnkortleve
Geplaatst: 10-12-09 09:29
Goedemorgen.
Ik heb weer eens oorontsteking.
Ik moet straks naar het ziekenhuis voor Gerjen en daarna ben ik aan de beurt voor mijn rug.
Induna
Geplaatst: 10-12-09 09:43
goedenmorgen!
Mnkortleven: auw een ooronsteking.. Sterkte
Ben ook ontzettend gaar, hard aan weekeinde toe of eerder vakantie.. Nog 2 weken..
Sterkte iedereen vandaag, en werkze, schoolze enz
Grit
Geplaatst: 10-12-09 09:50
Goedemorgen!
Hier een verkouden iemand, alles zit dicht
Mirjam, sterkte vandaag!!! Oorontsteking
Grid, dat was ik gisteren nog vergeten te zeggen, maar je haar zit leuk zo!
Eevee
Geplaatst: 10-12-09 10:02
Good Morning
Vervelend Mirjam en pijnlijk ook
Grit verkouden bah
En ja hoor ik ga paardrijden......regent het!!! Ik hoop echt dat het zo droog word........ik wil mijn nieuwe zadel uitproberen!!!!!!!! Ja ik zal foto's maken
Vanmiddag kerstboom kopen
M_D_H
Geplaatst: 10-12-09 10:53
Goedemorgen, ik ben ook weer eens present :d
eevee, leek dat je zadel binnen is
kom ik op school, hebben we alweer de eerste 2 uur vrij... is dus weer niet doorgegeven en we zitten dus weer voor niks op schools :s
Grit
Geplaatst: 10-12-09 11:01
Veel plezier Eefje, zal duimen dat het droog is als je erop zit!
Desiree, daar zou ik dus echt heel chaggie van worden
Cecille
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-09 11:21
Goedemorgen allemaal,
Bahverkoudheid, pfff heb ik nu al 2 maanden last van... word er echt gek van.
Mirjam, dat is echt vervelend
Eevee, Leuk nieuwe zadel.... foto's !!!!
Hier rustg, werd vanmorgen weer vrolijk verwelkomd door mijn meisies en heer oooo wat zijn ze vrolijk en hinniken ze als ik aankom.... alleen is het meer van Eten yeahie ...
grid
Geplaatst: 10-12-09 11:24
* had nog verlofuren staan die niet mee kan nemen naar volgend jaar dus vandaag lekker vrij morgen weer naar utrecht anders liever morgen vrij ... pff t is trouwens wel baggerweer *
Thanks allemaal Wel grappig dat het uitzichzelf eigenlijk al best goed valt wel zit het iedere keer weer iets anders ivm wind e.d. de zijkanten zijn ook gesneden maar de ene dag zie je dat wel en andere dag niet ennuh collega's uit andere inspectie herkenden me niet
O Mirjam echt O die wil ik wel overnemen/ lenen (weet wel niet wat John ervan denk die vind dat allemaal maar onzin vanalles op de raam ) en haarkleur slecht Wat nu er maar iets overheen? of wassen met antiroos shampoo schijnt te werken en bonny maar waarschijnlijk hormonen AU oorontsteking
en hmm keuringen tja ik wil er nog steeds eens heen met Say maar dan wordt t denk Someren of Wijchen al denk ik dat ik niet naar Someren durf zoveel concurrentie
Kim persoonlijk als ze al 3x 1ste premie hebben gehaald zou ik niet meer gaan maar er zijn er die er anders over denken en gewoon ieder jaar weer gaan Is denk net wat je leuk vindt
Banbay alweer 1.65m Ja je zag hem echt groeien toen we bij jullie waren van die lange stelten en leek gewoon iedere dag groter hem staat het wel
Eefje kerktoren over huis en het gered maar nu doet ie het ook nog en zadel uitproberen maar nu regen O ja had jou zadel voorbij zien komen met roze onderlegger toch?!
TK zich aan het verdiepen in Tinkers en al snel verleifd als leuke voorbij zie komen ik ken het daarom kijk ik ook nooit meer op marktplaats en Haha grappige Bono
Nee toch Noa niet te koop dan ging ze toch nog liever in een kartonnen doos wonen
Angela nog geen internet en nog 1 erg ziek veulentje ...
Grit in de buurt van Janet geweest maar geen ziggy en dundee gezien Jammer Volgende keer in blokzijl moet je ook eens blokzijler brok halen Lekker!!
Hier met werk ook lang met stratenboek gedaan werkt prima als ik ' s ochtends ff keek hoe ik erg grofweg heen moest rijden en ff goed keek naar hoe ik het laatste stuk moest rijden dan kon ik dat onthouden en reed ik bijna altijd gewoon in 1x goed Voor een TomTom ben ik eigenlijk te eigenwijs als ik maar enigzins de weg weet vind ik altijd dat ie me om laat rijden maar als je de weg niet weet idd ERG handig
Petra hele huis enorm in kerstsfeer zeg
TV ja dat commercieel is maar irri staat zoveel verschillends op en gaat zo snel da's niet bij te houden eigenlijk zouden ze per ras gewoon een verzamel TK moeten hebben als je op zoek bent is dat ook makkelijk staat alles bijelkaar maarja daar zullen ze wel niet aan beginnen... en verkouden lief als ze je zo komen begroeten maar voor hun is het waarschijnlijk idd gewoon een rijdende voerbak
Ellen blijft Niamh goed "pesten" idd als ze in conditie zijn help je ze met bevalling wel wordt soms gezegd net als bij mensen dat als ze té veel (strakke) buikspieren hebben dat dat ook weer niet fijn is voor ze
Iedereen dus Op naar een Positief en Goed 2010
Inge bril kapot
Maartje wat is Sonata? en helemaal verkeerd gereden
Lies al gaar en dag moet nog beginnen
Pff MDH weer voor niks naar school
Zo maar eens huisje schoon maken en misschien begin ik ook vast aan de kerstversiering
Ik zit ook thuis.... Heb behoorlijke buikloop! Beetje minder.
MDH te vroeg op school! Daar baalde ik ook altijd van!
Petra's huis voorbij zien komen in kerstsferen! Ik hoop dat het weekend te doen.
Wij doen alles nog met een printje van de anwb. Mogen wel altijd de tomtom van mn oudres lenen want die hebben nu een ingebouwde maar doen het eigenlijk nooit. Meestal komen we er wel.
Mirjam oorontsteking! Dat doet au!!
Ik duik maar effe op de bank. ook beetje boel spierpijn in mn nek en schouders.... Denk van mn draakje rijden gisteren....
Thanx voor de samenvatting Ingrid! ik doe mee met de positieve instelling voor 2010! Niamh liep heerlijk gister, zou haast inschrijven voor zondag om op wedstrijd te gaan... hihihihi was echt een verademing, lijkt alsof de buik weer verandert, kon nu makkelijker aansingelen dus het zakt allemaal wat naar beneden en naar achter. Zit nu wel te schommelen in het zadel, en iemand moet gaan hangen als ik opstap, anders schuift het zadel er zo af! hihihi vnvd een clinic van chantal van lanen ofzoiets? en de hoefsmid komt voor de knollies.
Hoi allemaal, ik kom even binnenvallen (moet zo weer weg en ook even geen puf om hard mee te kletsen) Maar wilde vragen of iemand hier in de buurt (zuidoost Drenthe) interesse heeft in een aangesneden pak voordroog. Hij ligt in de weg, dus hij mag weg. Het is van prima kwaliteit, ruikt goed, het wordt met smaak gegeten, enz., maar op de één of andere manier kunnen die van ons er gewoon niet tegen
Ellen heerlijk gereden alleen beetje schommelstoel en schuifzadel O Chantal van Lanen die "ken" ik wel die staat in Uden met der paarden samen met zussie (michelle) al bij de pony's "bekend" en nu bij de paarden in Suptop
Hmm Muds da's balen en apart
Tv Succes met verkoop! eigenlijk zouden ze commercieel ook moeten splitsen in bv verkoop paarden, webshopaanbiedingen, dekhengsten, stalling enz enz dan zou het wat overzichterlijker worden
Hmm dacht hier net Ja Zon het wordt droger ... maar ondertussen alweer net zo druierig als vanmorgen...
en hoorde net Flappie weer op de radio
schopt zichzelf weer aan de gang
Laatst bijgewerkt door grid op 10-12-09 13:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Oeh Cécile... "Kunstjes die met western te maken hebben??"
Eevee
Geplaatst: 10-12-09 13:37
Ben weer terug, heb wel gereden......maaarrrr ben vergeten foto's te maken Het was allemaal een beetje hectisch, vandaar. Maar dinsdag een herkansing...... Ze is trouwens zwart ipv wit het is echt een drama, ben blij dat ze na het weekend naar binnen gaan. Oja maandag komt er een nieuwe merrie op stal Lily heet ze, foto's volgen
Ik ga weer moet naar het tuincentrum.....*zucht* wat een leven