Kom maar op met je stoere dame
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Studeer in Groningen, communicatie. Ben nou derdejaars.
Berdien schreef:Wauw Sita, wat lijkt ze al.. af zo! Ik weet nog zo dat je haar kocht, je nog vol twijfels zat en kijk dat nou gaan! Wat moet jij trots zijn

Kweet niet hoe ik t moet beschrijven hoe dat dan voelt..

Volgens mij begrijpen wij elkaar Sita
Berdien schreef:Volgens mij begrijpen wij elkaar Sita

Chris 
Doe poging tot studie en werk wel een paar daagjes in de week, paarden staan aan huis op ons akkerbouwbedrijf die ik veels te weinig zie nu
Tink is drachtig van Hugo Boss. Sita_ schreef:Ook van dat ik er nooit aan zou hechten, of dr een cent in zou steken.. Ze kon t bekijken.. En kijk nu, ik schiet verdorie vol als ik haar ergens achter moet laten.. Ik kan niet slapen omdat ik haar zo ontzettend mis en zit er zo mee bezig.. En dan nu dit, ze doet zo dr best..Kweet niet hoe ik t moet beschrijven hoe dat dan voelt..
Ik heb lopen bleren als een klein kind toen ik Aman bij Haron moest achterlaten. Beide keren
En met ophalen lopen bleren vanwege geluk
Met Dewi niet... Vond het wel minder leuk, maar het was niet zo moeilijk.
Van Dewi weet ik dat gewoon niet.... ja een deel, maar eerste deel van leven is blanco.
En jouw paarden dus bij Leon en Arjan? Lijkt me dat ik dan maar eens moet langswippen
Ook om Tobias te ontmoeten 
maar per wanneer vertrek je ook weer?
Lekkere kwaliteit gaat dat worden dit jaar. Van vorige oost-periode is al verloren, en ik heb een hard hoofd in wat dit gaat doen. Vanmiddag op werk ook, kijk naar buiten, pikkedonker, hoosbuien, en ik denk alleen maar aan het stro wat op het land ligt. Gelukkig is de tarwe binnen met een redelijk vochtgehalte maar verders...