Idd veelstedik... speknekkie.... maar heb vertrouwen in de huidige eigenaresse dat ze er mee uitkijkt Al doet het me wel wat als ik hem zo zie, terwijl hij bij ons zo mooi slank en gespierd rond liep te paraderen Mja, je kan niet altijd alles hebben.
Resi_lover
Geplaatst: 01-06-09 19:52
TK, wauw, wat gaaf joh, lijkt me echt super leuk om mee te maken
Chantal echt gaaf je halster
Janet met Wilco en de motor weg geweest
tobiasje
Dundee Dat roze grijze gestreepte halster is gaaf heb er zelf ook 1
Heb voor Chantal nog een paar foto's van de keuring van vorg jaar in Wormer
wow die sorento, hij heeft een goed kosthuis zeg Blinkt als een spiegeltje!
Het is de cursus bij Terra natura ( velen vinden het zweverig dus zal dit er alvast bij vermelden ) Er zijn verschillende cursussen dit was Communiceren 2 . Je gaat met de groep cursisten onderzoeken hoe het er in de kudde/ harems aan toe gaat, wie is de leidende merrie, leidende hengst en zijn er secundant hengsten enz enz. tot waar is hun leefruimte en uit hoeveel leden bestaat een harem. verder het observeren van hengstengedrag, erg leuk om te zien en te weten dat hengstengevechten dus al op zo'n leeftijd van enkele weekjes al voorkomen bij veulens. beheerst tot op de puntjes,allemaal oefening voor later.
Ik wil de opleiding tot docent gaan doen, start in 2010.
Resi_lover
Geplaatst: 01-06-09 19:54
Sorento is gaaf haha, wel jammer dat ie niet meer zo slank en gespierd is maartoch
Grit
Geplaatst: 01-06-09 19:55
Sorento is een knapperd! En idd te dik. Dekt hij nog?
Grit
Geplaatst: 01-06-09 19:56
Wat is het doel van de opleiding TK, wat kun/ga je dan doceren??
Chanel_
Geplaatst: 01-06-09 19:56
Wat een leuke papa heeft sierra.
Dankje Lois, zijn leuke foto's Alleen op sommige wat kan ik een bek trekken
@grit: zo en zo persoonlijke ontwikkeling. Verder het doceren/omgaan met op basis van lichaamstaal en grondwerk. Ook het lesgeven in rijden op deze basis en het omgaan/helpen van probleempaarden. (oftewel mensen ) ook het zadelmak maken van paarden enz enz. het is vrij breed. Er zijn ook mensen die de opleiding doen en verder gaan in de combi van gehandicapten met paarden of mensen met psychische klachten.
Persoonlijk is het voor mij meer het doel om op deze manier meer diepgang te krijgen in het natuurlijk gedrag van paarden en dit uitdragen/helpen van anderen/paarden.
timokyana
Hee, lekkertje Sorento! Echt een dikkertje dap geworden idd, maar glimt als een spiegeltje! En Tobiasje, vliegende vis!
En Rebecca, wat gaaf zeg! Heel bijzonder dat je daar bijwas. Negeren die paarden je dan ook, of komen ze wel op je af? Woon je trouwens al in je nieuwe huisje?
En Leon, ja meer foto's! Maarre... we hebben ook nog Himesh foto's van je te goed, of heb ik die gemist?
Dundee morgen balloos, arm ding! En dan ook nog in het roze.... Ik vind roze afschuwelijk voor paarden, Kascha heeft van vorige verzorgster nog een roze halster liggen, maar die krijgt ze echt NIET om!
snowdon
Geplaatst: 01-06-09 20:23
Ik dring ze jullie gewoon op
Baywatch-hunk Tobias
Wannabe-duitser....
Even poseren
En madame was ook mee, voor een verjongingskuurtje
Laatst bijgewerkt door snowdon op 01-06-09 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt