Goedemorgen,
gisteren lekker prive les gehad met Chubje. Ze was even nogal drammerig, vooral toen ik mijn eigen fouten aan ging pakken.
Ik heb nogal de neiging om mijn binnenhand terug te halen als ik een wending inzet of rijd. En dat mag dus niet. Meer druk op de buitenteugel en binnenteugel soepeler en zeker niet terugwerken. Maar da's best een lastig verhaal om te doen.
Daarnaast moet ik mijn handen meer gaan dragen, dat scheelt wel een hoop gewicht in m'n handen heb ik gemerkt!
Uiteindelijk wist ik haar netjes over de drafbalkjes te krijgen en te sturen. Na een half uur van wegvallen over de schouder en gaan rennen om te ontsnappen aan de buitenteugel- druk, begon madam te begrijpen dat we het voortaan anders aan gaan (proberen te) pakken.
Vanmiddag hebben we een gesprek met Secretary Plus. Wil wel graag eerst nog bij baas aangeven dat ik met zijn aanbod niet akkoord kan gaan. Vind dat soort dingen altijd lastig, maar het scheelt toch een paar weken boodschappen voor mij...
Pellie, misschien kun je ondergronds waterleidingen aanleggen? Of een schone kruiwagen steeds vullen met vers water en dan in de drinkton kiepen. Wel fijn dat het niet aan het voer lag!
Ik denk dat Maya haar berichtje heeft aangepast, want ik zie nergens staan waarom je een moddie nodig had?
Mamauba, copy je tekst voordat je op verzenden klikt, scheelt een hoop gemopper
Ik doe het ook niet altijd hoor...
WenK, misschien ligt het ook wel aan de combi vacht en buitentemperatuur? Chub zit er ook vrij snel doorheen, vooral door die teddyvacht. Wel fijn dat les zo goed ging verder!
Flet, nog een voordeel van Duitsland dus. Belgie schijnt ook veel beter geregeld te zijn dan in NL... Ben jij lekker vrij om voor je ventje te zorgen?
Zonder zadel, ik doe geen poging meer. Kan er a) niet opkomen en b) niet blijven zitten (in stap al niet
)
Zo... En nu: back to work
Fijne dag allemaal!