[TI] [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: [HK] Tinker geklets, voor al jullie off-topic behoeften.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:13

af en toe is het leuk om ramptoeristje te spelen.
verstandskiezen, lijkt mij pijnlijk. Zelf zijn bij mij op mijn 13de mijn bovendste verstandskiezen getrokken. Mijn onderste verstandskiezen komen nu ook door, maar ze hebben de vorm van hoektanden dus ze komen heel makkelijk door. Mijn tandarts vond dat ik de lelijkste verstandskiezen had die hij ooit had gezien Huilen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:18

Mijn broertje is ook zo'n scooterdebiel. Rijd ook veels te hard en heeft al een hele stapel bekeuringen liggen. Maar goed, hij is dan ook niet de makkelijkste om mee samen te moeten leven.

Verstandskiezen..helse dingen. Ik heb mijne bij de kaakchirurg laten verwijderen, de onderste dan. Loop je een week lang met een dikke wang en wat pijn, maar dan heb je er nooooit meer last van. Bovenste zitten nog te diep, dus die moeten nog.
Ook niet aardig van je tandarts om dat te zeggen Nagelbijten / Gniffelen

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:19

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:23

Idd niet erg aardig van de TA ziggy... ik heb al heel lang last van dat ze doorkomen, maar ik heb alleen linksonder echt pijn en pijnstillers werken niet

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:25

Pfoe, gelukkig komen ze bij mij nóg niet door, als ik deze verhalen zo lees Nagelbijten / Gniffelen Maarja, ze moeten er toch een keer uit!

Enne, over 3 weekjes zit ik in Italië! Perugia wel te verstaan.
Ik ga hier heen met een uitwisselingsproject van school. Alle leerlingen van de 2e fase (4havo en 4 vwo) moeten dit doen.

Heb erg veel zin! Ja

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:27

Lekker Marije! Mag ik niet met je mee?!

Wees blij dat ze nog niet doorkomen hihi

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:28

Dat is leuk Marije! Ja

Mijn verstandskiezen zijn op zijn kant doorgekomen.. Ze zitten er nog steeds in en zitten niet in de weg.. Heb er ook geen last van..

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:30

Haha, gelukkig heb je er nog geen last van Lachen

Ik hoop dat het lekker weer wordt dan, kan ik alvast 'voorbruinen'

Ga ik niet zo bleekjes de zomer in Haha! Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:32

Ik ga er ook geen last van krijgen.. Ze staan helemaal door en ze mogen er in blijven.. Tenminste dat zei de tandarts toen ik er 3 jaar geleden was.. Bloos
Ik ga dus nooit naar de tandarts.. Heb nog nooit gaatjes, tandsteen oid gehad.. Dus ik vind het ook niet nodig.. Clown Bloos

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:32

Mijn verstandskiezen in mijn bovenkaak konden niet eens doorkomen, omdat ze op zijn kant lagen. Daarom zijn ze op mijn 13de ook al weggehaald.

Ik heb een vakantie baantje voor 2 weken in de grote vakantie erbij. Ik mag 2 weken op de boerderij van kennissen passen, omdat hun op vakantie zijn.
Bij de boerderij zit ook een mini camping, en ik moet op de hond en katten passen. Ze hebben ook nog schaapjes en shetjes. Heb er wel zin in.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:35

Dat is pas handig! Nooit iets met je tanden hebben Ja

Als kind heb ik al menig gaatje moeten vullen en kiesjes moeten trekken, niet dat ik mijn gebit slecht verzorgde, maar omdat ik wat asmatisch was en daarvoor dus ook wat medicijnen moest 'puffen'. Deze waren erg slecht voor je tanden, waardoor mijn melkgebit erg slecht was. Ik moest ook elke 4 weken een hele gore behandeling ondergaan, met vreselijk vies spul wat op mijn tanden werd gesmeerd en in moest trekken. Blergh, veel té bitter was dat Knipoog

Gelukkig is er met mijn volwassen gebit niks mis Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:38

Gelukkig maar..! Ik had vroeger ook tig puffers.. Maar ik heb ene gebit van beton.. Zowel melk als volwassen.. Echt niet normaal wat ik allemaal kan met mijn tanden.. Nagelbijten / Gniffelen Die dienen vaak als schaar, mes en opener.. Bloos

Ik ga weer aan het werk.. Nog 2 uurtjes.. Tot vanavond! Doei!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:40

Sita_ schreef:
Ik ga er ook geen last van krijgen.. Ze staan helemaal door en ze mogen er in blijven.. Tenminste dat zei de tandarts toen ik er 3 jaar geleden was.. Bloos
Ik ga dus nooit naar de tandarts.. Heb nog nooit gaatjes, tandsteen oid gehad.. Dus ik vind het ook niet nodig.. Clown Bloos

Dat zei ik ook altijd... ben dus ook niet verzekerd voor de tandarts en 'heb' ook geen tandarts op dit moment... maar voor mijn eventuele nieuwe baan (waarvoor ik nog in sollicitatieprocedure zit) MOET ik volledig gesaneerd worden indien nodig... ik (en mijn portomonnee) vrezen nu het ergste na zoveel jaar Nagelbijten / Gniffelen

guppekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:41

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:11

Verstandskiezen... brrr, die van mij zijn alle vier getrokken, twee op m'n 15e en de laatste twee een jaar geleden. Ze pasten niet in m'n kaak! Is wel pijnlijk, maarja nu heb ik er noooooooiiiit meer last van.

Rais

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 19:27

@ Sita, wauw mooi zadel. Ik krijg mijn zadel dinsdag.....(jippie) Go jij! Go jij!

@Tamlin, leuke foto's. Ik zag je 'stand' foto, mijn knollie wilt ook bijna nooit stil staan.

@Mickey1989 Ik heb inmiddels ook af en toe mooi last van mijn verstandskiezen. Heb ook gehad dat ze door m'n tandvlees aan het groeien waren, Tip: poets je tanden, vooral daar waar ze door je tandvlees groeien, goed anders heb je er straks ook nog een ontsteking bij.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:26

ik heb eergisteren de staart van Ziggy gewassen. Had er een vlecht in gedaan. Heb de vlecht vandaag even eruit gehaald, maar wat is zijn staart mooi geworden zeg. Het was weer hoog nodig. Zijn staart is nog wel een beetje geel, maar niet meer bruin gelukkig. De staart is weer helemaal vol en poofy!

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:34

Weet je wat die kerel van mij voor elkaar heeft gekregen?
Hij heeft de frietpan in de fik gezet!!!!

Wij zetten de frietpan altijd op het gasfornuis onder de afzuigkap.
Kunnen de frietdampen meteen afgevoerd worden.
Wat heeft die slimmerd nu gedaan?
..........................................
Het fornuis aangestoken om de shoarma te bakken maar niet onder de koekepan maar onder........je raad het al.......de frietpan!

Mannen!!!!!!!!!!!!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:43

Haha! Knipoog Haha! Knipoog Haha! Knipoog Haha! Knipoog Haha! Knipoog Hahahahah, sorry Gerda, maar moet er erg om lachen. Wel vervelend voor jou natuurlijk!
Verder geen schade, behalve de stank?

Arantxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:46

Als je zoiets doet ben je toch dom!
Je ziet die frituurpan toch staan?
Of is die scheel Tong uitsteken ?
nOujaa nOrmale mensen gebeurt dat niet:D !

Arantxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 20:47

Lijkt me poedersuiker als je 4 verstandskiezen getrokken krijgt !
ik had in het begin van het jaar een zenuwbehandeling :d
Dat deed ook heftige pyn !
heb dr nu gelukkig wel geen last meer van !
xx

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:07

Arantxa, let je op je spelling. MSN/Breezer taal (nOujaa nOrmale) is niet toegestaan op Bokt.

Ben je mooi klaar mee Whiskey! Hopelijk geen emmer water over heen gegooit zoals in de reclame? ROFL
Ziggy_Janet, kom je die van Jes ook even doen? Knipoog Die heeft er een hele winter aan vuil in zitten. Kom ook niet aan wassen toe, het weer werkt niet mee, en toen het weer wel meewerkte moest er met sebacil gesopt worden Nagelbijten / Gniffelen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:21

wiskey: niet echt slim op de frietpan op het vuur te zetten. Daarom frituren wij altijd in de bijkeuken, met de eur open zodat de geur weg kan. Is jou man ook al voor de frituur? Mijn vriend "kookt" naja frituurt altijd.

berdien: eerst de staart in een emmer met biotex, goed soppen en even laten weken. Daarna gelijk shampoo erin, goed soppen. En dan uitspoelen. Het is binnen een half uurtje bekeken. Volgende keer nog even wassen met groene zeep, daar wordt de staart zo wit van.

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:30

hihihi ik moest toch oo kwel stiekem lachen om de frituurpan, al kan dat toch wel hele gevaarlijke gevolgen hebben... Wat voor paardje ga je nu ophalen Gerda? Heb je al foto's Lachen Als hij net zo mooi als Charlie is, zal hij ook niet meer weggaan denk ik.

Verstandskiezen brrr moet er ook niet aan deken hoor. Ik heb dus wel altijd wat aan mijn tanden en kiezen. Ben dan wel goed bijverzekerd, al wordt alsnog niet alles vergoed. Heb constant gaatjes en er is pas een kies getrokken omdat die helemaal dood was. Maar ja verstandkies zit er boven wel al achter, maar ik heb er nog geen last van.

@Janet Pffff dan wil je de staart van Noa niet zien, daar zit echt van alles in. Ik durf haar met dit weer niet te wassen omdat ze drachtig is, ben veel te bang dat ze een 1 of andere blaasontsteking krijgt ofzo...

@sita echt wat een super mooi zadel!!! Het is dat ze zo duur zijn, anders had ik toch ook wel een echt westernzadel willen hebben. Ik weet niet eens welke maat Noa dan nodig heeft, ze is zo rond. Welke maat heeft Amy nu?

@Marije ohhh lekker een uitwisselingsprogramma. Wel je best doen en niet alleen zonnen he Tong uitsteken Hoop dat je het naar je zin gaat krijgen, maar dat zal wel lukken denk ik *LOL*

@leon je kan volgens mij ook je tanden ook in etappes laten saneren. Dan kan je misschien al beginnen en heb je niet gelijk in 1 keer zoveel kosten.

@Berdien wat fijn dat Jessie nu weer beter loopt, volgens mij was ze het stappen nu wel zat hihihi.

Nou hier is vandaag de kleine jongen geopereerd. Hij heeft buisjes gekregen en zijn neusamandel is eruit. Deze schijnt echt enorm geweest te zijn en bij zijn linkeroor was het zwaar ontstoken achter zijn trommelvlies en die hebben ze dan ook helemaal moeten schoonmaken. Hij had, toen hij wakker werd, ook heel veel pijn, dat was wel erg zielig. Hij huilt dus bijna nooit, bloed prikken niet gehuild, infuus inbrengen heeft hij ook niet gehuild. Dat terwijl de verpleegkundige "even" moest draaien in zijn hand omdat hij iets naast de ader zat. Dat kleine ventje werd helemaal in paniek wakker en was haast niet te houden. Arme ding is net 4 jaar oud en dan zo reageren... hij is dus daarna heel erg verwend in de speelgoedwinkel en hij heeft een hele mooie paardenvrachtwagen uitgekozen (kan mama zich eraan verlekkeren, die wil ze ook zo graag). Nu kan hij niet slapen, en zit nu met zijn auto's te spelen... Zo sneu om zo'n kleintje zo te zien, gelukkig is het voorbij...

wisky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:31

Hij heeft de buitenkant in de fik gezet.
Het was gebeurt toen ik nog paarden voeren was,heb er helaas niets van meegekregen behalve dan dat ik de zooi op mag ruimen.