die keregen wij ook ik vond dat altijd verschrikkelijk saai (moeders en zus sloegen me er zowat mee dood ivm ehbo gebeuren ed)
mirthe lekker braaf geweest
mischien vond ze het toch fijn even een nachtje droog met een dik pak stro Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die keregen wij ook
mischien vond ze het toch fijn even een nachtje droog met een dik pak stro 
Maar t'is niet anders...
dat scheeld al een hoop 
de arts kan niet veel voor je betekenen ???
wil ik ook wel
miss over twee jaar

Was idd gezellig!
.... Lieve Snow

) En zoals je het beschrijft zal het voor hem dan niet geschikt zijn met zulke grote klassen. Beterschap voor je rug trouwens!
Heb er zin in
Beetje later als gepland, maar was nog andere dingen tussendoor doen 
) Was van plan om een half uurtje te liggen en wakker te worden op het gemakje. Na drie kwartier er toch eens uitgekomen, aangekleed, tassen ingepakt, ontbeten en gedacht of ik alles mee had. Toen op m'n gemakje vertrokken, lekker doorgereden, was geen kip op de weg
En om kwart over 10 ofzo was ik bij Arjan. Auto geparkeerd, 2x aangebeld, kreeg die stomme deur niet open
En zijn we doorgegaan naar het tankstation. Daar stond een práchtige helgele trailer op ons te wachten
Enfin, Arjan om de sleutel, ik auto ervoor, en aankoppelen maar. Ging allemaal vlot en soepel, alleen de lichten deden het niet, zat nl een losse kabel bij, en niet een aan de trailer vast, en blijkbaar moest ie dus andersom, maar voor we dat bedacht hadden...

(hoezo leedvermaak?
) Toen via de landelijke route naar daar gereden.. (werkelijk waar, wat Brabant met die stomme zandwegen vol putten heeft? Ik snap het niet hoor
) Even denken... Eerst twee van die kleine opdonders in de trailer gezet (vraag me niet welke, want dat weet ik niet meer
) Volgens mij die bruine en de zwartbonte
Arjan vroeg nog : Kunnen ze er niet alle drie tegelijk in? Eeh... nee?
Maargoed, dus gaan laden en ze liepen er eigenlijk zo op.
Zwartbonte zag het niet zitten, en begon wat te steigeren, maargoed, het is niet voor niks een shetlander, dus die zet je er eenvoudigweg op
Ging tof. Daarna naar de nieuwe stek gereden. Héérlijke auto
Stuurt zo soepel en licht, net met het optrekken omhoog merk je dat ie op gas loopt, maar is ie eenmaal op gang, dan gaat ie als een trein.
Wij dus die opdonders in de paddock gezet na een gezellige wandeling van een paar km. Maargoed. Toen moesten we dus terug. En naast dat zandpad (waar precies 2 auto's over passen) lag een heerlijk brede sloot. En op het terrein van die vereniging stond het stampvol met auto's. Dus ik zag 'm al lekker zitten, straatje keren met zo weinig ruimte overal
In een auto / combinatie / lengte die ik niet ken...
Maargoed, vooruit gereden, en achteruit tussen de auto's gestoken terwijl Arjan keek of ik niks ging rammen. Ging helemaal top 
José was ook lekker verkleumd
Enfin, toen dus Chennai en een van de andere shetters meegenomen. Dat verliep ook lekker soepel. Liepen er braaf op
Helemaal geen complicaties eigenlijk. Die weer afgeladen, paar km gewandeld, en toen waren Leon en José er ook al, dus alles in de juiste paddocks gezet en nog eens gaan eten bij de auto. Broer van Leon was er toen ook al. En daarna kwamen CubaLibre met vriend om Chennai eens te bekijken, dus was de boel ver compleet
Wij weer straatje keren en dus als laatste nog om Chayenne en Santa. Ik liep voorop met Santa, en Chayenne volgde heel braaf in bijna 1 keer
Wij weer op stap naar de nieuwe stek
Daar aangekomen, en alles in de paddock gezet. En toen op een gegeven moment werd Swift ineens wakker, en goed ook! 
). Op een gegeven moment was hij uiteindelijk voor de helft door de omheining
Dus Leon eropaf en proberen 'm terug te krijgen, ik in de paddock gesprongen, en 'm langs binnen eruit geholpen. Maar blijkbaar houdt hij er niet zo van dat je aan z'n beentjes zit...
Zat dus met mijn hand tussen zijn been en de draad klem, en toen ik zijn benen eruit had was mijn hand blauw/paars en lekker opgezet...
Maargoed. (hand is inmiddels iets minder dik, nog wel stijf, gedeeltelijk voorzien van een rode striem en een boel blauwe plekken, don't you just looooooove horses?
)
Hij stond een tijd rustig voor me, en ineens duikt ie tussen m'n benen door, en ik was niet snel genoeg, en hij lift me zo op, en tilt me een eindje mee...
Verder hebben we nog omgewaaide kerstbomen herplant, stroomdraad overal goed proberen te krijgen en de accu aan te sluiten / aarden, puin geruimd, en weet ik het... Oohja, nog heerlijke koffie gedronken van José, en toen begonnen we te denken dat Arjan toch wel erg lang wegbleef (die ging met de trailer om de dwarspalen). Dus toen dan een hele tijd toch contact gekregen, bleek dat ie vastzat in de blub
En z'n mobiel wegviel..
En daarna de auto eruitgehaald, ik erin, volgas, en zij duwen...
Op een gegeven moment ging de toerenteller echt naar de 50-60, dus ik
Als ie zo losschiet, dan vlieg ik met een enorme vaart naar achter, dus proberen te doseren. Maar met z'n allen waren we vlot los. Vervolgens het erf afgeglibberd (helemaal geen profiel meer natuurlijk door de modder
) En 'm voor de trailer gezet. Laatste palen erin, weer naar de nieuwe stek, en daar de palen over de sloot erin gegooid. Klungelige ik zag de spijkers niet (maar voelde ze wel) dus ik zit hier met mijn andere hand en een ontsteking

En toen om half 9 ofzo waren we thuis. Even lekker eten (vreten dus
) en onderuit op de bank liggen. Om kwart over naar huis gereden, en ik was om half 11 thuis. En nou verrekken we van de spierpijn dus

snowdon schreef:Net ff snel op de fiets naar de Bruna geweest, pakket komt rond 11en...
*oeff mn benen*
Zijn zowel de maand als de weekabbonnementen op voor naar Breda![]()
![]()
Ergens volgende week pas weer, zucht!
Heb nu dus maar een lange strippenkaart gekocht...
Gevolg: iets minder nijntjesMaar wel 1 extra gekregen, ze grabbelde maar wat
Heb er nu 5 voor je, Siet! Opsturen?

helaas loopt ie er ook nog kreupel bij.....
Gelukkig is het niet open. Maar goed afgespoten en dan morgen maar weer kijken. Morgenochtend wil Bertus (stal eigenaar) wel even afspuiten en dan morgenavond ik maar weer! Hopelijk valt het allemaal mee. We waren net zo lekker aan het oefenen voor de tinkerdag.....