En wat heb jij een ijverig mannetje
ben er maar zuinig op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben er maar zuinig op

Snowville schreef:En Maya... mede daarom rijd ik (nog) niet

snowdon schreef:Wat is hekkelen?

Bagger wordt dan altijd op het land of in de berm gelegd (minder fijn). 

Hihi, ik zie het al helemaal zitten
Mijn smaak is dan om een gewone vaste omheining te zetten met teerpalen, en dan lint zoals mijn paddock, dus 4 linten, om en om breed / dun. Onderaan het dunne. Bovenaan het brede. En ik denk dat ik die palen op minimaal 1, maar misschien 1,5 meter vanaf de slootwal zou zetten, zodat je ook een looppad eromheen hebt,en mocht er eens iets gebeuren, dan heb je nog meer ruimte. + Ik denk dat de palen dan ook steviger staan.

maar omheining breekt al een groot gedeelte van het beeld en als het gras op komt, is het ook een heel ander gezicht van het voorjaar.

Sita_ schreef:Over afvallen, etenspatronen..
Mijn etens patroon.. 's morgens 1 Boterham, bij de koffie een eierkoek zonder boter, 'smiddags 4 boterhammen, bij de koffie een milk break, 's avonds een aardappel of 2 met een schepje groente en een stukje vlees. En verder 's avonds eens een klein zakje chips ofzo. Ik moet juist meer gaan eten, op advies van de dokter, maar dat lukt me niet. Ik krijg het niet weg. Maar ik moet ook gezonder gaan eten. Dus daarom dacht ik aan Sonja Bakker, is volgens mij ook het nieuwe woord tegenwoordig voor dieeten, omdat je daar ook al weinig eet maar wel gezond.
Na jah... kids vonden het prachtig.... Was verder wel gezellig....
ZiggyJanet, jij boft met zo'n vent.... Sita, leuke dag gehad zo te lezen.... verder nog wel iets gelezen over een pijnlijke rug wat gelukkig al beter gaat....