[TI] [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Re: [HK] Op naar een zomer vol Tinkerplezier samen met deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 12:25

Haha! die keregen wij ook
ik vond dat altijd verschrikkelijk saai (moeders en zus sloegen me er zowat mee dood ivm ehbo gebeuren ed)

mirthe lekker braaf geweest Haha! mischien vond ze het toch fijn even een nachtje droog met een dik pak stro

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 12:27

Brave Mirthe Haha!

Kreeg nog wat foto's van gisteren, dees is gaaf!
Afbeelding

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 12:34

idd hij kijkt er erg leuk Haha!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:01

Oh... zoooo jammer dat hier geen Bruna zit... Zou ook best zo'n nijntje willen hebben....

Fijn dat de verhuizing goed ging Leon & Arjan... Leuke foto van Snow....

Verder weinig blijven hangen... Ben beetje brak... Middelste zoon heeft net psychiatrisch onderzoek gehad... Uitslag krijgen we in april... Maar zo'n onderzoek duurt 2 uur. Geen winkels open, dus moest echt blijven wachten.... Ben beetje gaar nu.... Gaaaap

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:04

Hoe is het met je ruggie Lies?

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:09

Goedemiddag

Peetorlan gefeliciteerd met de kleine, gaaf veulen Haha!

Lees straks wel helemaal bij Tong uitsteken

Gisteren echt een toffe rit gehad met leon en snowdon. Af en toe moest snow hard werken om door de blubber heen te komen maar dat gekke beest kreeg steeds meer energie. Daarna nog wat geklust op de wei en voordat je het weet is de dag al weer voorbij. Ik was bekaf en nu heb ik het gevoel dat ik niet meer in mijn vooruit kom Haha!
Vanochtend heerlijk relaxt gereden en daarna dabbertje (de poes)vrij gelaten op stal. Gelukkig is ze nu verlost van de kooi want daar had ze het niet zo naar haar zin Haha!

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:17

Heb er behoorlijk pijn aan Peet... Boos! Maar t'is niet anders...

Klinkt wel als een gezellige dag Roxtemp.... Kan me indenken dat je versleten bent....

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:18

lucy mischien volgendekeer een boek mee nemen Haha! dat scheeld al een hoop Haha!
naar van je rug Ach gut de arts kan niet veel voor je betekenen ???

roxtemp wel naar je zin gehad zo te lezen ondanks de vermoeidheid Haha!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:23

NOu meid beterschap dan maar

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:32

Gave foto's gezien van klein grut Haha! wil ik ook wel Dromen miss over twee jaar

Beterschap lucy vervelend dat je er zoveel last van hebt Ach gut

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:40

Beterschap Lucy Ach gut
Nou zeg Leon, kunnen zich niet eens aan de afspraak houden!
Leuke foto van Snow *LOL*
Net mama's haar geverft,

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 13:55

Ah sterkte met je rug, Lies!
Vanwaar dat onderzoek bij je zoon?
Kan wel een nijntje voor je afstaan hoor Lies Knipoog
Of misschien heeft Siet dubbele? Tong uitsteken

rox, nogmaals bedankt he Haha! Was idd gezellig!
Fijn van Dabbertje Ja

edit: nog een filmpje van een natgeregende Snowdon die even bij moet komen van het gedraaf door de stad
http://www.youtube.com/watch?v=-_1tj4vU2FY

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 14:46

Rom... had een boek meegenomen hoor... Maar het loopt daar aan en af en dan valt het niet mee om je hoofd bij een boek te houden Knipoog

Leon... filmpje blijft halverwege steken bij me... Maar ziet er leuk en nat uit Tong uitsteken .... Lieve Snow Lovers
Mijn zoon is 3 jaar geleden onderzocht op autisme. Maar toen vonden ze hem te jong. Niet te jong gelukkig voor speciaal onderwijs. Hij gaat in Rotterdam naar school. Maar nu willen ze hem terug plaatsen in het reguliere basis onderwijs hier in het dorp. En daar zal hij dus "verzuipen" in klassen van 25 tot 30 kinderen. Hij heeft gewoon meer begeleiding nodig en positieve aandacht. Hij is alleen nog al slim, dus heeft ook niet veel achterstand t.o.v. het reguliere basis onderwijs. Ben afgelopen vrijdag met hem naar psychiater geweest. Hij heeft dus echt PDD NOS. Dat is heel breed en heeft te maken met autisme. Hij heeft een lichte vorm, maar heeft het wel. Vandaag gewoon psychiatrisch onderzoek. In april krijgen we definitieve uitslag. Ben er blij mee, want hij heeft nu gewoon recht op speciaal onderwijs. Dan is daar geen twijfel meer over.... En kan hij waarschijnlijk gewoon op de school blijven waar hij nu zit....
Fijn... een nijntje voor mij! Haha!

Mijn rug.... tja.... 't zal wel ouderdom zijn Clown

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 14:49

dat is idd dan niet makkelijk je hoofd bij je boek te houden Haha!

arme snow helemaal nat Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 15:20

Heb je ook al PGB Lies voor 'm? Daar betaalden wij destijds de persoonlijk begeleider voor m'n kleine broertje voor, maar die ging wel naar een gewone basisschool (ok, op de héle school zaten nog geen 50 kinderen dus wat dat betreft... Huilen van het lachen ) En zoals je het beschrijft zal het voor hem dan niet geschikt zijn met zulke grote klassen. Beterschap voor je rug trouwens!

Ik ga eens verslag typen van gister Schijnheilig Clown Heb er zin in Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 15:56

He, Lies, even moe en gaar dus! Heb hier ook zo'n jongetje in de klas met pddnos gehad, wel vaker trouwens. Maar soms is gewoon speciaal onderwijs gewoon beter.

Wat ziet Snow er lekker lief en verwaaid uit daar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 16:11

Goed Vork Lijst Beetje later als gepland, maar was nog andere dingen tussendoor doen Clown

Zondag om een uur of half 8 ging mijn wekker (half 7 oude tijd dus.... Ziek ) Was van plan om een half uurtje te liggen en wakker te worden op het gemakje. Na drie kwartier er toch eens uitgekomen, aangekleed, tassen ingepakt, ontbeten en gedacht of ik alles mee had. Toen op m'n gemakje vertrokken, lekker doorgereden, was geen kip op de weg Haha! En om kwart over 10 ofzo was ik bij Arjan. Auto geparkeerd, 2x aangebeld, kreeg die stomme deur niet open Clown En zijn we doorgegaan naar het tankstation. Daar stond een práchtige helgele trailer op ons te wachten Haha! Enfin, Arjan om de sleutel, ik auto ervoor, en aankoppelen maar. Ging allemaal vlot en soepel, alleen de lichten deden het niet, zat nl een losse kabel bij, en niet een aan de trailer vast, en blijkbaar moest ie dus andersom, maar voor we dat bedacht hadden... Clown Haha!

Enfin, wij naar de oude stek, onderweg kwamen we Leon en José ook nog tegen, die zaten helemaal verkleumd als twee natgeregende vogeltjes bij elkaar *LOL* (hoezo leedvermaak? Schijnheilig ) Toen via de landelijke route naar daar gereden.. (werkelijk waar, wat Brabant met die stomme zandwegen vol putten heeft? Ik snap het niet hoor Clown ) Even denken... Eerst twee van die kleine opdonders in de trailer gezet (vraag me niet welke, want dat weet ik niet meer ROFL ) Volgens mij die bruine en de zwartbonte Clown Arjan vroeg nog : Kunnen ze er niet alle drie tegelijk in? Eeh... nee? ROFL Maargoed, dus gaan laden en ze liepen er eigenlijk zo op. Ja Zwartbonte zag het niet zitten, en begon wat te steigeren, maargoed, het is niet voor niks een shetlander, dus die zet je er eenvoudigweg op Schijnheilig Ging tof. Daarna naar de nieuwe stek gereden. Héérlijke auto Lovers Stuurt zo soepel en licht, net met het optrekken omhoog merk je dat ie op gas loopt, maar is ie eenmaal op gang, dan gaat ie als een trein.

Enfin, wij die trailer op een ander zandpad daarzo gezet, pal naast de 'kantine' van een vereniging daar. Dus we hadden volop bekijks die dag *LOL* Wij dus die opdonders in de paddock gezet na een gezellige wandeling van een paar km. Maargoed. Toen moesten we dus terug. En naast dat zandpad (waar precies 2 auto's over passen) lag een heerlijk brede sloot. En op het terrein van die vereniging stond het stampvol met auto's. Dus ik zag 'm al lekker zitten, straatje keren met zo weinig ruimte overal Clown In een auto / combinatie / lengte die ik niet ken... Nagelbijten / Gniffelen Maargoed, vooruit gereden, en achteruit tussen de auto's gestoken terwijl Arjan keek of ik niks ging rammen. Ging helemaal top Haha!

En toen dus teruggereden om de volgende. Onderweg nog even gestopt om de sleutel te vragen aan Leon, bij een dodelijk vermoeide Snowdon, hij zag er echt uit alsof ie niet meer kon Clown José was ook lekker verkleumd Haha! Enfin, toen dus Chennai en een van de andere shetters meegenomen. Dat verliep ook lekker soepel. Liepen er braaf op Lachen Helemaal geen complicaties eigenlijk. Die weer afgeladen, paar km gewandeld, en toen waren Leon en José er ook al, dus alles in de juiste paddocks gezet en nog eens gaan eten bij de auto. Broer van Leon was er toen ook al. En daarna kwamen CubaLibre met vriend om Chennai eens te bekijken, dus was de boel ver compleet Haha!

Zij gingen beestjes bekijken, en José ging de hond uitlaten Ach gut Clown Wij weer straatje keren en dus als laatste nog om Chayenne en Santa. Ik liep voorop met Santa, en Chayenne volgde heel braaf in bijna 1 keer OK dan! Toen even wachten terwijl Arjan nog wat ging halen. Hoorde nog wel een enorm gedonder, hadden ze de voorstang eruit gewipt, dus die er maar uit gehaald en op hoop van zegen zonder geprobeerd Clown Wij weer op stap naar de nieuwe stek Clown Daar aangekomen, en alles in de paddock gezet. En toen op een gegeven moment werd Swift ineens wakker, en goed ook! Wow!

Heel druk heen en weer langs de omheining dreutelen. Santa stond 'm ook echt uit te dagen en te lonken (de trut Clown ). Op een gegeven moment was hij uiteindelijk voor de helft door de omheining Nagelbijten / Gniffelen Dus Leon eropaf en proberen 'm terug te krijgen, ik in de paddock gesprongen, en 'm langs binnen eruit geholpen. Maar blijkbaar houdt hij er niet zo van dat je aan z'n beentjes zit... Ach gut Zat dus met mijn hand tussen zijn been en de draad klem, en toen ik zijn benen eruit had was mijn hand blauw/paars en lekker opgezet... Nagelbijten / Gniffelen Clown Maargoed. (hand is inmiddels iets minder dik, nog wel stijf, gedeeltelijk voorzien van een rode striem en een boel blauwe plekken, don't you just looooooove horses? Lovers Huilen van het lachen )

Rest van de middag bestond dus uit shetlanderworstelen, hij blééf maar proberen erdoorheen te komen, dus heb er rondjes mee gewandeld, en beetje proberen tegen te houden. Heb zelfs nog op 'm gezeten Clown Hij stond een tijd rustig voor me, en ineens duikt ie tussen m'n benen door, en ik was niet snel genoeg, en hij lift me zo op, en tilt me een eindje mee... ROFL Verder hebben we nog omgewaaide kerstbomen herplant, stroomdraad overal goed proberen te krijgen en de accu aan te sluiten / aarden, puin geruimd, en weet ik het... Oohja, nog heerlijke koffie gedronken van José, en toen begonnen we te denken dat Arjan toch wel erg lang wegbleef (die ging met de trailer om de dwarspalen). Dus toen dan een hele tijd toch contact gekregen, bleek dat ie vastzat in de blub Huilen van het lachen En z'n mobiel wegviel..

Dus wij met z'n allen in de auto van José en Arjan ter rescue... Eerst die trailer eruit gedouwd Clown En daarna de auto eruitgehaald, ik erin, volgas, en zij duwen... Nagelbijten / Gniffelen Op een gegeven moment ging de toerenteller echt naar de 50-60, dus ik Nagelbijten / Gniffelen Als ie zo losschiet, dan vlieg ik met een enorme vaart naar achter, dus proberen te doseren. Maar met z'n allen waren we vlot los. Vervolgens het erf afgeglibberd (helemaal geen profiel meer natuurlijk door de modder Clown ) En 'm voor de trailer gezet. Laatste palen erin, weer naar de nieuwe stek, en daar de palen over de sloot erin gegooid. Klungelige ik zag de spijkers niet (maar voelde ze wel) dus ik zit hier met mijn andere hand en een ontsteking Clown Haha!

Rest van de avond besteed aan alle zooi op te ruimen en die dwarspalen te bevestigen, het ziet er nou wel helemaal top uit hoor! OK dan! Toen gingen Leon en ik die trailer wegbrengen, dat is daar echt onmogelijk hoor. Via een hele smalle oprit moet je die trailer achteruit op z'n plek draaien, en die oprit is ook de toerit voor dat tankstation. Lekker onlogisch hoor, heb dus lekker in de weg gestaan Clown Haha! En toen om half 9 ofzo waren we thuis. Even lekker eten (vreten dus Schijnheilig ) en onderuit op de bank liggen. Om kwart over naar huis gereden, en ik was om half 11 thuis. En nou verrekken we van de spierpijn dus Vork

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 17:30

zo das nog eens een lang verslag Haha!
dus niet alles 100% gladjes maar geen grotere problemen Haha!

leuk zo te lezen hoe de verhuizing ging Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:06

Daar is onze verslagdeskundige weer! Leuk om te lezen! Vooral het shettengevecht! Haha!

Hier heb ik ze vanmiddag weer even met z'n allen op het land gegooid, nu staan ze weer in de paddock. Mirthe's uiers zijn weer iets gedaald.

Ze zouden vandaag de roundpen komen graven, belde die man vanmorgen op dat hij vanmiddag of morgenvroeg kwam, istie nu nog niet geweest! Balen, want ik was juist extra vroeg thuis gekomen om vast palen te gaan zetten. Nouja, hij komt er wel...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:09

Heb even snel bijgelezen, ben bekaf. Was vandaag een drukke dag op de praktijk.
Ga nu nog even lekker met Ziggy bezig, is nu lekker weer.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 18:09

snowdon schreef:
Net ff snel op de fiets naar de Bruna geweest, pakket komt rond 11en...
*oeff mn benen Bloos! *

Zijn zowel de maand als de weekabbonnementen op voor naar Breda Boos! Boos! Boos! Ergens volgende week pas weer, zucht!
Heb nu dus maar een lange strippenkaart gekocht...

Gevolg: iets minder nijntjes Tong uitsteken Maar wel 1 extra gekregen, ze grabbelde maar wat Huilen van het lachen
Heb er nu 5 voor je, Siet! Opsturen?

Mag! Maar je mag ze anders ook komend weekend in Loon op Zand afgeven, als je langskomt?

Beterschap Lies Ach gut
Hopen dat de uitslag van het onderzoek een beetje goed is.
Enne, als ik weer dubbele Nijntjes heb zal ik aan je denken hoor.. Je mag dr best wel eentje hebben.. Knipoog

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 18:15

Oh Leon, ik lees net in t LOZ topic dat je niet langskomt..
Dus dan mag je ze wel opsturen als je wil.. Lachen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:27

Maya, leuk verslag gegeven Haha!

Sita, ik heb hier 4 nijntjes voor jou en 1 voor Liesbeth Clown
Welke heb je al van de volgende 5:
- geel shirtje, zwaaiend handje
- geel shirtje met een 1 erop
- blauw shirtje met accordeon
- blauw shirtje met (tafeltennisbatje/)racket oid in de hand
- oranje shirtje

Pb'en jullie even jullie adres, dames voor de nijntjes? Tong uitsteken

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 18:33

hihi, die nijntjes zijn wel in trek zeg!! Haha!
Ik spaar ze al voor mn kleine schoonzusje maar als ze veel dubbele heeft zal ik aan jullie denken.

Vanmiddag werd ik gebeld door de stal eigenaar.
Bonch heeft een trap gehad van één van de andere paarden uit zijn land en heeft nu een dik achterbeen.... Huilen helaas loopt ie er ook nog kreupel bij..... Verdrietig Gelukkig is het niet open. Maar goed afgespoten en dan morgen maar weer kijken. Morgenochtend wil Bertus (stal eigenaar) wel even afspuiten en dan morgenavond ik maar weer! Hopelijk valt het allemaal mee. We waren net zo lekker aan het oefenen voor de tinkerdag..... Verdrietig

roxtemp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:00

Haha Maya mooi verslag Haha!