Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik moet maar eens een schop onder men kont krijgen, hihi.HijadelaLuna schreef:Dat geloof ik ook best wel, helemaal omdat Chantal dit ook bevestigd, en beetje mens kan ook wel bedenken dat een merrie als deze als ze braaf zou zijn niet zo snel in de handel zou belanden. Maar dan vraag ik me af hoe te verklaren is dat het bij jou in de loop der tijd erger is geworden.
Er zal dus wel wat aan mankeren
als ik veel conclusie s hier aangaande handelstallen mag geloven.
Ben via een omweg op weg naar de hengstenshow in Nieuwegein, eerst nog met de knappe hengst Shenco Blue op pad
Morgen bij Collin vd Gorterstraat thuis langs, heb zin in dit weekend! Wordt sws ook veulentjes knuffelen, en wie weet wordt er ook wel een geboren vannacht? Merrie van degene bij wie ik slaap staat op springen 
ach grappig beestje.
met de haf die ik ook nog heb, wordt helemaal gek van maar een handje basisbrok gaat helemaal uit zijn plaat, rennen,bokken, uit de bak springen
Even vragen of het beestje op enkel ruwvoer staat
kan ook zo lekker escaleren naar een paar weken.

tegen mij werd altijd geroepen in draf, "gewoon denkbeeldig voor over je dier heen piesen en je weet allang hoe de zandkorreltjes eruit zien dus kijk de verte in". En dan voel je ineens dat je dier onder je door gaat stampen zo prettig!
Mis m nog iedere dag,zijn vrolijke hoofd als je bij de wei kwam:Hallo,wat gaan we doen?
Snackie schreef:dagmach, heb je een plaatje van jou tinkie trouwens?