Mogguh....
Sita_ schreef:Over afvallen, etenspatronen..
Mijn etens patroon.. 's morgens 1 Boterham, bij de koffie een eierkoek zonder boter, 'smiddags 4 boterhammen, bij de koffie een milk break, 's avonds een aardappel of 2 met een schepje groente en een stukje vlees. En verder 's avonds eens een klein zakje chips ofzo. Ik moet juist meer gaan eten, op advies van de dokter, maar dat lukt me niet. Ik krijg het niet weg. Maar ik moet ook gezonder gaan eten. Dus daarom dacht ik aan Sonja Bakker, is volgens mij ook het nieuwe woord tegenwoordig voor dieeten, omdat je daar ook al weinig eet maar wel gezond.
Ik vind Sonja Bakker ook niks... Heb eens in dat boek gebladerd, maar nee... niks voor mij... Heb wel Vitalinea-dieet. Da's wel errug lekker en goed te doen. Af en toe moet je een beetje creatief zijn met seizoensgroenten, maar heel veel heb je daar nu ook geen last meer van. En ik at dan ook de Vitalineaproducten niet, want die vind ik veels te zoet.... Had gewoon magere kwark oid met verse vruchten.... Maar het is gewoon een idee en patroon wat je in je leven moet brengen. Vond het zelf wel prettig.
Als iemand het wilt hebben moet je effe je mailadres pb-en. Want ik heb ze wel allemaal op de computer staan.
T'is hier verder nog steeds druk. Moest gisteren met Sint rijden, terwijl die vent dat stukkie ook makkelijk had kunnen lopen
Na jah... kids vonden het prachtig.... Was verder wel gezellig....
Ach Maya.... gevallen van Aman
ZiggyJanet, jij boft met zo'n vent.... Sita, leuke dag gehad zo te lezen.... verder nog wel iets gelezen over een pijnlijke rug wat gelukkig al beter gaat....
Hier is ook al gebaggerd.... Wij hebben palen en lint er omheen staan en die laten ze keurig staan moet ik zeggen. 't Geeft altijd wel een gigantische troep
Verder weinig bijgelezen... Hoop ik vanavond weer te doen....